• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    JVMLOKFATE RPG (OOC)
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    SIRIEN: Potrebujeme poradit :)
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    KARADUM: nene zadna chyba...ja si treba nejsem jistej, jestli to znamena, ze muzu naprat dve volny vyvolani a pak jeste za FP jedno dokoupit...RAW by to slo, ale RAI nevim jestli je to tak mysleno nebo jestli se neco neztratiilo v prekladu
    Jak se herdek tagujou ID :)

    @SIRIEN
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    JVMLOK: Ah, mae culpa.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    JVMLOK: Též to tak dle pravidel chápu. Prostě to zvládneme. ;)
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    Jestli to chapu spravne: Pouziju svoje dve volny vyvolani, Burkharovo volny vyvolani a +6 a pak jeste zaplatim BO a ziskam dalsi +2 takze dokopy +8, a zustane jedno volny vyvolani od Burkhara na pripadny prehozeni hodu

    Reci pravidel...dame velkou ranu :)
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    Uz jsem to nasel

    4. Aspekty a body osudu | Český překlad Fate SRD
    http://fatesrd.d20.cz/fate-core-system/4-aspekty-a-body-osudu.html#volna-vyvolani

    Volná vyvolání
    Za vyvolání aspektu nemusíte vždy platit bodem osudu. Někdy to je zdarma.

    Pokud uspějete v tvorbě výhody, „zbyde“ vám na onen aspekt volné vyvolání. Pokud uspějete se stylem, dostanete dvě vyvolání. Některé další akce vám také dávají posílení zdarma.

    Stejně tak získáte volné vyvolání na jakýkoliv následek, který způsobíte v konfliktu.

    Volné vyvolání funguje jako to normální, až na dvě věci: nepřesouvají se žádné body osudu a můžete je zkombinovat s normálním vyvoláním kvůli lepšímu bonusu. Můžete tedy použít volné vyvolání a zaplatit bod osudu na stejný aspekt a získat +4 na další hod postavy nebo navýšit o +4 pasivní opozici. Nebo můžete rozdělit benefity a dostat přehození a +2 bonus. Můžete také spojit několik volných vyvolání dohromady.

    Poté, co své volné vyvolání využijete, můžete aspekt dále vyvolávat zaplacením bodů osudu, pokud je stále ve hře.
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    KARADUM: No púrave v te kapitole je cit.:
    "Pokud skládáte výhody, všichni provedou akci vytvoření výhody jako obvykle a volná vyvolání, která získají, předají jedné postavě. Pamatujte, že lze skládat mnohonásobná volná vyvolání na ten samý aspekt."
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    JVMLOK: Jj, presne tak.

    Je to de facto jako by si protivnik hodil a padlo mu 4. Abyste tedy proti tomu uspeli, musite to alespon vyrovnat.

    Ad to opakovane volani, pokud se nemylim, tak to, ze mas dve volna volani neznamena, ze muzes vyvolat aspekt opakovane pro dany hod. Per hod muzes jen jednou. Jinak bys totiz mohl klidne za BO pouzit jeden aspekt trebas 3x.

    K tomu spolecnemu prispevku, tak se muzes podivat na tymovou praci: SRD. De facto by tedy vsichni meli mit danou dovednost, ktera se pouziva alespon na +1. Tedy v tomto kontextu je v podstate lepsi prave to vyuziti ruznych specializaci postav k vytvoreni vyhod a potom sdruzeni pomoci predani volnych volani tomu, kdo bude vyzvu resit, tj. tobe s velenim.
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    KARADUM: omlouvam se za torpor, napisu behem odpo
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    A stejne tak se do toho da pridat jeste Burkharovo Cirkus jede dal, jak to ctu, protoze to je ten pripad tymove prace, kdy se vsichni podileji na "Vytvareni vyhody" a pak se vyvolani predaji tomu, kdo bude hazet "Prekonani"
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    Aaaaha, tak ono je to na aspekt +2 za vyvolání...takze kdyz mám 2 volny vyvolani a vyuziju obe tak je to +4!
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    tzn musime dat dokopy aspon 4 uspechy abychom uspeli...
    Kdyz zapocitame +2 za aspekty a +3 za dovednost

    Pribyde nam k tomu jeste bonus za spolupraci, protoze jsme vsichni ve velicich pozicich, nebo muzou prospet jenom ti co maji stejnou dovednost?
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    KARADUM: ehh. uz mi to doklaplo. Opozice +4 znamena neco jako cilovy cislo pro hod, je tak?
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    KARADUM: Pockame na Acherona, zajimalo by me stejne jako tebe co nakonec vymyslime s tou stenici :)
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    Co potrebuji ujasnit:
    - Stenici chcete nechat na miste ci preprogramovat?
    - Navrhuji presun rozdelit na dva hody (oboji je to prekonani, kde muzete vyuzit vytvorene aspekty)
    -- Samotny presun (asi hod na veleni)
    -- Oklamani Rusu - at uz si maji myslet, ze stenice zustala na miste ci sla nekam dal (hod na skryvani bych rekl nebo podle toho, co se k oklamani uzije)
    Na presun tabora bych videl pasivni opozici proste z toho, ze ac mobilni nemocnice, tak to je neco jineho nez treba mobilni artilerie delana na rychle presuny mezi pozicemi palby a tedy je to dost narocne a rekl bych, ze to vyzaduje skvelou organizaci, tedy opozice +4.
    Na oklamani Rusu mate opozici (pouzivam vysledek z prvniho hodu, pletou se mi prikazy na odeslani) [ , -, -, -] +2 za stenici +2 za jejich dovednost = +1 protoze Federalove maji ocividne spatny den :D
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    KARADUM: Hlavne je treba rozlisit prekonani/vytvoreni vyhody. Protoze co jste delali - mobilizace tabora ap. z vetsiny odpovida vytvareni vyhody, ale napr. samotny rozkaz k mobilizaci bych osobne chapal jako tu akci samu - presun nemocnice.
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    JVMLOK: Nejen v ramci uceni, ale ty akce se prekladaji primo do nejakeho vysledku ve hre:
    Prekonani - posun deje,
    Vytvoreni vyhody - vytvoreni aspektu s volanim
    Utok - zraneni
    Obrana - zabraneni zraneni
    KARADUM
    KARADUM --- ---
    JVMLOK: Za me klidne a slibuji, ze nebudu mit infarkt jako dnes rano, kdyz jsem videl, ze je 20+ novych prispevku :D
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    WOW, pěkně se to najednou rozjelo. :)
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    BURKHAR: na nastenku IC
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam