• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    JVMLOKFATE RPG (OOC)
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    ACHERON: :D Pekny napad, ale za me asi neni treba. Presne kvuli prihlasovani ap.
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    jeste me napadlo ale asi by to byl opruz s přihlašováním, vyuzit plonk pozvanek a udelat si na IC ucet na postavu aby to bylo jednodussi... pripadne avatara změnit, ale treba je to blbost a zafixuje se to rychle :)
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    ACHERON: Presne tak, co neni se dodela. A myslim, ze neprohazovat.
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    AVATAR: ok, nebudem ztracet cas
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    nahrál jsem aktualizovanou postavu s aspekty na nástěnku. Jen nevím, jestli by si "THC je cesta k lepší psychiatrii" a "Problémy řeším s grácií" neměly prohodit místa problému a aspektu... any help?

    hlavní popis postavy ještě udělám, v pravidlech píšou, že když neím, mám to dopsat později :)
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    KARADUM: kdzbz tam pak bylo neco k diskusi tak asi mozna radeji call nebo posta :)
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    KARADUM: 102 je u Psychologa odkaz na stranku v pravidlech Fate Core CZ, moc nerozumím co to znamena ten popisek presne (odstraneni psychickyho damage?) ale je to urcite neco jinyho nez negativni ovlivneni psychickyho stavu s nejakou nizsi sanci na healing jak si predtsvuaju to psychiatricky pusobeni svy postavy :)

    hele diky moc, posunulo me to. koukl jsem jeste na https://www.faterpg.com/dl/df/aspects.html a uz mi tyen rozdil aspekty vs dovednosti jsou jasnejsi: "By contrast, skills and stunts could be said to paint a similar picture of what your character can do, rather than who he is."

    Tak já to upravim a pošlu, jen taková blbost, ale tučný písmo pořád na nyxu píšete pomocí HTML nebo je tady nejaka ficura na editaci textu o ktery nevim? tu postavu totiz mam ve wordu s vytucnenyma aspektama, ale nemel jsem cas to pastnuti jeste editovat v html...
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    JVMLOK: furt na me budete cekat, jsem se zas zasek na warframu :)
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    AVATAR: Dame dokopy postavu?
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    Tak to bychom meli mit vsechny postavy pohromade? Je to tak?

    ACHERON: Pekne. Jen nevim, co je Psycholog 102?

    Navrhl bych mensi upravy nebot vidim dva jasne aspekty ("Psychiatr diky odvodu" a "THC je cesta k lepsi psychiatrii"). Ale mame prostor pro dalsi tri, ktere muzeme urcit uz ted z materialu.

    Z historie mi prijde ze bychom mohli mit aspekt "Talisman losi hlavy" nebo primo to "Psychiatrem diky odvodu" mi prijde i jako dobry aspekt ciste z historie.

    Jako zakladni koncept bych mozna spis volil treba neco "Podvodnik" + nejake domalovani a uprava. Protoze teoreticky o toho psychiatra by te treba neco mohlo pripravit (kdyz na to prijde nekdo ap), ale ten zakladni koncept bude stale stejny.

    Nebo muzes mit aspekty prave podle vztahu:
    Kutilsky kamarad, Psychousi, Jednosmerny vztah.


    Je to opet o tom, ze aspekty ~ veci, co chceme aby hrali nejakou roli ve hre.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    JVMLOK: kikot, muzu
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    AVATAR: kikot, muzes vecer na pul hodinky zkecnout v poste?
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    ACHERON: Ideální parťák na šachy a brko! ;)
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    Ahoj, mám tu nástřel, ale ještě se trochu plácám v těch aspektech.

    Daniel Nowecki
    Idea postavy
    Základní koncept: Psychiatrem díky odvodu
    Problém: THC je cesta k lepší psychiatrii
    Negativní moment problému: pod vlivem velice slušná šance na negativní ovlivnění psychického stavu, přičemž postava je přesvědčená, že tím řeší hlubinný psychický problém druhého. Současně tohle celé není něco, co bz šéf polní nemocnice měl úplně vědět.
    Světlá stránka problému: lze využít pro cílené psychické rozložení protivníka

    Nedávná historie
    Daniel je nedostudovaný psycholog se zálibou v motorkách, mikroelektronice a softwareovém zabezpečení. Před Událostí/Apokalypsou si přivydělával v hlavním městě šméčkama přes počítače, takže jako hacker, ale to je mu v současnosti ve většině situací docela na dvě věci. Přišel si na pěkné peníze, ale o ty přišel během první vlny Události (kolaps bankovního systému), stejně jako o dům, rodinu, auto a motorky. Zůstal mu jen talisman v podobě malé losí hlavy, co nosí pořád u sebe. Během první vlny Události mu hrozil odvod, tak se chopil příležitosti a využil svého talentu v klamání a v hacking k přesvědčení oficíra, že je vlastně někdo jiný, je nesmysl, že by měl zbrojní průkaz, a ve skutečnosti je psychiatr, kterému shořely spolu s domem doklady o praxi a vzdělání. Už za studií ho bavila hlubinná psychologie, tak se toho chytl, protože jednak nikdo jiný neví, co to vlastně pořádně je, a podle Danielovy představy o té věci se mu s tím i docela daří. Nerad řeší konflikty nebo problémy kontaktně, raději věci řeší z dálky, proto motorky, hacking a střelné zbraně.
    Ostatním postavám to může být podezřelé, protože nějaký psychiatry už třeba někdo z nich viděl a tenhle část “pacientů” řeší přes dopisy a vůbec se nechová jako úplně bežný psychiatry, ale co je v téhle polní nemocnici normální, že jo…
    Na základně se tak nějak zabydlel, přesmykl se z prvotní deprese, takže teď je základní problém jak a kde sehnat motorku (dokud se na silnicích dá jezdit), benzin a trávu.

    Vztahy
    S Cimrmanem sdílí zdravý vztah k armádě a občas se hodí i to, že Cimrman nevyhledává lidskou společnost. Společně se zabaví zprovozňováním nějakých mikroelektronických udělátek a schraňováním solárních panelů, bez kterých to nejde, že jo.
    S Takerem vedou dlouhodobé diskuse o okultismu, což je podle Daniela placebo, a o vlivu psychotropních látek, kde je jasný spor o jejich vojenské využití.
    Na Ferdinandovi se mu líbí, že je nekonfliktní a umí sehnat alcohol, Fedra ho ale moc nemusí, zejména protože rozhovory s Danielem ho vytrhávají z psychické pohody a vůbec.

    Dovednosti

    Zvolte si z následujících dovedností tzv. pyramidu: 1 skvělá (+4), 2 dobré (+3), 3 slušné (+2) a 4 průměrné (+1).


    Skvělé:
    Klamání

    Dobré:
    Řízení
    Hacking

    Slušné:
    Empatie
    Střelba
    Hlubinná psychologie

    Průměrné:
    Jazyky
    Pozornost
    Provokace
    Mikroelektronika


    Triky

    Střelba za jízdy
    Lež za lží (+2 na vytvoření výhody Klamáním proti někomu, kdo už během tohoto sezení některé z vašich lží uvěřil)
    Psycholog (102)
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    KARADUM: ok, protože jsem koukal v pravidlech, že se jako dají taky používat, tak v tom trochu plavu..zatím si to sesumíruju a nahodím a kdyžtak pak upravím/zpřeházím.
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    ACHERON: Aspekty nejsou uplne jako dovednosti, spis bych myslel jako popisne prvky. Vecer se na to mrknu.
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    hlásím se z vytváření postavy a mám trochu problém s odlišením aspektů postavy a dovedností. Když to mám na papíře, tak se mi to všechno hrozně překrývá, a to i se základním konceptem a problémem postavy. je to tahle ok, nebo by aspekty měly být z jinýho ranku než dovednosti?
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    AVATAR: V pohode, vyhoda tohoto hrani je, ze divaci se mohou klidne pak zapojit.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    Hele ja to adi vzdavam. Kdyz jsem se k tomu nedokopal ani o volnym vikendu, kterej mam tak jednou za mesic, asi se mi do toho nechce :)

    treba se pridam pozdeji, az trochu nasaju atmosferu.
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    You can either have it fast, cheap or good, but you can't have it all. :)

    Personaly I prefer good ;)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam