JVMLOK: zejména z kraje hry je dobré mít aspekty postav ostatních skutečně neustále na očích, nejen pro GM, ale i mezi hráči navzájem - v živé hře se vůbec nebojím hráče přimět (zejména např. na one-shotu), aby si je před sebe dali jak jmenovky. Doporučuju vypsat je do záhlaví, hned nahoru a tak aby byly jasně a výrazně vidět i při zabaleném záhlaví. Totéž pro aspekty hry (pokud je použijete) popř. zásadní aspekty aktuální scény/prostředí. Zbytek informací (dovednosti, triky...) je spíš dost jedno a pokud to hráči budou mít na papírku vedle klávesnice, tak se tužku stane, takže to tu jde skladovat klidně na nástěnce.
Mimochodem když tak sleduju vaše úvahy o frekvenci postů pro PbP hru, tak bych vám hodně doporučil snížit množství stresu:
-
ofiko rady tady-
moje rady tady...dál bych se možná zamyslel nad tím jestli nepoužívat místo tahově-krokového vyhodnocení radši
Jednorázové vyhodnocení. Tohle je trochu kontroverzní, protože jste si chtěli vyzkoušet Fate vanilla RAW zatímco tohle už je poněkud hack, byť zcela korektní a v rámci Fate-y duchu (narozdíl od toho stresu, který je ve Fate jen "dial" a jeho změna je naprosto nic proti ničemu), ale při frekvenci 1 post na hráče denně by se vám bez toho mohly bojové scény dost protáhnout (by default jsou postavy ve Fate docela odolné - i bez stresu mají pořád 3 Následky a možnost umenšovat zásahy bodama osudu a volnejma vyvoláníma, sice tam existuje nějaká spirála smrti následků a boostů, ale odehrávání boje tempem 1/post denně při 1 akci (útoku) na post může snadno skončit tím že drobnější šarvátku budete řešit týden). - Tohle ber spíš jako námět k zamyšlení, osobně sem Fate v Play by Post módu nikdy nehrál a PbP samotný sem hrál naposled fakt dávno (a navíc jsme jeli v mnohem větší kadenci postů, často i 10+/denně, takže my milleage surely differ)