A jeste udelam mensi promo na Nintendo (Switch imho top family konzole). Fascinuje me, jak se v nekterych hrach dokazou poradit se skalou pristupnosti.
Napriklad
#hra Mario 3D World. Nedavno vydana v packu Super Mario 3D World + Bowser's Fury:
- 3D plosinovka (skakacka), ktera je az pro 4 hrace a v zasade staci, kdyz je mezi nimi jeden trochu zkusenejsi hrac (treba i 5 let), aby ostatni s nim urovni prosli.
- Spadnes? Nevadi, objevis se znovu v letaci bubline a dokud nezmacneks tlacitko nebo ti bublinu nepraskne spoluhrac, tak tam jen tak letis s nimi.
- Pocet znovunarozeni do bubliny je omezeny, takze nejaka motivace tam je.
- To same se stane, kdyz moc dlouho zustavas pozadu a branis ostatnim postupovat hrou.
- Nebo kdyz nekdo dosahne pruchodu (objevi ho) do dalsi casti urovne/misnosti/skryte mistnosti, tak ostatni se teleportuji s nim.
- Zaroven je tam dostatek extra vyzvy pro ty zkusenejsi, za kterou jsou odmenovani.
- Samozrejmosti serie jsou krasny pestry svety a neskutena napaditost a kreativita tvurcu. Deti u toho doslova vejskaji.
https://www.youtube.com/watch?v=5nW9o6M5zFoNebo
#hra Super Mario Odyssey:
- 3D Plosinovka (skakacka) pro dva hrace, kdy jeden hraje za Maria jako hlavni postavu a druhy je jeho personifikovana cepice.
- Z pravidla se mene zkuseny hrac (az nehrac) zapoji jako cepice, ktera nemuze nic zkazit, ale muze interagovat se svetem a ucit se ovladani, pozdeji i sem tam pomoci.
- Jakmile hrac zaklady hrani ovladne, muze si se zkusenjsim vymenit role a v tu chvili je pro zkuseneho vyzva dostatecne jako cepice pomahat hlavni postave.
- Uzasny, bohaty svet stejne jako u predchoziho titulu.
https://www.youtube.com/watch?v=5kcdRBHM7kM