• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    JVMLOKFATE RPG (OOC)
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    Květa Kulhánková

    Mlada, hodna holka, co by se rozdala. Pracuje jako zdravotni sestra a pomahat lidem bere jako sve zivotni poslani. Neni to zadna krasavice, ma par kilo pres vahu, ale jak se rika, ma zlate srdce.

    Jeji zivotni plan je jasny - klofnout doktora a zalozit s nim rodinu. Nikdo jiny u ni nema sanci. Uz dvakrat se ji to malem povedlo v jejim lokalnim malomestskem spitalu, ale nakonec se ukazalo, ze se dotycni jen nudili a chteli ji protahnout na lekaraku. Pak prisla mobilizace a ona v tom uvidela moznost jednak pomoci sve zemi a druhak potkat nove, mlade a pohledne doktory.

    Je tedy trochu jednoducha, ale ma ostrou vyridilku a lokty, takze vetsinou dosahne toho, co chce. Jeji nedostatek predstavivosti ji pomaha nebat se velkych zmen, ale o to vetsi prekvapeni jsou pro ni jejich nasledky.

    Prave ji nejaky desatnik vylozil uprostred tabora s tim, ze se ma hlasit u veliciho. Tenhle svet je pro ni zcela novy a ona se se slzami na krajicku jeste v civilu vydava v jemnem desti, za cvachtavych zvuku blata, ktere se ji okamzite dostalo do naprosto nevhodne obuvi, k nejvetsimu stanu, kde ocekava veleni. Kdyz vejde do stanu, zjisti, ze se opet spletla a je v kantyne. Ale je prilis hrda na to, aby se ptala kam ma jit. Radeji si najde svoji cestu, i kdyz to znamena trochu namahy navic...
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    AVATAR: LIDAR taky v tomle kontextu dost pobavilo :)
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    JVMLOK: nojo, tak az mi decka nebudou okupovat notas, neco sepisu. Asi vezmu tu sestricku, kdyz jsou to jinak sami chlapi :)
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---

    Který systém?:

    6 hlasy od 6 respondentů
    • 16.7% / 1 hlas
    • 83.3% / 5 hlasů
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    ACHERON: Mj. bylo míněno jako "Mimo jiné" ale tvůj výklad to zabetonoval :)
    JVMLOK