Ha, takových mám dost, většinou mě hra trochu přestane bavit a když o pár týdnů až měsíců přemýšlím jestli se k ní nevrátit, tak si uvědomím, že jsem zapomněl kde jsem skončil, jaký je kontext příběhu, jaké mám zrovna předměty či schopnosti (nebo nějaký ekvivalent) a tak. Často by se mi fakt hodil nějaký tréningovo-tutoriálový mód během rozehrané hry na svižné osvěžení mechanik, klasické tutoriály jsou obvykle moc pomalé a pokročilejší mechaniky neukazují.
Z klasik co jsem zkoušel víckrát a víckrát opustil:
Quake 1 - skvělej engine, vertikalita navíc oproti Doomu též hodně pomohla, ale spousta těch esenciálních střílecích prvků jako feeling zbraní, animace nepřátel, celková hektičnost atp. byla oproti Doomu krok dolů. K tomu bossfighty o hovně. Nejspíš se k němu ještě vrátím, ale zatím mě vždycky přestal bavit a radši jsem si zahrál nějaký source mod Dooma.
Diablo 2 - pokaždé jsem došel někam do druhého aktu kde jsem si uvědomil, že po prvním aktu hraju úplně to samé znova, jen v jiných barvách a s pár schopnostmi navíc. Hledání zajímavého lootu a promýšlení buildů postavy mě nemotivovalo dost na to, abych chtěl dělat pořád dokola to samé. Ten gameplay loop mě chvíli fakt bavil, a to víckrát, akorát jen k Andariel, pak přišla nuda a zklamání. Jednou jsem zkoušel s cizím sejvem projet konec 3. aktu včetně Mefista, ale taky mě to nepřesvědčilo.