• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GURBONHraju hru a chci se vypovídat.
    DANIELSOFT
    DANIELSOFT --- ---
    Tak DQ VIII post-game asi hrát nebudu: jediné co je tam za hint že se něco děje je změna u oltáře v místě, kam se musí doletět přičemž létání je asi nejhůře ovladatelná část hry.

    Když se tam dostanu teleportuje mě to do dungeonu, sice tam můžu bojovat, ale když ani nevím kam jdu a proč tak mi to přijde silně bezpointní a hledat ve světě další změněné lokace je hledání jehly v kupce sena. Takže na to asi kašlu.

    Taky to ani neudělá novou zoomovací lokaci, takže k tomu dugeonu prostě bych musel vždy znovu doletět, což je hodně nepohodlné jak jsem psal výše.
    DANIELSOFT
    DANIELSOFT --- ---
    JRPG be like:

    1) dohrajete hru
    2) objeví se gratulačky a "the end"
    3) zeptá se vás to, jestli uložit hru
    4) uložíte
    5) tato pozice má u sebe speciální grafický symbol
    6) nahrajete tuto pozici, hlavní boss opět žije, ale něco je jinak
    7) následujete "něco je jinak" a otevře se vám další úroveň hry a opravdový, lepší konec

    this is Japanese on so many levels
    DANIELSOFT
    DANIELSOFT --- ---
    Tak ta DQ VIII má ještě post-game, kde příběh pokračuje. Ale nechce se mi to teď začínat.
    DANIELSOFT
    DANIELSOFT --- ---
    dohrál jsem DQ VIII tak vás teď asi nebudu otravovat s Dragon Questama, dokud nevyjde v říjnu DQ I+II HD2D

    závěrečný souboj dán na třetí pokus, poté co jsem vychytal taktiku

    trochu ještě hraju Shin Megami Tensei V, ale přijde mi to trošku jednotvárné

    mezi tím na počítači Dungeon Crawl Stone Soup zkouším elfa kouzelníka, ale počítám, že se stejně asi moc daleko nedostanu
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    Já se teď nepěkné zasekal na Mechabellum. Jsou to takový 5D šachy. :)
    DANIELSOFT
    DANIELSOFT --- ---
    Dragon Quest VIII obligátní report: v prvním závěrečném souboji mi boss naklepal zadek, tak jsem se zeptal na redditu, jakou optimální úroveň mají postavy na tento souboj mít a bylo to o jedna víc, než jsem měl

    tak jsem nagrindoval hlavního hrdinu na tu úroveň, koupil mu lepší meč (nejlepší, co tam jde) a všiml jsi, že dvě členky družiny jsou vylevelování blíže než kdy předtím, tak jsem povýšil úroveň i u těchto dvou dam (Jessica a Red)

    tím jsem připravený na finálního bosse, ovšem když jsem to dokončil bylo půl jedné ráno, tak jsem si říkal, že musím do práce a je nemoudré dělat finální souboj takhle v noci, tak na to asi hupnu dneska
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    Akorát je to teda úplně šílenej grind a některý bossové na konci hry jsou dost hardcore :)
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    Mě v SMT přijde geniální ten systém toho breedování, kde vyloženě musíš zjisťovat nejen z kterých démonů Ti vznikne co, ale ještě jak jim nastavit skilly, aby si dostal takový který potřebuješ. Plus tam máš passivky. Skilly, co fungujou i na střídačce. Ten systém je neuvěřitelně komplexní.
    DANIELSOFT
    DANIELSOFT --- ---
    CIVETTA: taky tady (stejně jako v Personě) když na nějakou weakness přijdeš, on si to zapamatuje a ukazuje ti to: to je asi dobře, protože kdo si to má pamatovat :)

    třeba v Dragon Questech ti to nikdo neukazuje, musíš se dívat, co se děje při souboji a pamatovat si, která potvora byla na co citlivá

    (ono tam taky je těch elementů míň: v DQ III tuším jen oheň, mráz, vítr a blesky)

    co jsem rozepsal na Okounu a nechtělo se mi kopírovat sem: v Dragon Questech je za regenerování MP a HP v hospodě pouze víceméně symbolický poplatek a ještě k tomu pro celou partu naráz - jen jednou za celou svoji herní historii jsem narazil na to, že jsem se nemohl v hospodě vyspat, protože jsem neměl peníze a to jsem asi kupoval nové zbraně a brnění pro celou partu nebo tak něco

    shin je o něco víc resource-intensive (na což mě připravili i na redditu, když jsem se ptal, jak regenerovat SP v Personě) a třeba když jsem se napoprvé vydundal z MP tak jsem neměl dost peněz na regeneraci a musel jsem prodat nějaké předměty
    CIVETTA
    CIVETTA --- ---
    V shin se obludy pořád objevují. Časem to pro mě bylo otravné. Když už víš, jakou kdo má weeknes, je to nuda
    DANIELSOFT
    DANIELSOFT --- ---
    jen si zatím nejsem jistý, zda jsou potvory fixní a když je zabiju jsou navždy pryč, nebo zda se respawnují, ale já na to přijdu
    DANIELSOFT
    DANIELSOFT --- ---
    teď jsem byl zmatenej, nevěděl jsem, jak regenerovat MP, u toho sloupu energie bylo řečeno, že healuje, tak jsem to zkusil a on ofkoz regeneruje i MP - už jsem si říkal, že to tam musí nějak být :)
    HARPER
    HARPER --- ---
    Ja jsem stále na retrovlne FPS, momentálně druhý díl delta Force a další 3 díly jsou v pořadí. Jen mi v té 2 přijde,že chování nepřátel je slabší než v jedničce, tam když se začalo střílet, tak se rozběhli a zkoušeli se mě oddělat, oběhnout zezadu a pod. Tady prostě zakleknou a střílejí a nechají se postřílet jak kuřata :/
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    DANIELSOFT: Jak jsou tam všude démoni a bere si to ze všech světových náboženství, tak to mi naopak přijde super.
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    DANIELSOFT: Já hrál taky tu původní verzi a ne Vengeance. Souboje mi ze začátku přišli těžké, ale jak jsem si zvyknul na pravidla a pogrindil, tak to bylo easy až na pár bossů ke konci hry.
    DANIELSOFT
    DANIELSOFT --- ---
    tak mi dneska dorazilo do e-shopu to Shin Megami Tensei V

    chtěl jsem hrát tu původní hru, ne Vengeance: mám dobře, že to je to canonical-cosi? (čili nevzít za ruku tu holku, která se objeví v intru hry?)

    přijde mi to jako streamlined verze Persony 5 a zatím dobré

    ovšem tři souboje a už mám skoro vyfluslé MP, asi to nebude tak simple

    jedinej problém je, že jak to hraju na handheldu tak některé nápisy (staty v přehledu schopností postav) jsou příliš malé

    taky kdybych byl nějaký velký duchovní purista, tak by mi asi vadilo, že jsou tam všude démoni, ale beru to prostě jako fiktivní fantasy příběh
    JAMILLOS
    JAMILLOS --- ---
    AC: loni jsem neměl ani jednu z nich; letos už mám III Remastered (bylo zadáčo k něčemu), Unity, Syndicate, Origins, Odyssey, Valhalla, Mirage a časem se chystám i na Shadows, vše v originále, až by tomu mý starý pirátský já nevěřilo.
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    DANIELSOFT: SMT V Vengeance je peak monster taming her. Enjoy
    DANIELSOFT
    DANIELSOFT --- ---
    asi jsem si řekl že hraju málo RPG nebo co, ale objednal jsem si Shin Megami Tensei V, protože se mi líbila Persona 5

    o případném postupu hrou budu možná reportovat
    DANIELSOFT
    DANIELSOFT --- ---
    Podle redditu se závěrečný boss Dragon Questu VIII má porazit, když je postava na levelu 45 - inu já jsem na levelu 44 a dobře jsem odhadl, že mi při tom finálním souboji chyběl jen malý kousek. Už jsem ho skoro měl a on začal meditovat a tím regenerovat hitpointy, následující kolo udělal velkou šlehu která mě smetla. Kdybych byl na tom o fous líp, tak ho sejmu před meditací. Čili stačí postavy vycvičit o jeden level. Čas grindovat metal slimes.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam