• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KAJJAKVyvracení konspiračních teorií
    GORG
    GORG --- ---
    SADY: Tak tam učili žejo je trollit. Tak to prostě je.
    Já tvrdím, že je učí zauujaté informace (samotné zadání je zaujaté, když už něco označuje za dezinformaci), aj aktivismus (to bude předpokládám tak alokace na 1 hodinu), plus ten subtilní vliv té celkové masírky. Ty různé věci o toleranci, sexu, ruské hrozbě atd.

    O tomhle se hádaj dospěláci a ooni to cpou dětí jako fakt. A že je tím bohulibě učí kyberbezpečnost jo? :)
    GORG
    GORG --- ---
    V podkladech na téma ekologie byl taky citát z Matrixu... "Lidstvo je rakovina".

    Jak jsem onehdá kdysi v Praze natrefil na stánek kampaně Strany zelených, tak jsem jim to tam zmiňoval, jestli o tom ví... on že to prej neslyšel, tak jsem mu dával link. Poděkoval a já si šel svou cestou. Tak to má vypadat.

    Ne já si tyhle věci nevymyslel.
    A z těch věcí je vidět, že masírka na školách je zřejmě značná.

    Ty metodické poklady.. školy nemají přímo povinnost je používat, ale předpokládám, že většina škol nemá moc vlastní iniciativu, a berou to, co je.
    SADY
    SADY --- ---
    GORG: ty mas opravdu problem, to ze se deti ve skole uci jak vznika trolli prispevek, je proto aby rozumeli jak je to easy nekoho balamutit a aby meli vetsi sanci takovou vec rozpoznat, rika se tomu skola hrou a zvysuje to jejich IT knowledge, a je to v dnesnim svete podobne nezbytne jako napr. kybersikana

    ale ty z toho vyvodis, ze je uci byt trolli... 🤦

    mas opravdu problem s vnimanim reality a nedolozil jsi zhola nic, jen ze pokrivene vnimas realitu
    GORG
    GORG --- ---
    Jinak ta pasáž
    "Zejména jde o zapojení studentů do praktického produkování médií, ale často je tento požadavek pociťován i v širších souvislostech. V tomto směru je možné považovat mediální výchovu za něco, co stojí proti konzervativnímu étosu většiny vzdělávacích systémů."

    Já bych celou mediální výchovu zrušil. Je to progresivistická představa, že učitelé jsou schopni naučit chápat aktuální politické dění objektivně. Podklady (i učitel) budou nutně zaujaté .. Objektivita jde málokomu. Ani o sobě si nemyslím, že jsem objektivní.

    TTo samé se sexuální výchovou atd.

    Dále to nejsou jen nějaké předměty. Tohle jsou tzv. průřezová témata, takže různá forma propagandy je ve všech předmětech.. v matice, fyzice..
    GORG
    GORG --- ---
    Tedy učíš nabádáš děcka, ať si třeba cvičně vyzkouší vymyslet a vytvořit nějakou aktivistickou skupinu na Facu
    Zároveň do nich cpeš biased info o Rusku a dezinformacích

    Za pár let máš děcka blokující magistrálu, a časem i třeba převrat, občanskou válku.

    Joo jeden třeba úkol tam byl, že žáci si vylosují ústřižek nějakého dezinformačního serveru.. tam byly ty různé svobodnenoviny.org, aeronety a měli to nějak vyvracet, n ěco s tím dělat.

    Mezitím vyškrtli z osnov archimedův zákon.. že na to už ve škole není čas.. spolu ještě s dalšími věcmi z fyziky. Hlavně že je čas na to učit se používat facebook, hrát si na trolly apod.
    GORG
    GORG --- ---
    Jinak ten Jeden svět do škol.. to je vzduch?
    Doložil jsem jednu věc, kterou jsem tvrdil.

    Našel jsem to tady

    [GORG @ world conspiracy // 911 // free world order! ... part 5 ::]
    GORG
    GORG --- ---
    Jinak samozřejmě tam nebyly pokyny učit děti dělat převraty na facebook.. Takhle to nebylo ani rámovaný. To bylo zaměřený na čistý aktivismus. Netvářili se tam, že chtějí dělat převraty.. a předpokládám že na tom ukrajinském TechCampu taky nic přímo takhle nebylo.
    GORG
    GORG --- ---
    OMNIHASH: To že ti to nedohledám teď neznamená přece že jsem si to vymyslel.

    Hlavně já si pravdu sám pamatuju, takže všechna tahle obvinění .. křivá.. po mě stečou.. já vím , co je pravda. Ať už mi nadáváš sebevíc nebo mě obvinuješ z něčeho , co vím, že není pravda
    .

    Nevím, co se děje na Ukrajině nebo kdekoliv, kde já osobně nebyl, ale co jsem viděl osobně vím, že je prravda. U některých věcí mě může selhat paměť, ale některý věci si pamatuju dobře.

    Včetně toho Zemana. V podkladech byly vyloženě zaujaté věci proti němu.
    Všechno samozřejmě pod pláštěm vyvučování kritického myšlení, ale bias tam byl vidět u mnoha věcí.
    GORG
    GORG --- ---
    Nakonec Kajjak je možná nějaký právě takový učitel mediální výchovy na škole, který děckám odchytil jeden examplář ruského trolla :-)

    Aby si tu děcka mohla vyzkoušet boj s vyhlášeným trollem
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    GORG: ne Gorgu, takhle to nefunguje
    Napsal si blbost, tvářil ses u toho, jak je zase civilizace v ohrožení, a ani napotřetí si to nebyl jakkoliv schopnej doložit. Tak buď přestaň lhát, nebo ukaž ten metodickej pokyn, že maj učitelé mediální výchovy učit děcka, jak dělat převraty přes Facebook. Halucinovals o majdanizaci společnosti a o tom, že se učili, že je Zeman kokot. Takže znovu, buď to seš schopnej dokázat, nebo zase jenom sprostě kecáš a měníš si náhodně významy slov tak, aby ti zas vyšlo světový spiknutí tywole UNESCO proti dezolátům...
    GORG
    GORG --- ---
    tam je koukám i ten facebook
    GORG
    GORG --- ---
    já tam každopádně tu záležitost s facebookem pro aktivismus v jedněch podkladech viděl

    ok, klidně se mi dá nevěřit.. já tam viděl mraky věcí.. tady je právě vidět užitečnost toho klubu World conspiracy.. zkráceně WC :)
    protože kdybych to tam býval postul, tak to teď najdu

    našel jsem ale něco jiného, co jsem teď zmiňoval taky

    tohle je sice z jiného zdroje, ale obdoba


    https://www.jsns.cz/..._RUSKA_PROPAGANDA_SVET_PODLE_RUSSIA_TODAY/02_RP_AKT_russia_today_trollove.pdf
    ...
    2. Rozdělíme žáky do trojic a každé dáme PRACOVNÍ LIST 1 – článek Svědectví ruského trolla (…).
    ...
    ..
    Poznámka: Podle expertů na nová média je nejlepší na podobné příspěvky nereagovat. Je-li pro nás téma
    ale natolik důležité, že se přesto rozhodneme do diskuse vstoupit, můžeme poslat link, který dané tvrzení
    vyvrátí a poukáže na to, že se jedná o tzv. hoax, „olajkovat“ již existující příspěvky, s nimiž souhlasíme.
    ....
    3. Sdělíme žákům, že si budou moci sami vyzkoušet strategii trollů najatých ruskou propagandou.
    4. Rozdáme PRACOVNÍ LIST 2 a vyzveme žáky, aby si ve trojicích rozdělili role Zloduch, Odkaz a Fotka. Společně
    si přečteme zadání úkolu
    ...
    Je možné využít například
    některou z oblíbených konspiračních teorií nebo zadat úkol poškodit určitou skupinu lidí (např. učitele, lékaře,
    kadeřníky, novináře). Zároveň si můžete zvolit i jiný typ média, kam budou žáci psát své „trollí“ příspěvky,
    např: seriózní informační server, zadat jim, aby vytvořili facebookovou skupinu apod. Rozhodnete-li se
    vycházet z jiné zprávy nebo jakkoli měnit zadání, je potřeba přizpůsobit tomu i pracovní list.
    5. Necháme dostatečný čas na splnění úkolu. V průběhu procházíme mezi skupinami a zjišťujeme, jak pracují.
    Pobízíme žáky, aby se nebáli odvázat – vždyť chrání zájem milionů lidí, pomáhají dobré věci…
    GORG
    GORG --- ---
    ještě k tomu UNESCO, jak tu Omnihash klamavě tvrdí, že jde o nnějakou poznámku pod čarou.. stačí začíst dál.. je tam toho víc, než tyhle m oje copypasty

    Bude
    se uskutečňovat jako spolupráce založená na mnohostranném základu v rámci mezinárodních organizací (zejména
    Evropské unie, OECD, Rady Evropy a OSN/UNESCO)
    i jako spolupráce bilaterální. Kromě mezivládních vazeb se
    ve zvyšující míře uplatní přímá spolupráce na úrovni nevládních organizací a mezi institucemi i jednotlivci.
    Cílevědomým rozvojem mezinárodní spolupráce bude podpořena postupná internacionalizace vzdělávání a upevnění
    multikulturních postojů dětí, mládeže a dospělých

    ...

    Proto se dlouhodobá strategie UNESCO v oblasti vzdělávání, zpracovaná Mezinárodní komisí Vzdělávání pro 21. století „Učení je skryté bohatství“, i nadále
    bude považovat za jedno z východisek české vzdělávací
    politiky. Bude žádoucí, aby se prohloubil podíl ČR na realizaci akčního plánu základního vzdělávání pro všechny
    obyvatele země pro první léta 21. století. Při mezinárodních analýzách školských reforem uskutečňovaných prostřednictvím UNESCO bude možné uplatnit české zkušenosti. V systematičtější podobě než dosud by se měla
    rozvinout vnitrostátní i mezinárodní spolupráce sítí tzv.
    asociovaných škol UNESCO, zaměřených na výchovu
    k mírovému soužití, lidským právům a k udržitelnému
    rozvoji.
    Předpokládá se, že další směřování a priority aktivit
    UNESCO v oblasti vzdělávání určí v září 2001 46. zasedání Mezinárodní konference o vzdělávání v Ženevě. Konference se uskuteční na téma: „Obsah vzdělávání a učební
    strategie pro společný život v 21. století: problémy a řešení“.
    Na konferenci jednotlivé členské státy včetně České republiky předloží Národní zprávy o vzdělávání. Analýza těchto
    zpráv umožní nalézt nové podněty pro českou vzdělávací
    politiku
    GORG
    GORG --- ---
    Metodický portál / Materiály do výuky
    https://dum.rvp.cz/
    GORG
    GORG --- ---
    OMNIHASH: Já snad linkoval metodické podklady??

    Já napsal, že linkuju, že vzdělávání v ČR je poplatné OSN/UNESCO. Jak jsem doložil Bílou knihou. Nikde nenajdeš mě tvrdit, že tam najdeš cokoliv Facebooku :)

    Jinak ty metodické podklady přímo teď po ruce nemám.. pro konkrétně ten facebook a cvičení aktivismu..

    Můžeš to zkusit najít tady. To byl ten zdroj, i když tehdy měli trochu jiný design, tu URL poznávám.
    BRAMBOROVY_KRAL
    BRAMBOROVY_KRAL --- ---
    Vlastně ani nevím proč jsem tady, asi jsem zase jednou omylem otevřel záložku "poslední". Blicích auditek už teď mám víc než dost. Omlouvám se za spam a zase mizím.
    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    osobne si myslim, ze se gorg zesmesnuje sam. uz jen tema hovnama, ktery z nej padaj.
    BRAMBOROVY_KRAL
    BRAMBOROVY_KRAL --- ---
    GORG: Já se tě nesnažím zesměšnit. Naopak, tady není nic k smíchu, já tě považuju za nebezpečného člověka co se aktivně podílí na dezinformaci obyvatelstva a napomáhání otevřeně nepřátelskému státu.
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    GORG: aha, takže klasika. Z "v ramci vyuky se deti uci pouzivat socialni media (Facebook, ...) na delani demonstraci. Doslova je to v tech podkladech pro ucitele" se vyklubala noticka z mezinárodního průzkumu, že pro lepší výuku mediální výchovy je potřeba víc zapojit studenty do dění během hodiny. A takhle je to s 90% tvejch konspirací.
    GORG
    GORG --- ---
    Na tomhle je imho taky vidět, proč je dobře mít ve World conspiracy ten úzus, že se tam nesmí vést diskuze.

    Kvalitní materiál různých faktických zdrojů by odscrolloval stovkou příspěvku, které by jako "diskuzi" asi ani přímo označit nešlo.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam