• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    NAGASAWAYakuza | Kultovní herní série | Tipy, meme, spin-off a popkultura | Platinový masochismus
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    tyy ve u tohohle sem si rikal,ze se tvari furt, jak dyby ho nekdo znasilnil nebo co a von se tak fakt tvari i v tom realu :D
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Lajn Majka

    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    BOBESH: No kez by. Reálný předlohy mají: Kazuchika Okada, Hiroshi Tanashi, Tetsuya Naito, Hiroyoshi Tenzan, Satoshi Kojima a Toru Yano
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    NAGASAWA: i pocket fighter? :) asi vsichni Six Lunatics? dyby tam dali radsi vic real zenskejch na chat! :))
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    BOBESH: jj všichni jsou real včetně Rainmakera :)
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    nani?! ten je taky real jo? :D ty pozy maj ujety! i s xichtama na kartickach :)))
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Tranquillo. Chill out, Joe.

    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    LOPIK: jj presne. v persone jsi je akorat automaticky posilal dopredu a tady to to nuni blokovat a sledovat co se kde deje a co kde lezi. za me super. taky jsem kdesi chytl, ze nekomu tenhle zpusob nesedl, ale prijde mi jako fajn kompromis mezi tahovkou a beat em up
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    NAGASAWA: Na tohle v recenzích celkem nadávaj, ale mně to taky celkem baví jak tam běhají - když děláš plošný "kouzla" tak čekáš na správnej moment, dokonce se vyplatí hlídat si kdy někdo leží na zemi, když mu stihneš dát dělo ještě na zemi, tak mu ubereš víc zdraví. Je to trochu nadstavba na ten tahovej systém.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    LOPIK: btw libi se mi, ze ta parta neni pri fightu statická a porad se pohybuje, tak te to nuti uvazovat, kdy zautocit co nejefektivneji, aby ti do toho hodil vidle prvni lofwlife, tim, ze ti nastavi nohu. Mel jsem za to, ze ten tahovej system bude nedotazenej hokus pokus pruser, ale je to kupodivu fajn.
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    Největší rozdíl v Judgment je hlavně v tom, že si zkoušel nějaký stealth prvky, udělali z toho takovou jakože minihru a je to absolutně nejhorší část tý hry.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    LOPIK: No vcera stacilo, co se delo u bezdecek v Yokohame. Jakej muze mit bezdomovec skill? No jasne ze odolnost proti chladu a otravě :))
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    PSYCHO: jj ja prepinal na rucni ovladani v palaci po Casinu. Kocicak si delal co chtel a holky sypaly utocny brikule misto utoku a zacal jsem dostavat strasne kouř. V Y7 je ten system dost podobnej, tak zatim vybiram za celou partu a je to zabavny, tak uvidim, co casem. Zatim me bavi sledovat animace a napady, ktery tam jsou. No vsak uvidis.

    jj Judgement je offspin. Ma to next-gen engine z Kiwami 2, stejny kulisy mesta, zustava princip vedlejsaku, ale je tam fokus na vysetrovani, kdy hrajes za mladyho policistu. Ve sleve se to rozhodne hodi. Kazdopadne mi ale prislo, ze v Judgementu cilili hodne na zapadni publikum a drzeli se o hledne bizaru pri zemi. Kazdopadne mam odehrano jenom par hodin, tak se treba pletu. Navic tam nebyly tak sympaticky postavy, jako ve zbytku serie.
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    PSYCHO: Jugment je Yakuza, jen tam nepotkáš Kyria a spol. - je to navlas to samý, včetně Kamurocha, miniher atd. jen je tam jinej protagonista.
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    NAGASAWA: Proti Personě je to hlavně milionkrát rychlejší - ty fighty jsou většinou hodně lehký a auto je na normální moby jasná volba, ale ten fight trvá pár sekund, takže to tolik nevadí.
    Ta parta je skvělá a to ještě počkej až se ti odemknout ještě další věci, asi se hodně pobavíš..
    PSYCHO
    PSYCHO --- ---
    NAGASAWA: Ja jsem v P5 ted v Casinu a tam uz jsou ty prodlevy mezi savama dost zly, hlavne kdyz hledas neco a to patro se ti xkrat respawni, tak tam to taky poctive klikam, ale jinak jsem doted jel na auto.


    NAGASAWA: btw. judgment je nejakej offspin Yakuzy?
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    PSYCHO: ja tak jel 3/4 Persony 5, abych na konci narazil do zdi s tim, ze to bez prevzeti party neslo na hard dat, tak jsem musel tyden/dva drtit mementa, abych partu vyleveloval a naucil se skilly, ktery automat u konkretnich bossu ignoroval a bez kterych to neslo. Podobnou chybu u Yakuzy udelat nechci, pac Princ z Vortexu varoval, ze v druhy tretine znatelne prituhne.
    PSYCHO
    PSYCHO --- ---
    NAGASAWA: v persone snad krome bossu jedu vsechno na auto. Nemam silu na to klikat kazdej ten fight.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Oukej, tak tu svoji jrpg partu v Y7 budu mit vazne rad. Vcera jsem konecne mrknul do Yokohamy a jsem v tom podivnym mixu Yakuzy a Persony az po usi a je super, jak si delaji legraci sami ze sebe, stejne jako z tahovyho zanru a rpg pravidel tak sympaticky, ze to neni trapny, ale uchylne logicky. Kdyz mi to vypsalo atributy Namby, tak jsem se u toho usmival jako blbecek a tesil jsem se na kazdej fight. Kazdpoadne je mi jasny, ze jich bude spousta, zacnou byt urcite trochu otravny, ale jak mi lehce lezly na nervy v Persone, tak tady me to strasne bavi, protoze jdou dynamicky, vtipny a hlavne pusobi prirozene a neni to akorat klik klik utok, klik klik heal.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam