• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    NAGASAWAYakuza | Kultovní herní série | Tipy, meme, spin-off a popkultura | Platinový masochismus
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    TAP: ;)
    taky dobra!
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    BOBESH: jj evidentne maji hlavni fokus na Ichibana a Gaiden.
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    jo jo. je to tak no :/ mi prijde, ze tomu nevenovali tolik pece, asi vzhledem k tomu, ze maj rozjetejch vic tech projektu.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    NAGASAWA: Samozrejme to jsou naprosto minoritni zalezitosti a to navic v prvnim tydnu po vydani, kdy je na tom spis videt, jak si nas studio az obsesivne perfektnim technickym stavem vzdycky hyckalo a dokazeme si ted vsimnout 1-2 bugů za tyden hraní.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Tak stejna stiznost pristala i na fcb centrale se stejnou obavou o studio po odchodu Nagoshi. Ja bych jeste pripojil UI zakladni fail ohledne hlavniho menu, kde by melo byt Continue na prvnim miste pri rozehrane hre a ne na druhem, aby clovek omylem neodpalil New Game.

    ...

    I would like to share my thoughts as an RGG studios lover. Don't get me wrong, I'm in love with Ishin! And it will probably be my favourite game of the year (if not the Gaiden one). So stick with me please,

    Im a diehard RGG fan and i love supporting their games as much as i can since its my favourite studio. But we cant hide from the truth, some things are looking like low effort work. The starting screen looks like a powerpoint made by a middle schooler. The expressions and Japanese lypsinc are worse than any other RGG game. Also ive noticed a lot of bugs, npc's getting stuck in every corner (it wasnt this bad in the previous games, it was actually funny when it happened every now and then, in Ishin it gets annoying). Also i noticed some anti aliasing and visual bugs. Its a remake, if someone says it isnt they clearly dont know the difference between remake and remaster. As a remake it should be better than the old version, not having the same mistakes like its some low effort port.

    I hope these changes are not due to Nagoshi-san leaving the studio. I am kinda worried about the future of RGG.
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    TAP: no prave! hezky jim naslouchat a vnimat! to presne u tyhle pani po 5h hrani absolutne neslo! :D
    na trojku sem si vzpomnel v jinym pripade! za prve kvuli rybareni, ktery v Ihinu zjednodusili az hanba a za druhy kvuli dvema protagonistum prave taky tady z plaze! (+ z Y1, Y2)

    jinac az dorazite k tyhle pani, tak si jeste na me vzpomenete! a mozna taky usnete! :D
    TAP
    TAP --- ---
    BOBESH: měl by ses vrátit k základům!

    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Takhle se pozná fanboy Yakuzy. id Maticzech ví, kam prvně vyrazit v Tokyu. UFO Catcher, Batting center a Kabukichu říká Kamurocho. Tak se to má dělat.

    #02 Na cestě po Japonsku: Skytree a Asakusa 🌳
    https://youtu.be/-MZ_8jZvZ68?t=1610
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    BOBESH: jeste neeee.
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    uz ste s ni mluvili? :)) ja ji potkal uz v patek 17/2 jak sem zacal hrat. asi po 5 hodinach hrani v kuse. ferove sem u ni vytuhnul! ;))

    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    BOBESH: Vyzkousej. Centruje to kameru. Ted ale presne nevim, jestli je to leva, anebo prava houba, ale mam dojem, ze je to ta, ktera prepina do FPS pohledu.
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    LOPIK:
    NAGASAWA: presne! s tim promacknutim nevim. to sem asi nezkousel. ja mam pocit, ze to bylo dycky nekde L2, R2 myslim...
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    BOBESH: jj obcas se tam odehravaji situace, na ktery nejsem u RGG zvyklej. V podstate jsem nikdy driv bug nepotkal a ted se na tom Unrealu sem tam neco posere. Kdyz po me sli Shinsengumi, tak jeden rotoval na mape kolem vlastni osy atd. No starej dobrej Dragon Engine byl neprustrelnej. Tady bude jeste co ladit.

    To centrovani promacknutim pravy houby nefunguje?
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    BOBESH: Je fakt, že s tou pistolí střílím tak půl času naslepo (obvzlášť když je nutný odběhnout co nejdál a pálit do do nich..)
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    ja jim rozumim a naprosto chapu. on i ten technickej stav neni kdo vi jakej. casto vidim zasekly postavy, v jedny cutscene problikly textury zrovna v akci, takze sem skoro netusil co se stalo.nastesti jdou prehrat zpetne. chybi mi to centrovani pohledu pri soubojich. to prece bylo snad vsude
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Jeste bych dodal, ze je to vlastne prvni "negativni" sada komentaru. RGG s podobnou kontroverzi moc zkusenosti nema a rikam si, jestli se na tom nepodepisuje odchod Nagoshiho a nestane se z toho bez jeho vedeni trend. Uvidime, jak budou vypadat dalsi dily.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Btw na redditu se resi review bombing pro Ishin na japonskem Amazonu (samozrejme je to klasicky japonskej review bombing, tak probiha celkem distingovane a věcně) ale i tak tam ma hodnoceni 3.1 Cim to? Ono se totiz na Japonce v Ishinu tak trochu zapomnelo, respektive my na zapade mame radost, protoze to bylo vydani cileny specialne pro nas a Japonci jsou rozcarovani, protoze dostali v podstate totoznou hru, kterou meli driv a jsou nastvani, ze pro ne to je akorat remaster a ne remake. Rozciluji se, proc jsou ve hre loadingy pro lokace, problemy s kamerou, nulovej obsah navic a proc hra nedostala stejnou peci, jako treba Kiwami 2. Mno s takovou by to pro RGG mohl byt impuls a mohli by vydat obsah navic coby DLC, ale dost pochybuju, ze se to stane a kdyz uz, tak bude stat raketu, jako Kaito Files.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    BOBESH: no dyť. automaticky jsem mackal imaginarni button pro skate.
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    NAGASAWA: jee! tam vlevo se de do Survive Baru! :))
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    BOBESH: Je to tam vid. Kdyz jsme u tech podob, tak jsem vcera koukal na jeden film a rikam si hele, tam to zname.

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam