KULHY: Pro mě asi ale opravdu nejdůležitější ten aspekt obtížnosti. Zkoušeli jsme na switch nějakou Tlakovou Patrolu a uplně mě uráželo jak to bylo dementní. Dítě vlastně jenom drží doprava a mačká skákání bez sebemenší šance nějak prohrát. Ať se snaží víc nebo méně vždycky kolo skončí bombastickyma cinkajicima blbinkama který mají to dítě jenom na navnadit na další kolo ve kterém bude zase tupě držet do prava mačkat skákání bez jakékoliv výzvy. Jak defakto nelze prohrát ta z toho byl úplně hypnotizovanej a byl schopnej u toho sedět neúměrně dlouhej čas a musel jsem mu to proti jeho vůli vypínat s tím že při vypínání byl vždycky nevrlej a byl to trochu boj. Ted když jsem mu vrazil ten starej gameboy, tak u Maria nebo u Donkey konga vydrží mnohem kratší dobu a dobrovolně to odkládá sám když ho ta vysoká nekompromisní obtížnost už naštve :D přitom to druhej den zase vezme do ruky a pomalinku se posouvá.
Tahle zkušenost spolu s návštěvou rodinné oslavy na které všechny děti seděly se svými mobily hrajíc různorodé blikající freemium sračky mě přivedlo taky na rozhodnutí, že až(a to bude ještě dlouho trvat) budou mít moje děti mobily tak žádná freemium debilita určena jenom k budování závislosti do našich telefonu ani nepřičuchne.