• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GULAZDohrál jsem ..... Akorát, že vůbec! Hall of Losers není ani na nástěnce
    NE7RA
    NE7RA --- ---
    Call of Cthulhu: Prisoner of Ice (1995)

    BELIEVER
    BELIEVER --- ---
    R0C3S3K: pro mě byla v dětství nejtěžší ta zavírající se brána, ke které se muselo doskákat asi přes čtyři obrazovky.
    ONDRA_PATA
    ONDRA_PATA --- ---
    tyjo ja toho vlastne ani moc jedohral.vetsina her me prestala za dva dny bavit.a co jsem dohral,tak kdysi. napr:
    vsechny Carmageddony
    Soldier of Fortune 1
    Project I.G.I.
    point & click adventury s navodem
    trilogii Prince of Persia

    od ty doby hraju jen Diablo 3 a to jsem zatim skoro 10 let) nedohral na rozdil od borcu,kteri ho dohrali ;)
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    Hezkej rozhovor s autorem Prince o tom jak ten vývoj probíhal. Btw celá tahle série je úplně super.

    How Prince of Persia Defeated Apple II's Memory Limitations | War Stories | Ars Technica
    https://youtu.be/sw0VfmXKq54
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    DEEFHA: ladně úplně ne, to bylo spíš u postavy Conrad B. Harta ve Flashbacku, ne Prince :) ale je pravda, ze tahle hra mela hodne oceneni protoze byla ve spouste vecech "first". napriklad užití rotoscopingu u pohybu postavičky.

    "Prince of Persia was programmed in 6502 assembly, a low-level programming language. Mechner used an animation technique called rotoscoping, with which he used footage to animate the characters' sprites and movements. To create the protagonist's platforming motions, Mechner traced video footage of his younger brother running and jumping in white clothes"
    ZIDANE
    ZIDANE --- ---
    HAVANA: Most ano, ale proč utíkat... hvězdičky si nadělám kradačením aut a když už budu mít plno, stačí sledovat z mostu, jak fízli "vžuuuuuum" na jednu stranu a "vžuuuuuuuuuuuum" na druhou než jim dojde, že jsem teda na mostě... a pak si stačilo počkat na fíka, kterej na mě běžel... a já si počkal za rohem mostu a usmažil ho plamenometem nebo ho prostě odpráskl než se fízl stačil rozhlídnout...

    Takže vlastně jo, i utíkání nakonec bylo, protože výše zmíněný systém sice znamenal +1 nrtvej fízl, ale nikam do "hall of fame mrtvejch fízlů" se to nezaznamenávalo (chyba...), takže... nakonec nuda :-(
    R0C3S3K
    R0C3S3K --- ---
    imo jedinej realnej voser v prince of persia byla straz v osmym levelu na moste, kde byla jedna padaci kostka hned pred nim, prebehl jsi a on uz v podstate sekal, bylo to daleko tezsi nez samotnej vezir a jakmile jsi prolezl tohle, bylo vyhrano
    LUCIEN
    LUCIEN --- ---
    Pokud si dobře pamatuju, tak mě nejvíc frustrovaly ty čepele, protože v kombinaci s dobržďováním jsem vždycky dobrzdil na nich a byl konec. Dokonce si velmi dobře vybavím ten zvuk.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    GULAZ: Sice pomalu, ale zato ladně! :-D
    GULAZ
    GULAZ --- ---
    LUCIEN: ja taky ne, nikdy me nebavil. Stvalo me, jak se ten panacek pohybuje pomalu:)
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    AXTHEB: jasne ze ne, jen frajrim ;)
    Meli jsme na zakladce v ucebne macintoshe s cernobilyma monitorama a princ byl jedna z mala her, co tam byly. A ja ho hral kazdej den po skole tri hodiny.
    HONZAL
    HONZAL --- ---
    LUCIEN: nikdy neni pozde ;-))
    PrinceJS
    https://princejs.com/
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    AVATAR: Jako že sis k němu poprvé sedl a za 21 minut bylo hotovo? To asi ne.
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    Prince of Persia 1 Speedrun (PC,MS DOS)
    https://www.youtube.com/watch?v=S-P8NCG1QT0
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    LUCIEN: trpelivost? Ja ho dohral za 21 minut :)
    LUCIEN
    LUCIEN --- ---
    Přiznávám se, že jsem nikdy nedohrál původního Prince of Persia. Prostě jsem na to neměl trpělivost.

    https://d31-a.sdn.cz/d_31/d_15102859/img/25/610x343__np3L1.jpg
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    ZIDANE: u vlastniho scenare s prubehem: stoupnu si na most, vezmu raketomet, budu strilet do aut na dalnici pod sebou tak dlouho, dokud nebudu mit pet hvezdicek a pak sednu do auta a budu utikat sem stravil vic casu nez pribehovejma misema :D
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    A naposled mě pobavilo, že jsem dohrál Ghost Recon: Breakpoint a nevěděl jsem, že už jsem to dohrál. Prostě až když jsem plnil už milióntou vedlejší misi a čekal, že se v tom brutal chaotickém mission menu objeví/zviditelní další hlavní mise, tak jsem si ve statistice všiml, že hru mám dohranou na 100%. Thx obama!
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    Já takhle "dohrál" GTA 4, kdy v poslední misi ve vrtulníku je potřeba mačkat rychle nějakou klávesu. A hra na to nereagovala. Zkoušel jsem to tenkrát asi třikrát a pak se na to vysral. Hru jsem pak rozehrál znovu, ale nedostal jsem se moc daleko a vyšumělo to. A teď ji mám zase nainstalovanou!

    a tohle je ten bug :)

    How to Fix Helicopter Glitch on Steam and PC in GTA IV (Final Mission)
    https://www.youtube.com/watch?v=oJeeGKvRWQA
    ZIDANE
    ZIDANE --- ---
    DEEFHA: Kdo říká, že si nikdy v GTA nehrál ve smyslu "kolik fízlů zabiju než oni zabijou mě", popř. s vylepšením např. "zabiju plamenometem", dělá to dodnes :-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam