KID_MCHUTT: coze? jaky skills? jedinej skill co ovlivnuje dialogy je persuation a to ti jen zveda sanci uspet.
jako jak se dialogy libi, to je asi osobni vec vkusu, nicemene nelze se hadat o tom, ze ve Starfieldu je 99% obsahu dialogu dost fluff, moznosti jsou jen ilusorni, muzes to vsechno nahodne odklikat a nema to vliv vubec na nic. proste wall of text, co ma jeden vstup a jeden vystup a nahodne do toho muzes mackat tlacitka.
Me osobne tohle prijde fakt spatny, v roce 2023 takhle psat dialogy, i tak to da nejakou praci napsat (a nadabovat!), ale kdyz je k tomu nula logiky v pozadi, tak to pusobi i tak odflakle. A jeste teda trochu souhlasim s Omnim, ze spousta tech dialogu je strasne naivnich, patetickych ci otravnych. Jak jsem psal na zacatku, to jsou osobni preference, pro me to ale v kombinaci s tou temer nulovou kombinatronikou dela fakt hrozne nudnej zazitek z dialogu.
Jeste v kombinaci s tim, ze dialogy jde skipovat az sekundu po odehrani voice lajny, plus to, ze hlavni hrdina je silent. Byl jsem ochotnej to odpustit BG3, kde jsi mohl hrat za kotel ruznejch charakteru, ale tady, kde v tech dialozich neni nic jinyho nez ten "zazitek" by to fakt pomohlo, si myslim, zvlast kdyz by pro hrdinu stacili dva hlasy jako v mass effektech (chlap/zenska, plus v dnesni dobe mozna jeste nejakej neutral navic?)