• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GULAZDohrál jsem ..... Akorát, že vůbec! Hall of Losers není ani na nástěnce
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    Resident Evil Village. Grafika uzasna. Herne zatim sracka a zklamani. Po Evil Within 2 na me tohle pusobi jako pycarna, kde 60% casu koukam na filmecky a zbytek doby hraju hru, ktera nema combat, ale je spise running simulator. I sebeposranejsi enemak je mega bullet sponge. I pitoma krysa by tady sezrala minimalne zasobnik a pul. Vypalim enemakovi do hlavy 3 za sebou, reakce naprosto nulova. Ani jej to nezbrzdi, neotrese se, proste nic. Proc se vubec obtezovat davat hraci tu pistoli, kdyz jeji efekt je nula nula nic? Prijdu si, jako bych hral s airsoftkou. Po EW2 je tohle po te herni strance zatim hrozne hovno :(
    GIOMIKY
    GIOMIKY --- ---
    Shinobi 1989 - 35 let od uvedení na trh

    AVATAR
    AVATAR --- ---
    GIOMIKY: eh, ja to solo dohral na zx spectrum nakych tricet let zpet :)
    GIOMIKY
    GIOMIKY --- ---
    Renegade 1987 - hra minimálně pro dva. Samostatně je tam instant odchod na podlahu do pár vteřin.

    ERRTU
    ERRTU --- ---
    Atomic Heart
    strasny. proste strasny. nechapu tu glorifikaci. je to zplacanina nehrubsiho radu. ten sovestky blahobyt je tak priserne tupa konstrukce ze z toho proste kvetu. herne... tech tupejch cutscen. nechte me hrat! boj je tupy, prostredi je tupe, a hrdina k tomu naprosto sedi. nejradeji bych ho svrhnul horiciho do propasti po treti vete.
    nekoho bavil dishonored a bioshock tak to zkusil na rusky zpusob. ale ten rozdil je uplne priserny, je to jako kdyz shlednete originalni disneyovsky animak a nasledne to porovnate s neumele namalovanym kacerem donaldem na cirkusacke maringotce na matejsky z devadesatek. peklo peklo, nic nez sovetske peklo. a z ty hnusny architektury a totalne klasicky rusky nevkusneho kycoveho vizualu se mi proste dela fyzicky zle. mam sto chuti pozadat o refund a to to mam zadarmo z xbox passu.
    GIOMIKY
    GIOMIKY --- ---
    Exolon. Never Ever.

    HAVANA
    HAVANA --- ---
    VON_GILOTINE: Bohužel s těma ziplajnama to bylo nedotazeny.. Protože to byl tak ultimatni op prostředek, že všechny ostatní ztratili smysl..kdyby šli třeba jen stavit z místa kde je dálnice směr stanice bez spojení nebo tak něco :(
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    HAVANA: totalne... a o dalnicich mi nemluv, pracne sem je vsude postavil aby se mi pak treba nejak zpristupnila nejaka sekce community made ziplines a ja se zastydel ze me to samotnehonenapadlo..

    A presne.. no tak jeste vratim tohle petihvezdickero kdyz uz to mam po zoatecni ceste...

    A pizza, hlavne to dorucovani pizzy
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    VON_GILOTINE: Já postavil víceméně kompletní dálnici na svoji mapě, abych o pár desítek minut pozdějc zjistil, že když všude udělám zipliny, dálnici už nikdy nebudu potřebovat))

    Ale jinak mě to bavilo hodně...takovej ten typ hry, kdy si říkáš wtf is this? Vlastně ti ty jednotlivý věci přijdou úplně debilní, ale celkově to je tak strašně dobře udělaný (graficky ale hlavně gameplayove), že se přistihnes u klasickyho "ještě dodělám tuhle zakázku, pac to mám kousek po cestě " a jdu spát...ve tři ráno
    ERRTU
    ERRTU --- ---
    Chef Life: A restauratan simulatar
    jako ja mam ty ruzne tycoony, time managementy atd fakt hodne rad. at uz je to stardew valley, anno, tropico, dokonce i proto-soft-pornove 7 Sins jsem dohral do konce a bavil se u toho, divne hry, to ja rad.
    ale co ma bejt himbajs tohle? kde to nabralo ta hodnoceni? vzdyt je to tupa mobilovka. ovladani na vas hulaka "vem si gamepad, ty pc nulo!". pohyb po kuchyni je jako plavani v mixu medu a ropy. veskere vareni sestava z QTE eventu. vylepsovani receptu probiha stylem "dej tam sul pozdejc". jedine co technicky ovlivnujete je jak to zradlo naflakate na talir aka kostka-ve-skluzu.
    spousta otravnych cinnosti ktere jsou zcela zjevne navrzene tak aby vas otravovali a vy se je snazili co nejrychlejc prevest na podrizene.
    objednavkovy system funguje na principu "nas vsetec presne vi kolik lidi zitra prijde, takze bude lepsi kdyz budou rohlicky obzvlaste vypecene".
    podle popisu jsem cekal div ne restauracni rpg, dostal jsem lacinou mobilovku v grafice sims 4, nezabavnou, otravnou a neskutecne tupou.
    na trikrat jsem se pokusil si ji oblibit. a nepovedlo se to zjevne jenom me, steam mi uznal refund i kdyz jsem nasobne prekrocil dve odehrane hodiny.
    pripadam si jako by me slibili pc/konzolovou Hogwarts Legacy, abych nasledne dostal Harry Potter: Hogwarts mystery z google play.
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    SNOO: je to takovx meta, zamerne te to prestrelenim stabdardnich mechanik nuti k divnym pocitum. Stejne jako absurdni multifinale pribehu.
    Mne skutecne bavilo vymyslet jak stihnout ty nejtezsi deliveries. Byl to pro me osvezujici koncept. Bavilo me jak perfektne je to provibrovane s kazdym tukem ovladace v zavislosti na tom kolik si toho na sebe nalozim. Bavilo me nachazet lepsi mosty nebo jine utility od online hracu.
    Naprosto rozumim pokud to nekoho sere.

    Ta hra si dala za ukol vytocit jak intouse tak causal hrace. To ocenuji.
    VOZKA
    VOZKA --- ---
    Might and Magic VI: The Mandate of Heaven

    jednoduše moc dlouhý

    Možná se k tomu ještě vrátím a zkusím dojet někam dál, ale podle návodu jsem tak možná v půlce, a už je to prostě moc.
    Hrozně se mi ta hra líbí atmosférou, grafikou, zvukama, hudbou... Když to člověk poprvý zapne a objeví se v New Sorpigalu, tak to je trošku jako jet někam na dovolenou.

    Ta fáze objevování světa a po pár levelech na začátku i docela rychlého levlování postav, zlepšování se, shánění lepšího vybavení, promotion questů... Ta je super.

    Ale pak začne midgame, kdy je většina mapy objevená, většina postav má nějaké skilly na master úrovni, výzbroj a výstroj není nejhorší, černé lektvary jednorázově zvyšující vlastnosti jsou vypité... Ale následují obří dungeony se snad stovkami monster, spousta levlování před tím než se člověk dopracuje k endgame fázi (aspoň pokud jste to už jednou nehráli nebo nejedete striktně podle návodu), a koncentrace nových věcí k objevování se zásadně sníží. A já jsem nějak ztratil vůli se snažit tuhle fázi protlačit.
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    SNOO: Prostě ti to asi jako hra celkově nesedlo, tim bych se asi netrápil a nemarnil u toho dál čas ;) Já už se taky snažim tohle neřešit, čas je drahocenej a her a jiný možný činnosti je tolik.

    Co jsem tak z reakcí na tuhle hru vysledoval, tak ti buď fakt sedne a pak následuje absolutní hodnocení anebo přesně naopak. Je to prostě taková divná, zvláštní hra. Pokud člověk preferuje klasický žánrově jasně zařaditelný hry, tak Death Stranding asi po chvíli znechuceně vypne a naopak pokud tě baví zvláštní, originální hry, tak to dojedeš nadšeně do konce.

    Já patřím asi spíš do druhý skupiny a Death Stranding byl pro mě fakt zážitek, nemohl jsem se od toho odtrhnout. Ty tvoje negativa jako negativa potom moc nevnímám. Jízdní model mi nepřišel nějak hroznej, určitě mnohem lepší než ten debilní závod z Mafie, kvůli kterýmu jsem ji odinstaloval. A repetetivnost je dneska u většiny her a myslím, že v mnohem větším měřítku :) Stačí zmínit třeba Ubisoft :D Příběh je divnej, ale dokáže zaujmout, pohltit. Z posledních her, co jsem hrál nebo co mám rozehraný, příběh skoro moc nikde nevnímám, většinou taková nuda šeď.

    Po těch mnoha letech hraní prostě asi ocenim větší míru originality a divnosti, než pořád hrát ty stejný diablovky, doomovky, rpg, ad. který působí jedno jako druhý, příběh je vrchol trapnosti...ale beru, že dost lidí to má naopak a je radši za ty klasiky :)
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    SNOO: Boss fighty v závěrečný třetině hry jsou fun, příběh se stane ještě víc kojima a tak...
    SNOO
    SNOO --- ---
    Death Stranding - asi nejsem dostatecnej intouš abych toto dílo ocenil, … a byl schopny to dohrat.

    Co se mi nelibilo (v nahodnem poradi):
    - pribeh - i kdyz hlavni myslenku chapu, tak na me je to prece jen az moc pritazeny za vlasy
    - jizdni model - hlavne motorky a absolutne nerealisticky kolize
    - nektey kojimovsky fičury ala vycuram se a na miste vyroste houba ze ktery posbírám uzdravovaci cervy? Nebo granat vyrobeny ze Samovejch hovinek? Atd… to je na me moc
    - repetetivnost

    Nekdo kdo to dojel a rekne ze se to vyplati dojet kvuli cemukoliv…?

    8 kapitola, cca 35 hodin
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    ERRTU: Je to bethesda. Někoho to překvapuje?
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    SIRLOON: Good to know. Chvili jsem do toho vkladal (byt velmi male) nadeje.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    Tak FF XVI sem uz odinstaloval. Moje srdce krvaci a nedohraju to. Uz to neni FF ani naznakem
    ERRTU
    ERRTU --- ---
    ERRTU: pardon, jelito je samozrejme tedd howard..
    ERRTU
    ERRTU --- ---
    jsem sam komu ten starfield pripada jako ostredene mleko? nemastny neslany netucny nekoreneny bezlepkovy... resking falloutu 4 (twe vzdyt i pipboye pardon hodinky dostanete v prvnich 10 minutach). pocit ze strelby podobny jako kdyz jsem jako malej predstiral ze flusbrok je tokarev, behem prvnich 15 minut dostanete zkracenou nalejvarnu o vasi vyjmecnosti a jedinej rozdil je ze nemusite prolezt vault ale vystrilite pristavsi piraty.
    btw jak je mozny ze engine ktery pamatuje ptoleymanovce a pulka ho je napsana v hyeroglifech se na 3070 v minumalu nedostane pres 25 fps v puste krajine s trema lidma?? a to jelito torvarld jeste bude picovat ze jsme asi socky a pokud nemame nvidia rady rtx 5xxx (ktera sice vyjde az 2025 ale to neni jeho problem zejo) v crossfiru tak mame zalezt zpatky na smetak a neotravovat slechtu.
    fuck off. jeste ze to mam jen pres xbox pass. dat za to 60e, byl bych ale fest nasranej.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam