• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    L4MAStarfield - The Sandwich Universe
    ROLAND
    ROLAND --- ---
    TRAGED: Asi jsem blbej, ale nějak si to nemumím představit? Jako myslíš když je propojený vstupní rampa jedním žebříkem až do spojovacího výlezu? :)
    ROLAND
    ROLAND --- ---
    CLAVEN: JJ něco takového jsem četl nebo vychází, ale vypadá to že se to nedá akumulovat. Podobně jako že nemůžeš mít více než jeden vlez do lodi. A u některých místností mi vůbec stále není jasné k čemu jsou a jestli mají nějakou funkci jako třeba ten engineering bay k čemu je?

    A jako pokud to vezmeme, tak mám na lodi computer room, i battle stations a odhadem pokud to počítám, tak by lod měla mít i s kopitem kapacitu více jak 10 lidí posádky. Jasně nemám ještě skil na zvednutí posádky tak jestli je to tím že mi to ukazuje jen 6?
    I když ten zase říká že na první urovni můžu mit až 4 aktivní crew members a na max urovni 8. A takhle i bez skillu mám na lodi 4 členy tedy i stím robotem a víc jinch na tu loď nedostanu.

    Takže tomu nerozumím. A připomíná mi to vlastně asi tejný problém co jsem měl u Falloutu 4 u outpostů.
    N4RC0T1C
    N4RC0T1C --- ---
    L4MA: to netuším, loď ignorujem, mám takú čo si ujebem :D
    A leadership mám na nule, takže 3 ľudia.
    L4MA
    L4MA --- ---
    N4RC0T1C: tohle jsem jeste nemel cas zkoumat, co to presne zten CREW stat znamena? kolik lidi se tam realne fyzicky vejde, nebo kolik jich ma vyhrazenou svoji "battlestation", cimz se zapocitavaj jejich perky, ale realne se tam tech lidi vejde vic a budou jen postavat? :)
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    ROLAND: zase si priznejme ze se zda ze ten takeover od MS jim , co se QC tyce, rozhodne pomohl protooze se zda ze SF takovej bugfest jako F4 nebo F76 rozhodne neni :)
    ROLAND
    ROLAND --- ---
    CLAVEN: Bethesda je řekl bych legendou mezi bugy s mhona memes. A pověst nemá už roky bůh ví jakou, jen si na to hráči za ty roky zvykli. F76 jim možná poškodila pověst nejvíc, ale rozhodně na tom finančně neprodělali - z hlediska nákladů na vývoj. Navíc pochybuji že by se jen tak potopila, když ji vlastní a rozhoduje Microsoft. :) Prostě dokud to generuje, nebo pokud to nepřekáží jiným plánům netřeba defunct.
    N4RC0T1C
    N4RC0T1C --- ---
    GANDHI: leadership head count, ktorý vieš managovat.
    Komponenty lode pridavaju kapacitu. Napr. Kanón myslím pridáva 0.5 :D
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    ROLAND: Zatím nejlepší je úplná haluz kdy pripichnes spojovací tunel na střechu ale zebrik vede ze z spodniho modulu :-)
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    iirc neovlivnuje velikost posadky nejakej skill?
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    A pak tu máme questy na přepravu osob, takže nezapomeňte na místa pro pasažéry!
    BEARDY
    BEARDY --- ---
    ROLAND: Jak budu doma, nejspíš večer, tak udělám nějaké screeny.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    ROLAND: viac posádky sa dá dosiahnuť napr. battle stations alebo control room habom.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    (a mám skoro 2M, takže spoustu peněz na experimenty :D)
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    ROLAND: budu stavět novou C loď někdy o víkendu, dřív se k tomu nedostanu, zkusím si s tím taky pohrát (mám jednoduchou B kocábku, zatím mi stačila, má velký cargo space)
    ROLAND
    ROLAND --- ---
    KID_MCHUTT:
    BEARDY:
    No já jsem zkoušel snad všechny metody co mě napadly. A i když jsou tam nějaké tunely tak ty fungují jen do boku. A já se pokouším udělat jako loď kde budu mít všechny výrobny dostatečné kapacity a udržet se na kompaktní velikosti lodi.
    Říkal jsem si jestli nefunguje konstrukce typu jak postupně skládáš moduly tak se vytváří cesty propojení, ale ještě si to budu muset ověřit, protože ten editor občas blbne. A nepřišel jak tam ta logika propojení přesně funguje a jestli vůbec umožní něco logického - řekněme realistického.
    Víc se mi z toho zatím vymáčknout nepovedlo tohle mě stálo přes 210tis creditů. A mám tam chybu že jsem si dal věže na předek a z těch se nedá střílet. :) Takže až něco prodám nebo se pokusím zase v New Atlantis vykrást obchodníky pomocí glitche. :)
    A také jsem chtěl větší kapacitu posádky, ale vypadá to že to závisí jen na kokpitu a ne na hab modulech. Chtěl jsem si ji i nějak vyzdobit, ale to už neutáhnout motory, pokud se ta loď má alespoň trochu hýbat.
    A třeba abych se dostal do té 2x3 části tak musím přes kokpit.

    No jako zjistil jsem že ty díly mají nějakou modulárnost a třeba místo výzkumné stanice můžou být dveře a pak přijdeš o výzkumnou stanici. Očekávám že by mohl někdo vytvořit mod kde si budeš moc definovat propojení cest, ale moc jsem nehledal. A nezkoušel žádný mod.

    Jen prostě jak mám problém s některou částí pamětí a něco si zapamatovat, tak docela zoufale na lodi bloudím. :) Takže ještě že tam bývá možnost do kokpitu což nejčastěji využívám.

    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    L4MA: Nerozumim jak je to k diskuzi prinosne, ale prakticky vsechno. Priznam se ze uz moc veci nedohravam, mam moznost hrat obcas vecer par hodin.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    ROLAND: nedá sa realisticky očakávať, že jedna nekvalitná hra položí firmu, ktorá mala v 2018 hodnotu 2.5 miliardy USD.
    Každopádne im F76 dosť poškodil povesť.
    L4MA
    L4MA --- ---
    REDSNAKE: a co ty rad hrajes? :)
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    ROLAND: když skládáš postupně ty díly, do kterých přistupovat často, za sebe v tom pořadí, jak by sis představoval průchodnost, to nefunguje? (asi by člověk musel přesně vědět, jak ty díly vypadají zevnitř, tohle není úplně dobře dořešené)
    BEARDY
    BEARDY --- ---
    ROLAND: Ve své podstatě jsem to včera zkoumal a přišel jsem na to, jak to propojit.



    Nejlepší je, když místnosti nejsou na sobě ( nedělají se žebříky zbytečně ), takže za sebou a nebo něčím oddělené, jinak to blbne.

    Sorry za ne moc kvalitní popis.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam