• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    V__MMáchův Industriál
    Podpořit další dokumentární práci možno třeba zde: https://buymeacoffee.com/viktormacha

Mám rád těžký průmysl.

Tak strašně moc, že jsem jeho fotografické dokumentaci věnoval posledních 13 let života.
    Jenomže svět vysokých pecí a tajemně dunících továrních hal z našeho světa pomalu mizí a tak se můj archiv pomalu ale jistě stává jejich pohřebištěm.

Ale hutě a doly na fotografiích žijí dál. V galeriích, soukromých sbírkách, podnikových prezentacích, nebo třeba ve formě obrazů, které občas podle mých snímků vznikají.

A abych už zbytečně nespamoval jinde, budu si všechno odkládat zde.

Třeba to někoho bude bavit.

Viktor
    http://www.viktormacha.com
    https://www.instagram.com/viktormacha/

(poznámka pro mě, když vkládám fotku .))
    rozbalit záhlaví
    WILL
    WILL --- ---
    V__M: Tvar cesty hodný religionisty!
    V__M
    V__M --- ---
    Takovýhle to bylo.

V__M
    V__M --- ---
    Přátelé, jsem zpět.

Na letiště v Belo Horizonte jsem dorazil přímo z kovárny.
    Co bylo viděno, nemůže být odviděno.

Vrátím se tam brzy.

V__M
    V__M --- ---
    Po skoro čtrnácti dnech v Brazílii už nevim, co je za den, nevim, co se děje doma, je mi všechno jedno a jen spěchám od odpichu k odpichu.

To, co se tady děje, nelze popsat slovy. Naprostá epifanie industriálu. Jestli máte rádi hutě, jeďte do Minas Gerais.

V__M
    V__M --- ---
    KAERO: no to samozřejmě nemůžou, čímž se dost věcí řeší
    KAERO
    KAERO --- ---
    V__M: mnojo, ale muzou nase zelezarny mit vlastni dostatecne velky les, kde stormy porostou dostatecne rychle?
    V__M
    V__M --- ---
    KAERO: V podstatě jo. :) Dost se tady tomu evropskému hydrogennímu šílenství smějou.
    KAERO
    KAERO --- ---
    TEAPACK: no ma to mouchy. ale vazne, produkce co2 z harvestoru bude asi vuci zelezarnam mala polozka?
    TEAPACK
    TEAPACK --- ---