• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    XL1Cestovní pojištění- osobní zkušenosti, nejlepší varianty
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    KOC256: co dělá "osobní bankéřka" na lince pojištovny/asistenčky?


    Já vím že dost pojišťoven, svoje "prémiové/VIP služby" dodává i když si pojistíš pytlík na brambory za dvě koruny ale dostaneš služby jako každej jinej.

    Představa že se jim na telefonu objeví "Tonda Novák - VIP přístup" a ty operátoři se budou chovat jinak, je opravdu mylná, i když to umí "zahrát" tak, že to tak vypadá. (Ben There, Done That! ;) )
    KOC256
    KOC256 --- ---
    ADAMIRA:
    SPLIFFBOY:
    No třeba číslo pojistky a další věci u sebe nemám. Jinak pravda ano oprávněná připomínka...

    No nevím co přesně je iluze, ale třeba cokoliv mohu řešit na jednom čísle, přes osobní bankéřku, když není k dispozici, přepme někam kde se někdo ochotně věnuje. Je to fakt nebe a dudy...
    SPLIFFBOY
    SPLIFFBOY --- ---
    KOC256: ono teda jen pro poradek - po kontaktu asistencni linky ti Axa zasle formular na mail ;)
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    KOC256:
    - tak samozřejmě, každej to má jinak, já neříkám že tam ta možnost nahlašování po telefonu být nemá, já se divím že tam není možnost online nahlášení (kterou v případě pojištění batožiny využije 95% lidí) - ale teda nevím jestli ti rozumím "než abych se rozčiloval u nějakého formuláře, kde polovinu věcí u sebe nemám nebo musím hledat atd." ty ty věci nemáš při vyplňování formuláře ale máš je u sebe při čištění zubů? Je jednoduší něco hledat během telefonátu než když sedíš u PC? Btw ty dokumenty stejně nakonec budeš muset poslat (nějak) - tzn. buď opět elektronicky, poštou nebo osobně

    "prémiové služby" - to je obrovská, ale stále zažraná iluze :)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    ADAMIRA:
    To je asi úhel pohledu. Já teda raději zapnu telefon a dám si sluchátko a klidně si jdu mýt zuby a počkám až to někdo zvedne, než abych se rozčiloval u nějakého formuláře, kde polovinu věcí u sebe nemám nebo musím hledat atd.

    Samozřejmě s tím čekáním to je nadnesené, když máte prémiové služby, kde vás díky čísla telefonu už oslovují jménem atd.

    Ale na druhou stranu vnímám i to, že je tu spousty introvertů (ajťáků) co upřednostní cokoliv před osobním nebo telefonním kontaktem :-).
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    SPLIFFBOY: teď na to koukám, ani jsem tomu nechtěl věřit - tomu nahlašování všech poj. událostí pouze po telefonu

    to je slušnej pravěk teda :/
    SPLIFFBOY
    SPLIFFBOY --- ---
    HERODES: Hele ja se v pondeli vratil z Thajska, cestou tam nam aerolinka nedorucila bagly (dva dny zpozdeni). Ja i cestovni partner jsme resili pojistnou udalost v ramci pojistek ke kartam/bankovnim sluzbam. Ja u CSOB k jejich kreditce, tedy s CSOB pojistovnou, on pres Mbank a pojistku k jejich zlate karte, kteri to maji outsourcovane na Axu. Zkusenost obou jsou pozitivni, oba mame plneni, on dokonce asi behem dvou dnu, me dnes po 6 dnech prislo vyrozumeni od CSOB, ze to posilaji (ale jeste to nedorazilo). Takze axa je rychlejsi. Nicmene musel jim volat na asistencni linku, u CSOB pro me bylo komfortni, ze jsem se z inet bankingu proklik do zony pojistovny a tam udalost zalozil a nahral dokumenty, takze jsem ani nemusel s nikym mluvit.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    HERODES:
    Určitě každá recenze dobrá.
    Pro mě bylo v minulosti i důležité to, zda to jde sjednat online během pár minut. Zda je rozhraní přehledné a přímočaré atd.
    HERODES
    HERODES --- ---
    Po dlouhých letech s AXA jsem se začal trochu zajímat, recenze a zkušenosti s touto pojišťovnou nevypadaly moc dobře, i když samozřejmě chápu, že recenze píšou většinou jen ti nasraní, spokojení klienti k tomu nemají důvod.
    Nicméně před letošní dovolenou jsem si udělal soukromé porovnání náklady vs. plnění a nejlépe mi z toho vypadla ČSOB pojišťovna.
    Tolik jsem vám chtěl říci. :)
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    Já bych teda z fleku takhle nic nenavrhoval, nejdřív si člověk musí IMHO odpovědět na několik otázek:

    - kam jedu?
    - co tam budu dělat?
    - jak dlouho tam budu?
    - jak často tam budu jezdit?

    Až na základě toho bych si vybíral dál.

    Hlavně, číst si pojistný podmínky.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Ač si myslím, že auditko je zbytečné a po prvních 10 příspěvcích půjde v zapomnění, tak tu napíšu zkušenosti...

    1. volba:
    Pojištění k prémiovým účtům - ERSTE PREMIER, ČSOB PREMIUM. Účty se dají zadarmo při splnění podmínek. Zejména se vyplatí pro větší cestovatele, protože tam jsou další produkty, které se dají využít (kreditka, letištní salónky)

    2. AXA
    Na netu se válí vždy slevové odkazy na 55% slevu. Pojištění se dá naklikat pohodlně přes internet. Dříve jsem využíval.
    (slevu mohu kdyžtak v PM poskytnout svoji, ale dá se to i vygooglit)
    TORI
    TORI --- ---
    Vítejte a ať se vám tu líbí.

    Můžete pozvat své přátele.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam