• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PHOW_SAATCHDragon's Dogma: Dark Arisen
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    protože jeho hra není tvoje hra.
    Opět, hry jako D&D 2, Starfield, dokonce i řada netradičních her s náhodnými eventy, nebo prostě reakcí na rozhodování a chování hráče, jsou prostě u každýho jiný. Když si herní novinář dává bodíky jen do kulometů a pohybuje se jen po planetárních systémech na hlavních cestách do levelu 5, v rámci jedné kolonizace, bude si stěžovat, že to má furt dokola a že za první dvě hodiny viděl všechny základny a dungy a nic víc tam není. Když ale začne dávat i do skenování, mapování, vědy, inženýringu, výzkumu a rozjede se po jednotlivých frakcích po celé mapě, tak i po 550 hodinách neustále objevuje novou přírodu, nový typ kolonií, nové pevnosti, i třeba skryté frankce. V prvním D&D málokdo uměl zachránit princeznu a extrémně málo lidí vůbec vědělo, že v hlavním městě je gilda zlodějů a že lze za jejich pomocí odehrát poměrně efektivně i hlavní linii...

    Další věc je jak se nastaví generování lootu, kde část je daná po mapě jak to chtěl designer, ale pak je část co se generuje. A u D&D2 se čím víc bojujete, tím víc se objevujou u obchodníků i extrémně vzácný kusy (a po pár dnech zase mizej, tak bacha).
    Proto jsem na začátku radil, dávejte NPCčkům kytky a maso, dárky, zvedněte sem tam něčího příbuznýho, to má pak dopady.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    mezi hlavním městem a těma dvěma menšíma využíváš povoz, mezi hranicí a Batahlem využíváš povoz, pak ti otevřou i další zkratky a současně na zbytek pro emergency máš možnost využít cestování přes krystaly.
    Při pokroku v příběhu a vyšším levelu současně se zvýší %, že se občas ferrystone obejvěj v nabídkách i úplně těch nejobyčejnějších obchodníků a současně – stejně jako v jedničce – se občas některý z nich někde náhodně objevuje.

    Kecy na youtube jsou tady v těhle případech propracovaných RPG, kde se mění prostředí a transformují celý mapy, jen jedna paní povidala.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    VIRIK: já se podival na tohle jedno a stejně podle toho nejedu, zajímalo mě jen, jestli je tam nekonečnej ferrystone a evidentně neni :) jinak se mi už párkrát stalo, že mě AI pawnů mile překvapila, chce to jen přepnout trochu vlastní myšlení a nejet to jako ostatní hry... občas to vypadá, že opravdu chápou, co po nich chci :D
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    pokud chceš mít víc stanimy, leveluj si vocantion, který leveluje hlavně stanimu. S ním se odemkne i perk, kde se rychle obnovuje stamina. Ten si pak nech vybavenej i u bojovníka.

    Já jsem se nijak nesnažil a mám 4 portcrystaly (nebo možná i pět). Je jich tam víc, než potřebujete. Nemusíte ani furt čumět na youtube, dostávaj se i za hotový questový linie, když se nechováte k obyvatelům jako čůráci.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    btw: vykřičníky na mapě mi taky občas dávaj docela zabrat :D
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Já bych všechny ty internety a počítače zakázala :)

    Dragon's Dogma 2: INFINITE Ferrystone + Become - INSANELY RICH - Tips & Tricks
    https://www.youtube.com/watch?v=srCYgqmS9jQ
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Mam 7 Feri-stounů :), 3 jsem koupil a 4 našel.. nebo opačně... aktuálně lvl 29, zkoušel jsem draka v Ancient Battlefield a byl to zatim nesmysl.. chodil jsem asi 45 hodin bez nakupování skillů a vylepšování pawna, teď jsem je utratil všechny expy najednou a slušně to skočilo... ve městě už po mě nejdou, musel jsem ale použít stone, odportit se jinam a vrátit se za pár dní... problém byl asi v tom, že jsem měl plnit v paláci quest v noci a já tam přišel sice maskovanej, ale ve dne :)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: ale já to procházím metr po metru a opakovaně;-)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Já mám level 60 a nasbíral/nakoupil jsem přes 40 ferrystones. Mám zatím dva portycristaly. Jeden u sfinga a další v battahl, až dořeším sfinga, tak si ho hodím na vulcanic island.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    OMNISLASH: tak já použil teprv druhej, když jsem byl línej jít do města přes půl mapy, pořád doufam, že je tam pak i ten šutr, co se dá používat donekonečna jako v jedničce. jediný místo, kde se nedal používat byl BitterBlackIsland
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    PHOW_SAATCH: Takovy hloupy dotaz. To na rychlejsi pohyb vazne bezne pouzivas ty stony, kde jeden stoji 10K? :D Asi delam neco spatne (coz je velmi pravdepodobne :D), ale za cca 70 hodin hry a 40 levelu jsem jich nasbiral jen par kusu.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Já došel do Battahlu, abych zjistil, že tam neni port crystal (a hlavně jem na levelu 25 dostával docela čočku), tak jsem odletěl zpátku do Vermundu, kde jsem šel splnit nějakej quest do paláce a zřejmě jsem něco nedomyslel, protože jde teď po mě celý město :D draka jsem zkoušel 3x a pokaždý jsem musel zdrhnout.. teď mám plán, že projdu pár dungeonů, do jeskyní jsem zatim vůbec nelez, jsem jsem se kochal v exteriérech... rád bych ale našel jsem nějakej prsten na boost staminy, pořád si připadam vyčerpanej jak marathonec těsně před smrtí
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    OMNISLASH: mě taky překvapilo, že neodlétl;-) myslel jsem si, že ho zabiji až na konci hry;-) a ono jich je tam víc;-)
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    Tak prvni drake to ma za sebou. A ze to bylo poradne peklo! Takovy celindz jsem snad jeste nezazil. U toho se musel zapotit i kamarad, co koukal na discordu. Jel jsem to snad 20 minut. Padly vsechny tri wakestony, co jsem mel u sebe a vetsina curatives, co jsem mel u sebe. Myslel jsem, ze to bude zase jen takova otukavacka. Dam z nej jeden nebo jeden a pul phase a pak zbabele odleti. Nope, mel tezce bojovou naladu. Posledni tretinu uz mi lepilo fakt hodne, protoze wakestony v haji a nekolikrat jsem se ocitl na hranici jiste smrti, kdy jsem to dal jen o fous. V uplnem zaveru uz to vypadalo jako posledni boj Pana prstenu. Vsichni v haji, bez zdravi, bez sily. Ja sam skoro mrtvy a bez staminy, moc jsem se nemohl hybat. Ale drake uz mel jen poslednich cca 15% a vsech 5 fazi uz mel znicenych. Z poslednich sil jsem do nej prazil zurive jeden sip za druhym, nez se na me stihne otocit a zpopelni me.. a stihl jsem to :) Sel k zemi \o/
    Funny thing. Hned ze zacatku se tam pripletl ogre. Asi abych to nemel moc jednoduche :D Ale ok, dal jsem ho, byt to bylo celkem divoke kombo v tom terenu. Jenze to by toho bylo malo. Takze nekdy ke konci 4. faze letel kolem grifin a rekl si, ze proste musi zaletet na pokec a zaprudit :D Jenze zatimco (vuci drakeovi) maleho ogra si drake nevsimal, grifin to stesti nemel. Schytal to par kousky toho ohniveho pekla, nacez pak uz jen bezvladne postaval kolem jako ohorela perova prachovka a nasledne chcipnul.

    Mno zazitek naprosto epickych proporci, infarktove stavy included :D
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    Nearly 12 years ago in 2012, the first Dragon's Dogma was released.
    Together with the loyal Pawns, we commemorate the anniversary of the series. We thank you all for playing, and appreciate your support over the years!



    x.com
    https://x.com/DragonsDogma/status/1793932038778814900
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Mě potěšilo, že warfarer leveluje všechny nevylevelovaný vacation. Doufám že Magic archer umí levitovat. Protože mě ta kouzla až tolik nebaví, dost pomohlo když jsem začal používat quickspell, ale tahám jen hagel - takže bych nahradil slot z Magic archeparchové, Nejmenší chuť mám na trickstera. Hodně mi sedí assassin a doublespear. Škoda že warfarer umí jen tři skills.
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    OMNISLASH: pockej az si odemknes toho magic archera! ten je imho este lepsi
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    Sejmul jsem svoji prvni chcimiru! \o/ Docela pomohlo, ze jsem slusne nalevelil a pak ze jsem zacal na vyvysenem placku a mel par "free" ran. Nejvic ale samozrejme pomohl luk. S tim mecem jsem uplne marny a nedovedu proste placnout presne. S lukem je to na mysi uplne jiny pribeh.
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    PHOW_SAATCH: Stejne dojmy. Obcas to pusobi trochu divne.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Trošku mi přijde, že je v DD2 rozbitá adaptivní hudba. V jedničce reagovala na gameplay skoro až dokonale, tj. vždycky odpovídala aktuálnímu dění ve hře, ale tady někdy nastává uprostřed bitevní vřavy úplný ticho, naopak vítězný fanfáry zaznívaj i když má foe dkoro plnej health bar, trochu mi to kazí celkovej dojem ze hry...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam