• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BLOWUPHobby truhlari, tesari a vubec woodworkeri vseho druhu
    GECKO
    GECKO --- ---
    RAINBOF: ?? Prostě uříznešsloupky tak vysoký, jak je v daném místě potřeba a je to ne...
    RAINBOF
    RAINBOF --- ---
    cau fachmani,

    mam otazku, budem stavet spaci patro a bude potreba vymyslet jak kompenzovat nerovnost podlahy. muze to nekde byt 2-3 jak se tohle resi ? nejaka podlozka nebo tak ?
    JIRIKK
    JIRIKK --- ---
    Díky moc všem za rady. Zkusíme to risknout a půjdem do spárovky. Když tak se to trochu přebrousí :-)
    GILHAD
    GILHAD --- ---
    JIRIKK: Já jsem taky amatér, ale když jsme před více než deseti lety zařizovali byt v paneláku, tak jsme použili spoustu spárovek a nějaké palubky (obojí laciné) natřené průhledným balakrylem a poté co si sedla konstrukce a doladili jsme dvířka, tak už to sedí celou dobu bez problémů a nekroutí se to (kuchyně, obývák, ložnice)
    GHOSTDOGG
    GHOSTDOGG --- ---
    JIRIKK: Pokud spárovku, tak doporučuju nějakou kvalitnější výrobu (např. https://www.sparovky-rezivo.cz/ ), nebo si ji nechat udělat v truhlárně. Ty, které bývají běžně k dostání za nejnižsí ceny, jsou dost odpad a mnohdy často špatně seskládané, s kazy atd. Aby se nezkroutila, dají se přidat příčně svlaky (2-3). A bylo by dobré materiál nechat aklimatizovat v obdobném prostředí (vlhkost + teplota). Nicméně u dveří jsou stejně nějaké rozměrové rezervy a ideálně trochu lepší štelovací panty, které dají dostatečný prostor na srovnání.
    Popř. většina těchto problémů odpadá s dýhovanou dřevotřískou, vzhled zůstane masiv.
    BLOWUP
    BLOWUP --- ---
    JIRIKK: V podstate jde o dve kriteria: jedno je jak to ma vypadat, druhy jak to ma fungovat (a treti kolik to ma stat).