DSTEPZ:
1. Osobne preferuji desktop app. V browseru je sice temer identicka, ale par rozdilu by se naslo — v browseru jsou nejaky key shortcuts clashe, reseni tabu neni tak elegantni a jako v izolovane appce a mota se mezi ostatni taby, mozna i nejaky memory management.
2. Dej si ofiko seznamku od Figmy
https://www.youtube.com/playlist?list=PLXDU_eVOJTx7QHLShNqIXL1Cgbxj7HlN4 a treba tohohle typka
https://youtu.be/FTFaQWZBqQ8 , nicmene pocitej s tim, ze zrovna pribylo dost novinek a ty navody nebudou konzistentni, ale tu zakladni koncepci te nauci. Responzivitu vetsinou resim nekolika breakpointy, s tim ze se snazim delat si vetsinu komponent fluidnich, aby mi to nezabiralo moc casu preskladat, protoze ve chvili kdy kvuli sirce breakpointu potrebujes zmenu z horizontalniho razeni na veritkalni, tak si to musis seskladat sam, to Figma neumi (wink Webflow).
3. Zacal bych plugin-free a spis si delal seznam limitu na ktery narazis a az casem zacal zkouset pluginy, ktery je zkouseji odstranit. Ja ted ceknul seznam mejch pluginu a v podstate nepouzivam zadnej. Pokud delas hodne foto-rich weby, apps tak bych mozna zkusil treba Unsplash.
4. Zase bych preferoval na zacatek pro pobrani principu, si to zkouset vsechno delat sam. Nicmene MUI i Bootsrap maji treba vlastni ofiko library pro Figmu (a minimalne MUI placenou).
Dulezity je hands-on a hlavne poradne projet ten auto-layout.