KID_MCHUTT: ja jsem to o vikendu po tejdnu modovani konecne poradne rozehral a zminil byh par pozitiv, kterejch jsme si vsimnul. :)
- soundtrack!
- NPC, je jich fakt spousta, a treba v ty Cydonii na Marsu to na me pusobi poctme temer uveritelne, spousta random intarakci mezi nima, spousta idle animaci
- NPC jsou jednak uplne genericky s default hlaskama, kterejch je imo fakt hodne, a zaroven je mezi nim spoustu semi-generickejch, se kterejma jde prohodit skrz dialogovy okno par vet, ktery obvykle rozvijej lore aktulaniho mista a nejsou uplne random
- animace obliceju a voice acting, mozna pro nekoho smesny, ale pro me obrovskej skok kupredu, bavi me poslouchat dialogy do konce, i kdyz je mam davno precteny, ve Falloutu nebo Skyrimu nepredstavitelny...
- nova persuade mechanika me bavi, novej lockpick bych si nepral ani v tech nejdivocejsich snech a taky dobry. :D
- grafika - v interierech podle me nadherny - nasviceni, atmosfera, a celkove ta slozitost kazdy sceny je oproti F4 fakt next-gen, exteriery jsem zatim videl jen spoustu mrtvjech planet a mesicu, a ty jsou super, planety s vegetaci vypadaj z videi hur, jeste jsem nemel sanci posoudit
vesmirny panoramata z povrchu mesicu/planet jsou casto dechebrouci
- podle me se podarilo, narozdil od treba NMS, zprostredkovat prazdnotu vesmiru, kontrast mezi civlizaci a prazdnotou je zpracovanej velmi dobre