• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    L4MAStarfield - The Sandwich Universe
    ROLAND
    ROLAND --- ---
    CLAVEN: No můžu mít 3. Vasco ten robot se podle všeho nepočítá.
    Když mi to ukazuje 3/6. A mám 3 lidi + robota a je tam i ta samova dcera která se tedy také nepočítá a ani není v listu posádky. Což Vasco zase je.
    No a u té Sarah má Leadership a ten je jen, že companions unesou více a také že třeba zblížení s nimi je jako rychlejší. Jinak mi ani nesvítí jako aktivní. To co zvětšuje posádku je Shop Command. A podle toho maximum bude 8? Když píšou Eight na nejvyšší úrovni. Capitán se tedy do výčtu také nepočítá. :)
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    ROLAND: ak ich máš teraz na lodi 4, tak je to možno tým, že Sarah má skill Ship Command a umožňuje ti mať o jedného človeka viac (čiže môžeš mať 3 ľudí alebo 3 ľudí + Sarah).

    S tými skillmi crew members je to všeobecne nejaké podozrivé, niektoré sa počítajú, niektoré sa nepočítajú alebo počítajú len čiastočne, toto v hre fakt nie je dobre vysvetlené (alebo je to zle implementované).
    ROLAND
    ROLAND --- ---
    CLAVEN: No ono mi to přijde takové divnější.
    V crew mi říká že 3/6 co umožňuje loď viz obrázek. OK. Ty haby co říkají že crews, tak by měla být kapacita mnohem větší, ale větší se neukazuje. Takže nevím co to znamená?
    Nicméně vypadá to že Vasco ten robot se mezi crews nepočítá, jinak mi nevychází počty ohledně toho skillu že první uroveň ti zvedá skill na 4.
    Takže lidi můžu mít na lodi 3 v základu.
    Tak to by mi nějakou logiku dávalo.
    A ta dcera Sama Coe se také nepočítá. :D
    Takže to vypadá že jediné co ovlivnuje kapacitu crews na lodi je typ cockpitu?
    Ty class lodí je spíš za mě nějaký puzzle a omezení ve smyslu wall. Pokud se nepletu u B class můžu použít i A class moduly. A u C pak B a A.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    ROLAND: presne ti to nepoviem, ale ja mám už teraz na lodi 6 ľudí (resp. 5+robota) a max C-class loď som videl s crew 9. Takže áno, aj s tebou by tam malo byť 10 ľudí.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    GANDHI: skill Ship Command limituje, koľko môžeš mať naraz posádky, ak to umožňuje veľkosť lode. Čiže musíš mať dosť veľkú loď, ale aj skill.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    netuším
    L4MA
    L4MA --- ---
    KID_MCHUTT: nicmene CREW je maximalni pocet lidi, ktery muzou nastoupit, a je uplne jedno kolik mam crew stations, klidne vsichni budou stat v chodbe? :)
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    ROLAND: nevím, budu si s tím hrát, zatím jsem v práci a makám :)
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    L4MA: jasně - na jednom se maká, to druhá maká na tom prvním :)
    ROLAND
    ROLAND --- ---
    KID_MCHUTT: No já se tam snažil dát prakticky od každého po jednom modulu. :D
    Tedy alespoň těch 2x1.
    Ty větší jako třeba 3X3 ale ty jsou jen náklad co jsem koukal, tak mi přišly jako zbytečné když nemají funkci toho prostoru pro náklad. Ale nějak jsem nezpozoroval že by to zvedlo kapacitu. Tu dělají jen ty cargo kontejnery co jsou tedy pěkně těžké. :)
    L4MA
    L4MA --- ---
    KID_MCHUTT: no a lisis se Crew Stations a CREW? :)
    ROLAND
    ROLAND --- ---
    Jako možnost vybudovat si loďku jako domácí hnízdečko bylo to co mě na té hře nejvíce lákalo a od čeho jsem opravdu z těch pr se nejvíce těšil. Protože fakt jsem ujetý na pěkné vesmírné lodičky.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    ROLAND:
    Habitat Type | Features
    All-in-One Hab | Navigation console, bed, galley, and passenger slots
    Armory Hab | Weapon storage and display
    Battle Station | Navigation console and crew stations
    Brig | Bed and storage
    Captain’s Quarters | Bed, galley, and storage
    Cargo Hall | Storage
    Computer Core | Storage and crew stations
    Control Station | Crew Stations, galley, and storage
    Engineering | Storage
    Infirmary Hab | Pharmaceutical Lab and Research Lab
    Living Quarters | Bed
    Mess Hall | Cooking Station and galley
    Science Hab | Pharmaceutical Lab and Research Lab
    Workshop Hab | Weapon Workbench, Spacesuit Workbench, Industrial Workbench
    ROLAND
    ROLAND --- ---
    N4RC0T1C: Pokud se nepletu tak to se píše i u morotů 0,5 crew. :)
    ROLAND
    ROLAND --- ---
    TRAGED: Asi jsem blbej, ale nějak si to nemumím představit? Jako myslíš když je propojený vstupní rampa jedním žebříkem až do spojovacího výlezu? :)
    ROLAND
    ROLAND --- ---
    CLAVEN: JJ něco takového jsem četl nebo vychází, ale vypadá to že se to nedá akumulovat. Podobně jako že nemůžeš mít více než jeden vlez do lodi. A u některých místností mi vůbec stále není jasné k čemu jsou a jestli mají nějakou funkci jako třeba ten engineering bay k čemu je?

    A jako pokud to vezmeme, tak mám na lodi computer room, i battle stations a odhadem pokud to počítám, tak by lod měla mít i s kopitem kapacitu více jak 10 lidí posádky. Jasně nemám ještě skil na zvednutí posádky tak jestli je to tím že mi to ukazuje jen 6?
    I když ten zase říká že na první urovni můžu mit až 4 aktivní crew members a na max urovni 8. A takhle i bez skillu mám na lodi 4 členy tedy i stím robotem a víc jinch na tu loď nedostanu.

    Takže tomu nerozumím. A připomíná mi to vlastně asi tejný problém co jsem měl u Falloutu 4 u outpostů.
    N4RC0T1C
    N4RC0T1C --- ---
    L4MA: to netuším, loď ignorujem, mám takú čo si ujebem :D
    A leadership mám na nule, takže 3 ľudia.
    L4MA
    L4MA --- ---
    N4RC0T1C: tohle jsem jeste nemel cas zkoumat, co to presne zten CREW stat znamena? kolik lidi se tam realne fyzicky vejde, nebo kolik jich ma vyhrazenou svoji "battlestation", cimz se zapocitavaj jejich perky, ale realne se tam tech lidi vejde vic a budou jen postavat? :)
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    ROLAND: zase si priznejme ze se zda ze ten takeover od MS jim , co se QC tyce, rozhodne pomohl protooze se zda ze SF takovej bugfest jako F4 nebo F76 rozhodne neni :)
    ROLAND
    ROLAND --- ---
    CLAVEN: Bethesda je řekl bych legendou mezi bugy s mhona memes. A pověst nemá už roky bůh ví jakou, jen si na to hráči za ty roky zvykli. F76 jim možná poškodila pověst nejvíc, ale rozhodně na tom finančně neprodělali - z hlediska nákladů na vývoj. Navíc pochybuji že by se jen tak potopila, když ji vlastní a rozhoduje Microsoft. :) Prostě dokud to generuje, nebo pokud to nepřekáží jiným plánům netřeba defunct.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam