OMNISLASH: firma do toho postupne migruje, ale je to tragedie, ktera se tahne uz snad 7-8 let
za nasim teamem prisli 2019, ze nase business unit tam bude migrovat taky. tak jsme jim na prvnim meetingu rekli, ze se asi posrali v kine, ze nepodporuji batch operace a predstavuji si, ze budeme aktualizovat zaznamy rucne jeden po druhem, kdyz delame tisice network-touches za noc. tim to cele utichlo a (zatim) nam dali pokoj
ostatni business unit tam mezitim migruji a cokoliv se tam presune se neskutecne zhorsi. interface neukazujici vsechny informace jako predchozi systemy, pomale query (60+ sekund), mizerny interface, kde nejde poradne nic najit...
tymy ktere najali na migraci, meli afaik jeden z nejvetsich turnoveru, kdy lidi zjistili, co obnasi vyvoj v servicenow a do roka naznali, ze to jim za to nestoji
a ziskat API i na blby R/O query je podle vseho quest tak na 5 let. me rekli, ze vytvorit API je moc velky voser a muj use-case je moc maly, aby jim to stalo za tu praci. a minuly tyden nam i tym, ktery vytvari automatizace nad SNow datama rekl, ze si v podstate museli napsat vlastni middleware, aby meli aspon neco.... to tam fakt neni zadny genericky interface a my se zas vratime k hackovani, reverse engineeringu, parsovani HTML a maskovani scriptu za prohlizec?
neco z toho je SNow problem; neco z toho je firemni problem - politika, governance, mizerne organizovana migrace, ....ale tvl