• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GULAZDohrál jsem ..... Akorát, že vůbec! Hall of Losers není ani na nástěnce
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    Ja to teda taky nedohral. Vzdycky jsem skoncil na moralku. I kdyz jsem mel hrdiny, co ji zvedali. Ale hral jsem to jen trikrat. Prilis pomaly a repetetivni.
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    kamosi si to dost pochvalují, dohráli to několikrát. Jednoho z nich to hraje i 12 letá dcera, ale jsou to dost kombinátoři. Já jsem to taky vzdal :D Pry je to dost o tom pochopit ty komba
    GULAZ
    GULAZ --- ---
    JORGES: Taky jedu Radiant. Normalne hraju vsechny hry na Normal/Default, ale tady jsem tusil, ze nejlehci bude dobra volba. I tak je to na me moc... nejsem uplne fanousek grindu...
    JORGES
    JORGES --- ---
    GULAZ: Hrál jsem jednou na Radiant mode (mělo by zkrátit dobu dohrání asi na polovinu) a nechápu, jak to někdo může dát na standardní mód. S grindem to tvůrci lehce přehnali.
    GULAZ
    GULAZ --- ---
    Darkest Dungeon
    na 3 pokus behem 2 let jsem se dostal celkem daleko, aspon myslim teda. Ale nejak se mi nedari dostat se pres nejake bosse a uz nemam silu na to to zkouset porad dokola a lelevat novy postavy, kdyz mi stara chvipne. Hra to je dobra, ale pak mi to prislo celkem repetetivni. Navic jsem ted zacal hrat encased a myslim, ze k tomuhle nejakou dobu nevratim..

    BELIEVER
    BELIEVER --- ---
    Nikdy jsem nedal poslední mapu v kampani Settlers 2. Asi to zítra zkusím zlomit. :)
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    Jeste jeden memory trip ohledne mm a dam pokoj :)

    Vite, ze se hry na ruznych osmibitech lisit? Na stroji (fakt uz nevim co to bylo) v druzine se v prvnim levlu nahore stacilo postavit na kraj a pak to proskakat keriky pro klic tam a zpatky bez rizika. Na zx spectru vas se stejnou taktikou kerik sejmul :)
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    BLOODRAT: dohral jsem oba stary dily (ten novej me nebavil) se vsema koncema :)

    Dvojka byla bozi hodova.
    BLOODRAT
    BLOODRAT --- ---
    A Saboteur jsem taky nikdy nedohrála... achjo. :(
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    TRAGED: to vypadá dobře
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    TRAGED: Jej, u toho jsem taky propalil nekolik vikendu.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    A nebo i promakane a porad celkem tezke:

    Enigma Force Walkthrough, ZX Spectrum
    https://www.youtube.com/watch?v=SF3L8oWRXok
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    ZIDANE: A promake a ne az tak tezke hry byli i na ZXS:

    Batman: The Caped Crusader - A Bird In The Hand, ZX Spectrum Walkthrough
    https://www.youtube.com/watch?v=NpNTAf1gAho
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    ZIDANE: Lehci jsou protoze si to zada trh. Kdyby byli tezke, jeste by je lidi hrali moc dlouho a nekupovali dalsi a dalsi.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    GANDHI: No, ja se v meniu moc neohral, ale ted si vybavuju, ze nejakaka melodie byla i na zacatlu kazde hry.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    a jeste se mi ted vybavilo tohle:
    Fairlight 48K Spectrum Title Music
    https://www.youtube.com/watch?v=hjgWaBOUAKU


    Fairlight byl taky super a nikdy jsem ho vlastne nedojel:p
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    TRAGED:
    Knight Lore Spectrum Title Music
    https://www.youtube.com/watch?v=-937B0GLrHQ
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    ZIDANE: tezky hry se furt delaj, jen vyjimecne v aaa segmentu, protoze ten cili i na casual hrace. Ale ja ted jedu dead cells a to vyzaduje hodne treningu. Obecne roguelike hry maj nastavrnou obtiznost dost vysoko.

    Nehlede na kompetetivni online hrani, ktery vyzaduje vysokej skill, abys byl lepsi, nez zbytek sveta.

    Kdo hleda, tezke hry najde.
    ZIDANE
    ZIDANE --- ---
    AVATAR: Na tom něco je, tehdejší hry nemohly být tak promakané jako ty dnešní, tak se to muselo dohnat jinak, to je pravda. A to, jestli jsou dnešní hry lehčí záměrně kvůli tomu, že lidi jsou pohodlnější nebo se to nám starším hráčům jen zdá, by bylo na dlouhou diskusi :-)
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    ZIDANE: tohle neni uplne fer. Kdyby byl mm snazs, tak by ho lidi dohrali za dve hodku a uz ho nikdy nepustili. Vic contentu tam proste neni. V dnesnich hrach je ho tam tolik, ze i na snazsi obtiznosti je to na stovky hodin. Aneb vysoka obtiznost saturovala nedostatek contentu.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam