• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KAJJAKVyvracení konspiračních teorií
    GORG
    GORG --- ---
    SADY: kdyz ti napr. v ramci vyuky reknou, ze czechfreepress.cz je dezinformacni medium. nebo kdyz to same reknou o Russia Today , tak je to zaujata informace.

    2015: Svět podle Russia Today - Mediální vzdělávání - Současná ruská propaganda - JSNS
    https://www.jsns.cz/lekce/15703-2015-svet-podle-russia-today

    Současná ruská propaganda - JSNS
    https://www.jsns.cz/lekce/15270-soucasna-ruska-propaganda

    je to zaujatte na aktualni svetove deni.

    Doporučené lekce: Válka na Ukrajině
    https://www.jsns.cz/valka-na-ukrajine

    „Vzhledem k současné situaci pracuji s portálem JSNS a lekcemi týkající se Ukrajiny téměř každý den. Využívám je v dějepisu i při hodinách ruštiny. Nejčastěji pracuji s filmy Pro Samu, Nora zpívá pro Sýrii a Žirafa v nesnázích. Pustila jsem se i do ruské propagandy a využila jsem například lekci 2015: Krym, návrat do vlasti. Měla jsem z toho velmi dobrý pocit – lekce stačí jen vzít a použít dle návodu. Prostě super.“ – Eva Kohoutková, ZŠ Česká Třebová
    SADY
    SADY --- ---
    GORG: tady:
    "Já tvrdím, že je učí zauujaté informace (samotné zadání je zaujaté, když už něco označuje za dezinformaci)"

    potvrzena dezinformace napr. flatearth neni a nikdy nemuze byt zaujata informace

    ted mi budes rikat, zes to tak nemyslel a rozmelnis to zaplavou hovadin, ne gorgu, tak to nefunguje... bud si dobre rozmysli co pises nebo se nediv, ze z tebe maj lidi prdel pripadne te ignorujou
    GORG
    GORG --- ---
    OPERAHYPNO: ne.. ad hominem neni technicky spravne nikdy. je to argumentacni klam.. tech je vic, ale tenhle je pomerne oblibeny
    OPERAHYPNO
    OPERAHYPNO --- ---
    GORG: a pokud třeba mám jiný názor na to, že "1+1=2" třeba, že je "1+1=3" je to správně? a je správně mít jiný názor, nebo to, že mohu mít jiný (jakýkoliv názor) z něho automaticky dělá správný názor? nebo ještě lépe, když řeknu nějakou trochu zakázanou píčovinu, třeba že "1+1=holokaust" je to správný názor jen protože je zakázaný, nebo povolený? tolik otázek
    GORG
    GORG --- ---
    OPERAHYPNO: "ad hominem"
    OPERAHYPNO
    OPERAHYPNO --- ---
    GORG: co to je "následuje ad osobní útok"? Já bych použil jazykový výklad pro "ad" jako antidepresiva, jakože po absenci AD u nekterých lidí následuje osobní útok, ale nevím jeslti je možné mít jiný názor.
    GORG
    GORG --- ---
    SADY: takze ty tvrdis ze neexistuje nic jako potvrzena dezinformace?

    Kde to tvrdim? :)

    Takze rikam, ze se mame chovat jako humri? :-)
    GORG
    GORG --- ---
    Další aspekt té dnešní doby masírkové... já kritizuju tadytu věc, ale přitom znovu zjištuju, že je jeden správný názor. A ten správný názorr je s tím souhlasit. Přece oni se MUSÍ na školách učit, jak třeba nechytit vira nebo jak nenaletět na ffejky anebo někoho neurazit.
    Není možné mít jiný názor, jen že to tak má být. Pak následuje ad osobní útok. Začne se to týkat mě.. že vůbec ničemu nerozumím.. , protože je jen j eden správný názor - tak jak to dělá Strana :-)

    Když bychom se ale podíval na názory akademiků ... opravdu odborníků, jistě najdeme polemiky, jestli je dobrý nápad jakkoliv učit to soudobé události, protože jak jsem psal, tam hrozí reálná situace, že to bude propaganda.

    Jinak ta Majdanizace.. to je můj názor.. třeba se pletu, ale imho celkem dokládám ty důvody k obavám. A ostatně nelepí se děcka poslední roky na silnice kvůli klimatu? Kde to vzali to s tím klimatem.. no učí se to ve škole žejo.
    SADY
    SADY --- ---
    GORG: takze ty tvrdis ze neexistuje nic jako potvrzena dezinformace?!? tak to se asi nemame o cem bavit, na takovej level zpochybnovani vseho fakt nemam... se vubec divim, ze veris fyzice a mrzi te, ze vyradili archimeduv zakon... az do dneska jsem si myslel, ze jeden clovek nemuze zaroven verit oboum vyse zminenym, me by asi vybouchla hlava 🤷
    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    presne takhle funguji ruske troli farmy a rusti dezinformatori, chrli jeden text za druhym bez hlavy a paty, cimz nabouravaji diskusi normalnich lidi. gorg je neco jako ti jedno az trojzubi dezolati , kteri se nechaji privest do prahy na demonstraci proti bide, organizatorovi zaplati petikilo za autobus, daji ctyri kila za debilni cepici a pak pod vlajkami ruska, se zetky na rukavech a trech promilich v krvi hulakaji hovna a chteji dobyt muzeum.
    GORG
    GORG --- ---
    SADY: Tak tam učili žejo je trollit. Tak to prostě je.
    Já tvrdím, že je učí zauujaté informace (samotné zadání je zaujaté, když už něco označuje za dezinformaci), aj aktivismus (to bude předpokládám tak alokace na 1 hodinu), plus ten subtilní vliv té celkové masírky. Ty různé věci o toleranci, sexu, ruské hrozbě atd.

    O tomhle se hádaj dospěláci a ooni to cpou dětí jako fakt. A že je tím bohulibě učí kyberbezpečnost jo? :)
    GORG
    GORG --- ---
    V podkladech na téma ekologie byl taky citát z Matrixu... "Lidstvo je rakovina".

    Jak jsem onehdá kdysi v Praze natrefil na stánek kampaně Strany zelených, tak jsem jim to tam zmiňoval, jestli o tom ví... on že to prej neslyšel, tak jsem mu dával link. Poděkoval a já si šel svou cestou. Tak to má vypadat.

    Ne já si tyhle věci nevymyslel.
    A z těch věcí je vidět, že masírka na školách je zřejmě značná.

    Ty metodické poklady.. školy nemají přímo povinnost je používat, ale předpokládám, že většina škol nemá moc vlastní iniciativu, a berou to, co je.
    SADY
    SADY --- ---
    GORG: ty mas opravdu problem, to ze se deti ve skole uci jak vznika trolli prispevek, je proto aby rozumeli jak je to easy nekoho balamutit a aby meli vetsi sanci takovou vec rozpoznat, rika se tomu skola hrou a zvysuje to jejich IT knowledge, a je to v dnesnim svete podobne nezbytne jako napr. kybersikana

    ale ty z toho vyvodis, ze je uci byt trolli... 🤦

    mas opravdu problem s vnimanim reality a nedolozil jsi zhola nic, jen ze pokrivene vnimas realitu
    GORG
    GORG --- ---
    Jinak ta pasáž
    "Zejména jde o zapojení studentů do praktického produkování médií, ale často je tento požadavek pociťován i v širších souvislostech. V tomto směru je možné považovat mediální výchovu za něco, co stojí proti konzervativnímu étosu většiny vzdělávacích systémů."

    Já bych celou mediální výchovu zrušil. Je to progresivistická představa, že učitelé jsou schopni naučit chápat aktuální politické dění objektivně. Podklady (i učitel) budou nutně zaujaté .. Objektivita jde málokomu. Ani o sobě si nemyslím, že jsem objektivní.

    TTo samé se sexuální výchovou atd.

    Dále to nejsou jen nějaké předměty. Tohle jsou tzv. průřezová témata, takže různá forma propagandy je ve všech předmětech.. v matice, fyzice..
    GORG
    GORG --- ---
    Tedy učíš nabádáš děcka, ať si třeba cvičně vyzkouší vymyslet a vytvořit nějakou aktivistickou skupinu na Facu
    Zároveň do nich cpeš biased info o Rusku a dezinformacích

    Za pár let máš děcka blokující magistrálu, a časem i třeba převrat, občanskou válku.

    Joo jeden třeba úkol tam byl, že žáci si vylosují ústřižek nějakého dezinformačního serveru.. tam byly ty různé svobodnenoviny.org, aeronety a měli to nějak vyvracet, n ěco s tím dělat.

    Mezitím vyškrtli z osnov archimedův zákon.. že na to už ve škole není čas.. spolu ještě s dalšími věcmi z fyziky. Hlavně že je čas na to učit se používat facebook, hrát si na trolly apod.
    GORG
    GORG --- ---
    Jinak ten Jeden svět do škol.. to je vzduch?
    Doložil jsem jednu věc, kterou jsem tvrdil.

    Našel jsem to tady

    [GORG @ world conspiracy // 911 // free world order! ... part 5 ::]
    GORG
    GORG --- ---
    Jinak samozřejmě tam nebyly pokyny učit děti dělat převraty na facebook.. Takhle to nebylo ani rámovaný. To bylo zaměřený na čistý aktivismus. Netvářili se tam, že chtějí dělat převraty.. a předpokládám že na tom ukrajinském TechCampu taky nic přímo takhle nebylo.
    GORG
    GORG --- ---
    OMNIHASH: To že ti to nedohledám teď neznamená přece že jsem si to vymyslel.

    Hlavně já si pravdu sám pamatuju, takže všechna tahle obvinění .. křivá.. po mě stečou.. já vím , co je pravda. Ať už mi nadáváš sebevíc nebo mě obvinuješ z něčeho , co vím, že není pravda
    .

    Nevím, co se děje na Ukrajině nebo kdekoliv, kde já osobně nebyl, ale co jsem viděl osobně vím, že je prravda. U některých věcí mě může selhat paměť, ale některý věci si pamatuju dobře.

    Včetně toho Zemana. V podkladech byly vyloženě zaujaté věci proti němu.
    Všechno samozřejmě pod pláštěm vyvučování kritického myšlení, ale bias tam byl vidět u mnoha věcí.
    GORG
    GORG --- ---
    Nakonec Kajjak je možná nějaký právě takový učitel mediální výchovy na škole, který děckám odchytil jeden examplář ruského trolla :-)

    Aby si tu děcka mohla vyzkoušet boj s vyhlášeným trollem
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    GORG: ne Gorgu, takhle to nefunguje
    Napsal si blbost, tvářil ses u toho, jak je zase civilizace v ohrožení, a ani napotřetí si to nebyl jakkoliv schopnej doložit. Tak buď přestaň lhát, nebo ukaž ten metodickej pokyn, že maj učitelé mediální výchovy učit děcka, jak dělat převraty přes Facebook. Halucinovals o majdanizaci společnosti a o tom, že se učili, že je Zeman kokot. Takže znovu, buď to seš schopnej dokázat, nebo zase jenom sprostě kecáš a měníš si náhodně významy slov tak, aby ti zas vyšlo světový spiknutí tywole UNESCO proti dezolátům...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam