Musim rict, ze magic archer za me zatim spis velke ne-e. Proti tem common tlupam enemaku je to zajimave a misty i legrace. Proti bossum je to ale pro me hrozny pain. Presne zamirit na citliva mista je skoro nemozne. Po hodine mireni (pokud mi mezi tim neda neco interrupt), pak jeste magicke projektily hodinu leti a celkove od myslenky vystrelit po potencialni dopad uplyne strasne moc casu a situace na bojisti uz muze byt uplne jina. Diky tomu a tedy v podstate nemoznosti strilet rychle a presne mi ten damage output prijde vyrazne horsi. Porazit dracka je najednou velmi vyrazne obtiznejsi a dalsi bosaci jsou na tom podobne. Moznost strilet lecive sipy je sice fajn, ale vzhledem k tomu, ze na skilly mam cele 4 sloty, je pro me nemyslitelne, abych jeden z nich pohrbil necim, co se mi hodi mozna v jednom boji z 20.
Zkusim jeste, zda to nejak zasadni ovlivni ten dalsi level nebo dva ve vocation, co jsem dostal, ale nejspis se vratim zpet ke klasickemu archerovi.