• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PSYSBEEFotky našich biků
    Na jakých kolech si nyxáci vozí prdel aneb dávejte fotky svých xc, trail, enduro, dh, silniček, gravelů, dirtů etc..
    Ke kolu klidně připojte i příběh proč jste si koupili zrovna tohle, jak jste s ním spokojeni atd..

    Techspec nazi jako na bike-foru zásadně odmítám, nicméně vlastní iniciativě - tj. bližší info o typu, rámu a popis osazení - se meze nekladou.. ;-)
    rozbalit záhlaví
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    FINSON: docela zajimavej plášt, kterej by ti mohl sednout, může být i tenhle :
    https://www.vittoria.com/ww/en/tyres/mtb-xc/syerra
    FINSON
    FINSON --- ---
    PETR_TNT, PSYSBEE, PETR_TNT: Dělám si poznámky, děkuji!
    NOISEGATE
    NOISEGATE --- ---
    Tři dny v Jeseníkách a přilehlém okolí. Skvělej podzimní cykločundr.

    PETR_TNT
    PETR_TNT --- ---
    PSYSBEE: jj. Barzo, conti x king,... Spešl ground control.... kostičky rullz
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    PETR_TNT: okej, seems legit :-)

    btw: jezdil jsem Rekona ve 2.6 a to uz si cítil odpor dost. Barzo urcite rychlejší, v gripu necitim moc rozdil..
    PETR_TNT
    PETR_TNT --- ---
    PSYSBEE: ani omylem, naopak. Prosím neházet do nějakého pytle, než se vyjádřím.
    Ardent je podle mě sračka, jeden z nejhorších plastu od Maxxisu, což potvrzuje fakt, že ho nedělají ani v trojsměsi.

    Naopak bych to viděl na Rekon, což je dle mých zkušeností jen o maličko pomalejší než čistě Xc model Ikon. Ale ani ten bych na období sucha nezatracoval. Rekon velmi dobře drží, jede přímo božsky... až s velkým odstupem hmotnosti i odvalování pak jsou dhr s dissectorem. Assigej naprosto nejede, kor v maxxgripu. To stejné platí pro Spešly v T9
    LOGO
    LOGO --- ---
    Já mám na XC 3,35 Racing Ralph vzadu a 3,35 Maxxis Forekaster vzadu . Bral jsem co měli v krámě.
    Terén s tím sjedu a zároveň se to ještě dá ušlapat na rovince, aniž by mě to úplně sralo. Takže u podobnýho nastavení už u XC zůstanu. Jezdil jsem i 2, 4, ale to už bylo moc na šlapání. Menší už tam ale dávat nebudu. Sic by to jelo líp, ale v terénu bych tomu nevěřil. A já rád využívám možností XC, tzn projedu "všechno".
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    FINSON: Petr myslí asi něco ve stylu ASSEGAI 2.5" v MaxxGrip 3C směsi na předek a DHR II nebo Dissector v 2.4" v MaxxTerre na zadek..

    PETR_TNT: hele ja bych brzdil, u mne takhle dobrý. Ono delat z "light trailHT" pevný enduro nemá s touhle geometrii a zdvihem imho moc smysl. Krom trochu vetšího gripu, kterej je ale otázka jestli Mr. FINSON využije, přijde zákonitě i horší odvalování na pevným podkladu, tj. kolo ztratí svojí univerzálnost a použitelnost - na náročnější traily sice o něco lepší (kolik že jich mr. Finson ted jezdí?) a na silnice a šotoliny už pomalý, s vyhozenou kotvou za sebou.

    FINSON: za mě dobrá kombinace - HT2 drží solidně a Ardent má pořád dobrej poměr grip vs. speed.
    Shodou okolností jsem o HR2 znovu přemýšlel, i když už nevim přesně z jakýho důvodu.. :-) Myslim, že ten plášť má pořád co nabídnout, i když už to je trochu senior mezi současnýma enduro specifik gumama..
    FINSON
    FINSON --- ---
    PETR_TNT: Rovnou mi naházej tipy :-)
    PETR_TNT
    PETR_TNT --- ---
    FINSON: a to pockej az zjistis, jak moc naprd tyhle plaste byly proti nejakym dalsim.
    FINSON
    FINSON --- ---
    Dal jsem na rady pana kolegy Psybee a přezul Ghosta (pořád nevím, jak tomu kolu říkat) na plnotučný Ardent vzadu a High Roller II vepředu a to *náhodou* :-) zrovna chvíli před tím, než jsem měl dnes příležitost krátce projet Šemberské stezky - asi je zbytečné tady popisovat, jak to jede, všichni to znáte. Mně na několika místech padala brada, protože tam, kde jsem věděl, že bych s Racing Ralphem nebo i s Ardentem Race stopro podklouzl nebo zasmykoval, tady ty gumy držely jak... jak... prostě jak pořádný MTB gumy. Parádní povozeníčko.

    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    Tsss, hey Kid.. Wanna do some shred? :-)
    (aka jedna naladovka z dneška..)

    FINSON
    FINSON --- ---
    FINSON: Proběhlo pár výjezdů a lehký tuning, "teď už jenom jezdit", jak s oblibou říkám...



    LOPIN
    LOPIN --- ---
    LOPIN: btw, u sedlovky to pred peti lety zacal praskat ram, svaril jsem to u barese v brandyse a drzi
    PETR_TNT
    PETR_TNT --- ---
    Ibis dostal trochu péče a nové hlavové složení wolftooth geoshift -1°

    LOPIN
    LOPIN --- ---
    2008 porad je s nim legrace

    FINSON
    FINSON --- ---
    ARXIE, ARXIE: Paráda, díky za popis a za tipy!
    ARXIE: Aktuálně mám v těch 4.7" 0,7 baru a zdá se mi to lehce moc, ještě to budu ladit. Zas na sjíždění schodů tam asi nechám víc...
    ARXIE
    ARXIE --- ---
    PSYSBEE: na to neni univerzani odpoved, zalezi kam a po cem jedu, jaky je rocni obdobi + predek i zadek mam jinak a to se jeste lisi podle typu plaste, vetsinou se to u tech plastu pohybuje kolem 0,4-2,1 BARu ... da se napsat ze vetsinou predek s tannusem foukam pres leto 0.8, zadek bez tannusu na 1.0, pres zimu to shazuju jeste o 0,2 BARu vepredu i vzadu
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    ARXIE: paráda, dík za příspěvek, skvěle shrnuto!
    btw: na kolik to foukas? :-)
    ARXIE
    ARXIE --- ---
    MAESTRO_007: ale meni (a jde to dobre, akorat to musis odrazit uplne vsude a shrnout na stred rafku a to jak kevlar tak drat), sam uz jezdim 4. plast, zrovna na jare jsem menil... zacinal jsem na Schwabech, pak Maxxis a ted uz jedu druhej 45NRTH, vsechno zadek ve 4.0, predni jsem menil jenom jednou a tam nechavam Swaby ve 4.8 s tannusem uvnitr protoze to je desnej papir (taky vazi 1.1kg) a vysavac trnu ;) .. ze zkusenosti vim ze cim mensi TPI tim min trnu nasajes :D

    Na dalsi testy mam pripraveny na jaro Veetire Avalanche, na leto Halo Nanuk (jestli ho da rafek, je to desnej low profile) a na zimu ted cinana s hrebikama Chaoyang Snow Storm ;)
    ARXIE
    ARXIE --- ---
    LOGO: fatbike? Je to celorocni delnik, ale musis vedet co od toho chces.. da se na tom jezdit vsude a za vsech podminek, jediny co neni uplne dobry je hluboky bahno, kdyz to zalepis tak koncis a bez otoceni kol to sotva nekam odtahnes na ocistu protoze to hned vazi 40kg :) .. jinak nejvetsi deviza fb je samozrejme rozmer plastu, at jedes kdekoliv tak jenom drzis riditka vytahne te to ze vseho, je jedno do ceho vletis.

    Jezdim starickou Konu WOZO (ta rada uz se mimochodem nedela, mam puvodne 2017, pak praskej ram a prehozeni na ram 2019 + prestavba na 1x12 eagla), ktery vychazi z geometrie Kona Honzo a muzu potvrdit ze se na tom da jezdit opravdu vsechno (jsou to jeste 26", plaste mam vzadu 4.00 a vepredu 4.80) - jako u vseho na cem musis slapat zalezi na tom kolik a co jezdis, u mne nebyl problem jenom na tomhle fb odjet 10k za rok coz je dany tim, ze to pouzivam jako dopravni prostredek do prace a pak s lidma co moc nejezdi abych se nenudil ;). Ted uz zase tolik fb nepotkas (kdyz nepocitas elektro na horach kde je pujcujou), ten hype uz je pryc a je to skoda, vyrobcu kvalitnich fb moc nezustalo a kdybych mel ted vybirat ze seriovky, tak Canyon Dude CF 9, kdyz postavit tak ram v Duratecu podle geometrie WOZO.

    Jinak samozrejme neni fb jako fb, kdybych se mel drit na tunovym Author SUMO, tak bych si to taky rozmyslel. A btw fb ma jeste jednu nespornou vyhodu - kdyz pak vlezes na mtb nebo gravela, tak letis jako vitr ;)

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam