KLEINZACH: já si myslel, že chatboti jsou přecenovaní. Než jsem reklamoval letenku u Kiwi.com Můj problém byl o jeden nebo dva odstavce delší, než zvládla technická podpora pochopit. Takže jsem poslal vysvětlující doplnění, jenže to si přečetl úplně jiný člověk co to zase nepochopil, tak jsem to zase doplnil, to si přečetl zase jiný člověk co to nepochopil, tak jsem to doplnil a zase to šlo jinam. LLM zvládne konxtové okno o tisících slovech a umí s ním pracovat hned.
Navíc je šance tak 50:50, že podpora tam stejně copy/pastuje jenom texty z jejich skritpu a reálně s vámi žádnou konverzaci nemá. No nakonec jsem se na třetí pokus dovolal na česku podporu, kde to slečna pochopila na první pokus a udělala to co mi asiati říkali, že je nemožné. Takže u textové podpory někdy LLM vyjde líp pokud mají špatnou podporu. U volání je člověk lepší snad vždy.