• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    JVMLOKFATE RPG (OOC)
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    ACHERON: Napsal jsem to do IC. Abychom se už konečně sešli všichni čtyři, tak jsem hrál trochu i za Dana. Doufám, že nevadí. Chtěl jsem, aby se to pohlo a snažil jsem se Dana držet v jeho kolejích a brát v potaz, že je v euforii z jízdy na motorce.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    Sorry, zásek, jdu na to. Nějak jsem se nechal unést počasím a večerní meditační oheň se protáhl do půlnoci.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    ACHERON: Však jo, neboj. Zohledním tě v IC příspěvku. Stejně mám v plánu nás konečně pevně svézt dohromady, tak se to syncne a každý bude mít možnost se vyjádřit.
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    plus teda si myslim ze po prijezdu budeme tu motorku dost dlouho vykladat a kontrolovat jeji stav - budeme muset zkontrolovat jeatli neni nikde bouchla nebo odrena takze ten vysilac mame slusnou sanci najit (mame oba pozorovani)
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    KARADUM: ne, za me ok

    BURKHAR: neodstraňovat !! jestli to vysila signal, muzeme se na ne napichnout a/nebo jim poslat falesn, signal, to by mel Dan zvladnout!
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    Jinak si to muzete predstavovat jako film (me to hodne pomaha). Casto divak ma odlisne znalosti nez postavy coz muze vzbuzovat casto napeti. Klasicke RPG casteji slucuje hrace/divaka s postavou a proto to muze byt nezvyk, kdyz se najednou jedna vic filmove. Ale zase to umoznuje prave i lepe si sceny pripravit tou metahrou a domluvou. Versus klasicky pristup, kdy DM ma vytvoreny cely svet a co se ma dit a jake reakce se budou dit a hraci v tom zkousi fungovat jako kdyby to byla PC hra.

    BURKHAR: A to je presne ta mira kreativity a hrani o zmeny, kterou myslim FATE rad vidi (aspon ja :D).
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    KARADUM: Něco tady dobouchám a sepíšu to. Federace se prostě dozví poslední lokaci před zneškodněním / vypnutím (on se ten čip může ještě hodit, takovej Dan by to mohl zvládnout přeprogramovat).
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    BURKHAR: Za me ok. Neposkytne to dalsi info federaci, ale uz to lokalizuje minimalne misto, kde byl cip odstranen/nalezen.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    KARADUM: Tož to si asi Jára / Dan všimnou. Jára samozřejmě po příjezdu kontroluje, jestli všechno funguje a mohl by ten signál zachytit.

    Můžu se tedy rozepsat do IC?
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    JVMLOK: Ja myslim, ze prave tak to je. Pokud tedy GM privede nejaky takovy aspekt do hry, tak se odlisuje uroven hry a postav. A souhlas i s pozdejsim, ze tvym cilem je vytvorit co nejzajimavejsi pribeh. Ja jsem na to uz zvykly od Strepu, kde je to podobne. Ostatne to rikaji i s tim, kdyz ti hod nevyjde - je to jen nejaka obtiz na ceste k cily (nebo nesplneni, ale to se nedoporucuje jako nuda). Tedy v tomto pripade stenice/informace Federace o tabore, je novy problem, ktery byl vyvolan prave neuspechem akce ale (pokusil jsem se) udelat jej tak, ze generuje zajimavy vyvoj pribehu.


    ACHERON: Muzeme se vratit k synchronni hre. Jde to hrat i tak.


    BURKHAR: Napad, ze na cip prijdete a pak se pripravite na prepad je super napad! Tedy je mozno klidne na nej prijit prave tim, ze neco bude rusit nebo ze si vsimnes aktivniho signalu cipu.
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    nnazi :)
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    JVMLOK: Diner s jedním N! :) Je to krásnej seriál.
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    BURKHAR: koukal jsem ze se ti libil Midnight Dinner :) to cloveka naladi tohleto :)
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    BURKHAR: popravde jsem za to i trochu vecny, protoze ja se posledni tydny vubec nenudim, tak bylo fan to jen sledovat
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    ALTAR_OF_FILTH: Pojď hrát, už jsme všichni zas pohromadě. ;)
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    JVMLOK: Však jo. Já zatím nejednal IC, jenom jsem nastiňoval možnosti.

    Ono se klidně může stát, že ten čip zůstane bez povšimnutí na motorce, která odjede, až nám generál vrátí Mráze a odjede se svou kavalkádou do pryč.

    Začínáme se dostávat do té tvorby víc.

    Sorry za to odpojení dějové linky, chápu, že to pro zbylé dva hráče mohlo být nudné.
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    BURKHAR: Mno je to ještě trochu upgrade...jako hráš o čřipu víš, ale jako postava ne, takže IMO můžeš klidně říct i něco ve smyslu:
    "Postava XY vezme krabici s lupem, a odnáší ji do svého stanu. Malého vetřelce přivolávajícího pohromu si vůbec nevčšime, ani když bednou vrazí do sloupu a sledovací čip zapadne do bláta na buzerplacu..."

    na což můžu zareagovat j a šlápnout na čip a v podrážce s ním pochodovat po lůžkovém až dokud třeba někdo další nezačne nadávat, ať laskavě vypadneme s tou vysílařkou, protože mu to ruší snímače EEG. A až pak mna ten čip přijdeme...nebo ne ;)
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    ACHERON: Mlok má pravdu, tohle je právě to, co Fate odlišuje od jiných "konvenčních" RPGs.

    Jára nebo Dan si toho čipu mohou při vykládce všimnout a pak se k tomu mohou nějak postavit.

    Že o nás vědí, ke více než jasné. Jára by např. mohl zajít za Kristýnou, ať přivolá CAS (Cloase Air Support). Celý MASH by o ambushi mohl vědět a nastražit léčku.

    Jak se k tomu staví GM?

    A co AoF, kde je mu konec? Snad ho to nepřestalo bavit. :(
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    jako...pojďme si to užít, ale chtěl bych poprosit Karaduma a možná SIRIENa o instruktáž
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    ACHERON: Ber to tak ze smyslem neni situaci vyresit, ale vytvorit co nejdramatictejsi a nejzajimavejsi scenu bez ohledu na to, jak to dopadne. Samozrejme postavy tam pak musi nejak zafungovata zazarit, jsou to koenekoncu Hlavni Postavy, ale zakladni je pristupovat k tomu z "estetickeho?" hlediska, ne utlitaristickeho...jestli se vyjadruju srozumitelne...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam