• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GULAZDohrál jsem ..... Akorát, že vůbec! Hall of Losers není ani na nástěnce
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    DEEFHA: V tom High on Life se da udajne to kecani zbrani vypnout. V Potion Craftu se po objeveni lektvaru da cesta a tedy priprava ulozit. Pak uz ho jen vylepsujes.
    Nicmene rozumim, odlozil jsem to taky oboje :DDD
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    ELHO_CID: Předčasně určitě ne, už jsem toho měl doslova plné kecky :-) Já jsem Pokémony jako takové nikdy nehrál, tahle verze se mi tehdy zamlouvala hlavně kvůli tomu chození a náznaku využití AR (Ingress na mě byl moc nerdy). Bavilo mě chodit po městě a objevovat místa, kde jsem nikdy nebyl. Ale Praha je malá a já se nikam jinam moc nedostanu, takže tenhle aspekt pro mě brzy ztratil to počáteční kouzlo. Měl jsem i takový ten automaticky lovící náramek, pořídil jsem powerbanku a takové ty věci, abych mohl být třeba celé odpoledne s mobilem venku... Ale těch pět let fakt stačilo.
    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    DEEFHA: Na Level 40 teprve zacina zabava. Ukoncil jsi to predcasne.
    GIOMIKY
    GIOMIKY --- ---
    DEEFHA: To mne nebaví, mažu si tu hru.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    GIOMIKY: Chodit a levelovat :-) Hrál jsem to skoro pět let, nachodil jsem přes dva tisíce kiláků atd: [DEEFHA @ Dohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!]
    BLESK808
    BLESK808 --- ---
    Gotham Knights. Měli jsme s kámošem preorder a těšili se na coop rubačku namlsaný předchozíma dílama Batmana. Čim víc se blížil release, tim víc to začínalo smrdět průserem. Objednávku jsme ale nezrušili a navzdory světový i domácí kritice recenzentů do toho šli. Po první session jsme si řekli, že tomu dáme ještě šanci. Po druhý session jsme si rěkli, že je to fakt nahovno (bugy, celková rozbitost hry, mrtvý město, komická jízda na motorkách, 30fps, nudnej systém levelováni a tak dále) ale aspoň jsme se utěšovali tim, že to můžeme hrát spolu ve dvou. No a po třetím hraní jsme to oba smazali z disku. Mě se to podařilo prodat za asi 600 korun měsíc po releasu a kámoš to neprodal doteď:D PS. Vim, že to dělalo jiný studio než Batmany.

    GIOMIKY
    GIOMIKY --- ---
    Pokemon Go. Chytil sem Pikacu, de tam delat jeste neco zabavnejsiho?
    VOZKA
    VOZKA --- ---
    DEEFHA: Trojku jsem nehrál, takže to nemůžu přímo srovnat, ale přinejmenším mi v jedničce nepřišlo že by byli až tak bullet-spongy nepřátelé a souboje typu Serious Sam, i díky meči, schopnostem hrdiny které postupně upgraduješ a tak. Typické arénové pasáže tam jsou, ale není o nich úplně celá hra a nejsou navržené tak blbě. Též jsem to opustil a nakonec mě asi původní Shadow Warior (kterého jsem poprvé hrál současně s tím) bavil víc, i když nějakou zábavu jsem si s tím rozhodně užil.

    Dvojce jsem se vyhnul protože mi tam z recenzí přišlo nějaké zásadní rozhodnutí vývojářů jako nesmírně blbé - už si nepamatuju co, ale má takové tušení že z toho udělali napůl looter shooter, což je zas žánr který vůbec nebaví mě.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    PSY_CHAOTIC: A sakra. No, tak to jsem teda zvědavý :⁠-⁠\
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    DEEFHA: No musim říct, že momentálně mám rozehranou jedničku Shadow Warriora a ty arény tam jsou asi stejný jako v tý trojce (tu jsem nehrál). Což je pro mě mechanika, kterou u stříleček fakt nesnášim a tady s tím ještě nějak bojuju, ale taky jsem to na chvíli odložil. Většinou jsou to teda arény plný běžnej nepřátel, kterým kraluje nějakej miniboss, kterýho musíš sejmout, jinak pořád oživuje ty nižší nepřátele. Co jsem četl někde v recenzích, tak asi hlavní rozdíl mezi trojkou a předchozími díly je v tom, že v těch nižších máš meč a schopnosti, který hrajou docela důležitou roli. I na střední obtížnost to prostě jen s klasickejma zbraněma většinou neustřílim. Tak se obávám, že za mě tady brzo ta jednička skončí..
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Letošní rok jsem se rozhodl věnovat čištění backlogu, který už mi definitivně přerostl přes hlavu (viz https://infinitebacklog.nl/users/deefha ). Takže budu mnohem míň dohrávat (loni to bylo 35 her, to už je skoro moc), ale zato si víc rozšířím obzory. Člověk se nesmí bát zahazovat! :-) Tentokrát jsou to všechno věci z Xbox Game Passu, který se mi dlouhodobě docela osvědčil jako náhrada za už téměř neexistující demoverze. Nainstalovat hru, odehrát pár hodin a zase ji zahodit nikdy nebylo jednodušší. Takže co jsem od začátku roku zatím zjistil, že nebudu dohrávat?

    Inkulinati
    Na Xboxu je hra označená jako Preview. Měl jsem trochu problémy s neintuitivním ovládáním a s (ne)přehledností situace na herní ploše. Myš by tomu asi slušela víc (teda pokud se PC verze dá ovládat myší, což jsem nezkoumal) a nepřijde mi to moc jako hra na televizní obrazovku. Plus teda jsem od toho čekal něco trochu jinýho - vizuálně parádní, ale mechanikama a hratelností nic pro mě. Ani na PC by nebylo.

    High On Life
    Ačkoliv jsem nikdy neviděl jediný díl Rick & Morty a nehodlám na tom nic měnit, humor v téhle hře od stejných tvůrců mi nijak nevadil, naopak jsem se místy hodně bavil. Nedokázal jsem se ale přenést přes neustálé žvatlání všech postav včetně zbraní, ze kterého mě po pár hodinách fakt regulerně rozbolela hlava. Nelíbivá grafika, trochu divné ovládání... A první bossfight mi přišel natolik debilní, že jsem se rozhodl nepálit na tom čas. Ale chápu, že se to někomu může hodně libít (stejně tak chápu, že někomu jinému zase hodně nelíbit). Stýskat se mi nebude.

    Potion Craft
    Opět označeno jako Preview. Hra jako taková mě tentokrát dost zaujala, hlavně primární procházení mapy lektvarů pomocí používání různých ingrediencí, které způsobují pohyb po mapě různým směrem o různou délku (jsem průzkumnický typ). Zbývající herní mechaniky, tedy prodávání lektvarů zákazníkům a nákup ingrediencí od obchodníků, jsem si naopak moc neužíval. Ovšem nutnost manuální přípravy každé ingredience lektvaru (tzn. vhodit do hmoždíře, rozdrtit příslušným pohybem analogu, přesunout do zahřívací nádoby, rozfoukat oheň pomocí měchu dalšími pohyby analogu a tak dále) je pro mě totální no-go, nehodlám trávit herní čas repetititvním opakováním nepotřebných virtuálních úkonů. Je mi líto.

    Shadow Warrior 3
    Tohle mě vlastně hodně mrzí. Nehrál jsem jedničku ani dvojku (a ani původní Shadow Warrior nepatřil v roce 1997 k mým oblíbeným Buildovkám, mnohem radši jsem měl tehdy Blood), ale chystám se na ně. Trojku jsem se rozhodl vyzkoušet, protože měla být úplně jiná než předchozí dva díly. Pokud je to pravda, tak se mi jednička a dvojka budou líbit. Na trojce mě totiž bavil snad jen hláškující Lo Wang a jeho rozhovory s démonem Hoji při přechodech mezi jednotlivými arénami. No a právě: lineární střílečky stylu "aréna - hopsací přechod - aréna s třema prdelema spawnujících potvor - další ještě hůř hopsací přechod - a tak dále, občas bossfight" nikdy nebyly můj styl. Vím, že třeba Doom 2016 takový vlastně je, ale je to prostě Doom, takže jsem ho nakonec dohrál. V případě SW3 jsem si místama připadal jako v libovolným dílu Serious Sam (nedohrál jsem ani jeden), prostě jen nekonečný zástupy protivníků, do kterých stačí vysypat jednu zbraň, vysypat další zbraň, posbírat munici a zdravíčko a tak dále pořád dokola. Navíc tak hrozný bullet sponge mamrdy jsem už dlouho neviděl, to mě fakt nemohlo bavit. A ze všeho nejvíc nesnáším vícestupňový bossfighty, což byl právě ten první, u kterýho jsem to po pěti hodinách celkovýho hracího času zapíchnul. Takovýhle výzvy jen pro výzvy nejsou nic pro mě. Škoda, líbilo se mi to i vizuálně.

    Pokračování příště! :-)

    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    MIKESHCZ: Hele i obtížnost soubojů mi přišla v pohodě. První lapky které jsem potkal jsem celkem pohodlně umlatil sekerou. Ale to bloudění to je peklo.
    MIKESHCZ
    MIKESHCZ --- ---
    JUNGLER: Teď to přesně zkouším. Hardcore se všemi negativními perky. Tak uvidíme. Jsem teprve na začátku. Každopádně není to ostuda. Ta hra je těžká i v normálním módu.
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    DEEFHA: 117
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    JUNGLER: Kolik hodin v tom máš?
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    Kingdom come: Deliverence při pokusu o achievement "To je jen škrábnutí" který vyžaduje dohrát hru v Hard core modu se všemi negativními perky. Hra je to opravdu skvělá a normálně jsem jí už dokončil a prolezl defakto skrz naskrz. I ty negativní perky bych dal, i většinu omezení hardcore modu bych dal... ale jedna jediná věc to u mě udělala až moc hard core a to je absence nějaký rozmuný možnosti pracovat s mapou. Prostě hledat něco v lese a nemít tam ani vyznačeno kde se nacházím je fakt peklo. Bejvalo by mi i stačilo kdybych si do tý mapy mohl alespoň nějakej špendlík zapíchnout aby mi to pomohlo s orientací. Zapisovat poznámky třeba až se Jindra naučí číst. Takhle to ale po cca deseti hodinách vzdávám. Na bloudění v lese jsem už moc starej :D
    GIOMIKY
    GIOMIKY --- ---
    TOOMIX:
    Kazety tady:
    Rychle Sipy: Zahada Hlavolamu
    https://worldofspectrum.org/archive/software/text-adventures/rychle-sipy-zahada-hlavolamu-majasoftcidsoft
    https://worldofspectrum.org/infoseek?q=rychle+sipy&filter%5B%5D=software
    Emulator tady:
    Spectaculator, ZX Spectrum emulator | The world's premier Sinclair ZX Spectrum emulator
    https://www.spectaculator.com/
    Nebo tady:
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    GIOMIKY: to si asi potřebuji zahrát, kde se to dá sehnat? :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam