YMLADRIS: Kreativita je samozrejme pozitivni vec a sam sebe povazuji za kreativniho. Jenom teda nesouhlasim s tou tezi ze za value=0 a prijde trest a to ani v souvislosti se ZS. Ona jedna vec je kreativni myslenka, ktera se ukaze spatna - a na tom neni nic zlyho, takhle funguje veda a druha vec je nesplnit zadany ukol, jehoz reseni by zakovi melo byt jasny a za to nasleduje trest. A, zaplatpanbuh, vidim to i v ty skole, kde v "ucici fazi" je nechavaji ty postupy hledat a k chybam jsou tolerantni(protoze to nejsou chyby, jen spatne napady), zatimco v "overovaci fazi" uz ty tresty v podobe spatnych znamek prichazeji. Coz taky neni spatne, to je zpetna vazba.
Kdyz uz jsme u tech omylu, ktery jsou nevyhnutelnou casti procesu inovace, tak pridam jeste jedno video:
https://www.youtube.com/watch?v=keJbMu2SRnk . Je to dlouhy, ale vtipny a stoji to za to. Nejenom protoze je to vtipny, ale prave i kvuli tomu, ze omyl je zakladnim stavebnim prvkem vedecke prace a dobre zadokumentovany a prozkoumany omyl je vlastne stejne hodnotny, jako spravna myslenka.
A jen tak do plena: Co kreativniho ci inovativniho jste spachali v poslednim roce? Na cem prave pracujete?