DAVESADE: peknej report, diky. U archaicky Yakuza 3 jsem si rikal, ze bych se do toho nakonec i pustil. Kdysi jsem koukal na par hodin gameplay a prislo mi to skvely ohledne mechanik typu: "potrebujes listek na lod? Ok, tak bez do prace, kde budes x hodin jezdit v minihre s jesterkou ve skladu, jako v realu a vydelej si na nej", coz je presne to nabouravani stereotypu zapadnich her, ktery mam na japoncich rad, protoze je to nejlepsi zpusob, jak navodit dojem realismu a identifikace s postavou (coz prave autori nejednou implementovali v Yakuze, kde z tebe klidne udelaji na cas ridice) Yakuza je vlastne takova linearnejsi soft verze Shenmue - alespon podle recenzi od veteranu zanru s tim, ze serii osekali o nutnost jit spat a hledat si praci. Napriklad v Yakuza 0 jsem si na uvod rikal, ze se to v Shenmue gameplay přetaví, protoze ti autori pridelili na uvod vlastni byt, ale to se nakonec nestalo a osobne mam za to, ze pokud vyjde Yakuza 8, tak podobnej system nakonec na řadu stejně přijde a to alespon pro jeden dil coby experiment.