• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    V__MMáchův Industriál
    Podpořit další dokumentární práci možno třeba zde: https://buymeacoffee.com/viktormacha

Mám rád těžký průmysl.

Tak strašně moc, že jsem jeho fotografické dokumentaci věnoval posledních 13 let života.
    Jenomže svět vysokých pecí a tajemně dunících továrních hal z našeho světa pomalu mizí a tak se můj archiv pomalu ale jistě stává jejich pohřebištěm.

Ale hutě a doly na fotografiích žijí dál. V galeriích, soukromých sbírkách, podnikových prezentacích, nebo třeba ve formě obrazů, které občas podle mých snímků vznikají.

A abych už zbytečně nespamoval jinde, budu si všechno odkládat zde.

Třeba to někoho bude bavit.

Viktor
    http://www.viktormacha.com
    https://www.instagram.com/viktormacha/

(poznámka pro mě, když vkládám fotku .))
    rozbalit záhlaví
    V__M
    V__M --- ---
    SICKBOY4000: Díky, ale já už asi fakt nemám sílu tohle všechno řídit. Proto jsem oslovoval samotná nakladatelství v naivní představě, že by to třeba mohlo zaujmout.
    SICKBOY4000
    SICKBOY4000 --- ---
    V__M: ja ti muzu dat kontakt na grafika, co uz par knih vydal, sportovnich a prevazne kucharek tech nasich slavnych kucharu a pochopitelne on ma i kontakt na tiskarnu, atd. ;)
    V__M
    V__M --- ---
    No nic, dáme si konečně nějaké fotky z Austrálie.

A začneme zostra, neboť Port Kembla je největší hutní komplex v celé Oceánii. S jeho výstavbou se začalo v roce 1928 a všechny fotky jsou právě na webu:
    BlueScope, Port Kembla | Viktor Mácha - industrial photography
    https://www.viktormacha.com/galerie/bluescope-port-kembla-463/

Pokud byste rádi nějak podpořili mé další cesty, budu vděčný za jakékoliv kafe (třeba):
    Viktor Mácha is a steel mill hunter
    https://www.buymeacoffee.com/viktormacha

V__M
    V__M --- ---