• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    V__MMáchův Industriál
    V__M
    V__M --- ---
    VEX: Necelý dvě, fakt jsem makal.
    VEX
    VEX --- ---
    V__M: kolik hodin to nakonec bylo?:)
    RADIQAL
    RADIQAL --- ---
    V__M: No ty kokso!
    V__M
    V__M --- ---
    Eufórie z návratu opadla, je třeba hrnout další fotky.

    Víte, jak se fotí, když vám za zády stojí developer, který si za každou hodinu pobytu na jeho pozemku účtuje 100 AUD (tj. okolo 1600 CZK)?
    No dost blbě..
    Byl to speedrun, ale dal jsem to.

    Koksovna v Coalcliffu (New South Wales) byla v nepřetržitém provozu celých 99 let. Teď jí čeká demolice a výstavba luxusních bytů s výhledem na oceán.

    Mkrněte na to, tenhle typ koksovacích komor v Evropě nemáme.
    Illawarra Coke Company, Coalcliff | Viktor Mácha - industrial photography
    https://www.viktormacha.com//galerie/illawarra-coke-company-coalcliff-502/

    A jako bonus přikládám nejvíc epic video z dob minulých, neskutečný: https://www.youtube.com/watch?v=1ZMxW5UKRFA&t=303s
    V__M
    V__M --- ---
    Čau, jsem zpátky a takovéhle to bylo.
    Jednoznačně můj nejnáročnější trip vůbec.

    Tímto jsou všechny ocelárny v UK zdokumentovány. Pokud se někdy vrátím, tak je pro pár plív, které mi chybí. Hotovo.

    V__M
    V__M --- ---
    Update:
    -mám kufr
    -od pondělka 5 hutí
    -rána se hojí dobře
    -ozval se mi ředitel jediné železárny v Chile, zda bych mu nenafotil závod
    -uspořádá mi tam i výstavu

    Zdravím z Middlesbrough.
    KAERO
    KAERO --- ---
    Který průmyslník nemá fotky své huti od Máchy, jako by nebyl.
    :)
    TAMARIX
    TAMARIX --- ---
    V__M: Tak snad už máš vybráno!
    V__M
    V__M --- ---
    Dnešek v kostce:

    -Lufthansa mi ztratila kufr se stativem
    -autopůjčovna mě natáhla o 200 liber za speciální pojištění
    -musel jsem si koupit novej stativ, páč nikdo neví, kde ten kufr trčí
    -nehezky jsem si roztrhnul zápěstí na jedné opuštěné koksovně

    Inu den jako korálek. Zdravím z Cardiffu…
    V__M
    V__M --- ---
    Přátelé,

    za pár hodin vyrážím směr letiště na další hutě a mám cestovní horečku jak prase. Ostatně jako vždy.

    Tak tady máte aspoň nový set fotek, protože týden se k tomu teď nedostanu.
    Deutsche Edelstahlwerke, Krefeld | Viktor Mácha - industrial photography
    https://www.viktormacha.com/galerie/deutsche-edelstahlwerke-krefeld-501/

    Tohle je kovárna Deutsche Edelstahlwerke v Krefeldu. Do téhle fimy není možné se dostat, prostě to přes přebujelou administrativu nejde. No ale jednoho dne mi napsal technický ředitel, ať přijedu. Ne úplně oficiálně. A najednou to šlo. :)

    Hezký zbytek víkendu a myslete na mně! Jako již tradičně to všechno budu sypat do IG stories (viktormacha).

    Čau!

    TALAGE
    TALAGE --- ---
    ESTEN: Mimo jine proto, ze naklad ktery se dopravuje dolu, muze byt pomerne dlouhy...

    Doprava Dlouhého materiálu 8. patro důl Dukla.
    https://www.youtube.com/watch?v=fDkY6cW7gmc
    VODNIK
    VODNIK --- ---
    HAR4NT: Řekl bych že tohle vysvětlení kulhá na obě opory. Vyšší věž při tomhle pohledu potřebuje vyšší zajištění sama pro sebe a dost pochybuju že unese něco navíc. Spíš tam půjde o kladkový systém a jeho zprevodovani, které potřebuje nějakou výšku.
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    ESTEN: pokud má věž strojovnu přímo v sobě, tak šikmý vzpěry nejsou vůbec potřeba. těžní věž pak vypadá jako kladivo z betonu. imho to jsou všechno moderní věže, protože ty elektropohony dnes už nezaberou žádný místo
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    HAR4NT:
    ESTEN: smysl věže je bezpečně přenést zatížení na svislé dílo. tedy tak to stojí ve vyhlášce 55/1996. § 153
    ESTEN
    ESTEN --- ---
    HAR4NT: ok, přišlo mi, že nízká věž může být stejně pevná, ne-li pevnější než vysoká, ale věřím že se pletu a připíšu to svojí totální neznalosti příslušných oborů :)
    HAR4NT
    HAR4NT --- ---
    ESTEN: vyssi vez ma vic opor a je vic vyztuzena pro pripad ty nehody, na normalni provoz je to "predimenzovany".

    Vem si, ze mas naklad treba tunu a urve se ti treba naky lano a musi to zachytit nejaky jistici. A ten tunovej naklad ti mezitim sklouzne treba o 2 metry a nabere volnym padem najakou rychlost a pak ho to jistici lano zadrzi a zastavi. A v tu chvili zastaveni na tu vez pusobej o dost jiny sily, nez jen tuna hmotnosti toho nakladu.
    ESTEN
    ESTEN --- ---
    Asi jsem pomalej nebo mi chybí nějaký základní znalosti, ale zatím jsem z odpovědí nezmoudřel :)

    HAR4NT: proč je vyšší věž pevnější než nižší?
    V__M: princip kladky chápu, ale souvislost výšky věže s hloubkou šachty mi pořád nedochází...
    V__M
    V__M --- ---
    KAERO: Netušim.
    V__M
    V__M --- ---
    ESTEN: Princip kladky. Čím hlubší jáma, tím vyšší věž.
    HAR4NT
    HAR4NT --- ---
    ESTEN: protoze to musi umet nejenom stat a delat kladku, ale zaroven i udrzet vsecko, co na ni visi i v pripade nehody a nezkolabovat a nezritit se do doury.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam