MONKEYFIGHTER: Právě, on to říkal týpek v tom videu někde níž, kterej testoval tu alphu. Ty vývojáři to udělaj dobře, jako za starejch časů dělal Blizzard Starcraft, Warcraft, první Diabla, skvělý hry hratelností, dodělaný, od nerdů pro nerdy. Jenže dneska to pak musí projít přes manažery, pro který jsou jediný měřítko prachy a výdělek vykazujou akcionářům jednou za čtvrtletí, že je ta hra pak dlouhodobě shit, zničí to pár životů jako herní automaty (který jsou ale aspoň jasně označený a nepřístupný a nemarketovaný nezletilejm) je nezajímá. Zajímalo by mě, jestli někdo zkoušel spočítat, jestli se nevyplatí udělat fakt dobrou hru a jestli na tom pak dlouhodobě nakonec stejně člověk nevydělá víc, než to takhle posrat na začátku, ale v burstu vydělat hodně. Protože to stačilo nastavit tak z poloviny greedy, aby i neplatící, ale super grind hráči měli šanci a mohlo se to udržet dlouho, ta hra podle mě potenciál má. Mě by to ani nebavilo nasypat do toho statisíce a pak každýho rozšlapat a jediná konkurence je pak stejnej magor.