• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    JVMLOKFATE RPG (OOC)
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    ACHERON: Ber to tak ze smyslem neni situaci vyresit, ale vytvorit co nejdramatictejsi a nejzajimavejsi scenu bez ohledu na to, jak to dopadne. Samozrejme postavy tam pak musi nejak zafungovata zazarit, jsou to koenekoncu Hlavni Postavy, ale zakladni je pristupovat k tomu z "estetickeho?" hlediska, ne utlitaristickeho...jestli se vyjadruju srozumitelne...
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    JVMLOK: to odcizeni hráčů od postav je pro mě matoucí
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    A pozor, tohle je myslimjeden z klicovejch momentu, protoze jde skutecne o kooperativni tvorbu pribehu, a je potreba drzet na uzde ego a potrebu power playeru bouchnout co nejvetsi silou...
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    A to je prave vec, ktera je pro me ve FATE nejvic...matouci, ale na druhou stranu zajimava. jestli to spravne chapu tak Sledovaci Cip je v podstate situacni aspekt. My o nem vime takze ho pri sve hre muzeme a melibysme brat v potaz, ale v zadnym pripade to nemusi byt takovym tim: vsecko vidim, vsecko deaktivuju zpusobem. Naopak, muzeme ten cip pouzit i proti nam...nemyslim navzajem ale proti nam jako celymu tymu.
    Bez ohledu na to co dela mojhe postava muzu navazat tam kde to GM polozil a napsat, ze "o planovanem prepadu zatim nemame ani tuseni, proto lekari vesele pokracuji v prohaneni sestricek a paleni koralky, zatimco kus od tabora se formuje prepadovy tym. T.Aker kouka karty a sili v nem podezreni ze se chysta neco velmi bezprostredniho a velmi neprijemneho, ale nedokaze urcit zdroj tohoto ohrozeni..."

    Jak s timhle sice postavam utajenym, ale hracum znamym aspektem zachazet?
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    BURKHAR: ja mam taky pozorovani!-)
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    No, toho sledovacího čipu by si ovšem v táboře při vykládání úlovku Cimrman všimnout mohl, ne? ;)
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    BURKHAR:
    ACHERON: Dobry napad s prebiranim. Zase aspon ujasnujeme hazeni. A dnes vratim dej zase do tabora.
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    BURKHAR: Jj, klidne zmen.


    BURKHAR: Aspekt tam je, ale vyuzivas jej = pouzijes i pribehove bud za BO nebo zdarma pokud mas z nejakeho duvodu vyvolani zdarma.
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    BURKHAR: mám vážné podezření že misto pozorování okolí si tam Jára přebírá elektronky
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    BURKHAR: v klidu, kdyžtak to vsechno rozstřílíme.

    *click click*
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    KARADUM: Až budeš mít chvíli, tak ten návrat dohrajme už, ostatní se IMHO nudí a už se tam babráme moc dlouho. Měli bychom být co nejdřív pohromadě, i kdyby nás měli jet vysvobodit Jeepem. Hlavně, ať už se něco stane. Cimrman po cestě asi byl dost tragicky nepozorný a Dan řídil bez nějakých extra kousků. Prostě řídil.

    Představuju si to takhle správně?
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    Tož Dan má 0, já -3, to bude ještě sranda.
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    BURKHAR: Za me zmena postavy ok, pisou to i v pravidlech ze v prubehu hry ok pokud to odpovida hre
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    JVMLOK: Jo, tohle jsem chtěl vědět, díky.
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    cit:
    "Vyvolání aspektu
    Kdykoliv, kdy si házíte na nějakou dovednost v situaci, ve které by vám aspekty mohly pomoci, můžete utratit bod osudu k jejich vyvolání a výsledek hodu tak změnit. "
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    BURKHAR: to jo, ale to jen znamená, že aspekt existuje, ne že ovlivňuje hod. Aktivně vstupuje do hry až když ho zaplatíš FP při hodu.

    Ua mě si s postavou si dělej co chceš...
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    JVMLOK: Ale ten aspekt už je vyvolanej. Je to situační aspekt pro celou cestu. Takže jak? Počkám si, co mi k tomu řekne GM. Pravidla jsem projel už asi 3x a pořád tomu moc nerozumím, kdy se co a jak hází.

    A vyjádřete se prosím k té změně u postavy (čili merge 2. a 5. aspektu, zapomněl jsem to tam před hraním doplnit).
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    pak se rozhodneš jestli chceš vyvolat aspekt
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    BURKHAR: 4 kostky + dovednost - opozice
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    JVMLOK: Ale čím hodím? Tady KARADUM píše, že se aspekt přičítá k hodu. To mě mate.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam