• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LUSINDASlípky, slepice, kuřata, vejce :-)
    LUSINDA
    LUSINDA --- ---
    JESTEDMAN: Právě že vpohodě. Měli u sebe do pátku ještě kohoutka z našich vajíček (mix australky a dalších plemen) a ten je všechny rovnal. Ted jsou tam jen 2 a neperou se. :-)

Jinak sem časem dám fotku od lidí z vesnice (až to nafotím) co chovají na zahradě brahmánky (obří slepice), wyandontky, pak mini slípky ve velikosti holoubků + dalších asi 5 plemen co nedokážu identifikovat.... to všechno s kohoutama a dohromady. :-) Nic se tam nepere a všichni si tam vykračují jak na kolonádě.
    JESTEDMAN
    JESTEDMAN --- ---
    PSICHION: jinak si vem fešáka od Lusindy, jsou epesní
    JESTEDMAN
    JESTEDMAN --- ---
    LUSINDA: jak to zvládaj takhle pohromadě?

PSICHION: já jsem amatér začátečník, takže jsem nejdřív chtěl zachránit nějakou z velkochovu, ale to jsem si zatím rozmyslel, pak jsem si všiml těch kurýrů, co krouží snad každý týden republikou a za 200 dostaneš unifikovanou slepici. No ale páč to nemám primárně na vejce, tak jsem chtěl aruakanu, našel jednoho chovatele za kopcem, dohodl se, zajel tam a místo aruakan mi vnutil ty cemanky no a když jsem někde viděl hedvábničky, tak jsem je prostě chtěl a nejblíž jsem to měl 50km a za 500 kč/ks :) tak jsem tam zajel. Celkově ta nabídka v mém okolí je dost omezená a pokud chce člověk něco jinýho než mainstream, tak se musí poohlédnout kousek dál...

jo a při nákupu morčat jsem si všiml, že chovatel tam má i bantamky, takže moje další volba je asi jasná :)
    LUSINDA
    LUSINDA --- ---
    LUSINDA: tak tady je vidět co z miláčků vyrostlo :-) ještě mám k darování (za malý příspěvek na krmivo) 2 kohouty z pěti.

LUSINDA
    LUSINDA --- ---
    PSICHION: třeba na FB ....vybereš si plemeno, které se ti líbí koukneš jestli je k němu skupina a průběžně se tam objevují nabídky. :-) takhle je to třeba u wyandotek.