• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    L4MAStarfield - The Sandwich Universe
    Nejnovější openworld universum od Bethesdy

    rozbalit záhlaví
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    Tak konečně revieweri dokázali něco změnit! Na příště už budou veškeré nové featury jen v placených DLC a mezi jen opravy bugu.

    After Starfield: Shattered Space's mixed reviews, Todd Howard wondered if Bethesda should "have waited to put buggies out" | GamesRadar+
    https://www.gamesradar.com/games/rpg/after-starfield-shattered-spaces-mixed-reviews-todd-howard-reportedly-wondered-if-bethesda-should-have-waited-to-put-buggies-out/
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    M$ Starfield Simulator 2024? :-)
    L4MA
    L4MA --- ---
    Astrogate at Starfield Nexus - Mods and Community
    https://www.nexusmods.com/starfield/mods/9363

    Travel to other planets in a Solar System. The planets will automatically load/render once you get close enough. You can pair this with Black Loading Screen Remover to make this appear practically seamless.

    Supercruise
    Choose from a selection of Supercruise modes to travel through the Galaxy at a speed of your choice. Also allows your ship to come to a complete stop no matter how fast you're going.

    Autopilot
    Travel to a Planet of your choosing without having to be in the pilot seat. Planets can also be saved to your "Favorites" for convenience. Autopilot can be deactivated by sitting in your pilot seat. While off by default, Inter-system Autopilot can be configured from the Gameplay Options menu.
    
    L4MA
    L4MA --- ---
    vsimnul si nekdo? :)

    Starfield: Shattered Space Broke My Heart… | Review
    https://youtu.be/LfM1Mv50Zn4?si=FD8kxUsVmwHxX6W_
    L4MA
    L4MA --- ---
    Starfield: Shattered Space - Official Trailer
    https://youtu.be/iNM1HFzQC8c?si=SWjPSjZhsNF9Z7OF
    L4MA
    L4MA --- ---
    ba dum tss

    https://www.vg247.com/starfield-update-creation-club-bounty-hunting-quest

    So, what are some players not happy about? Well, the second Trackers Alliance bounty hunting quest available as part of the update - The Vulture - isn't just included as part of the free update. It's instead being sold via the Creation Club storefront that's also been added to the game as part of this update, for a price of 700 credits.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    Starfield Similarities Spark Theories Of A Shared Universe With Underrated 2000s Sci-Fi Show
    https://screenrant.com/starfield-theories-reference-shared-universe-andromeda-tv-series/
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    Starfield Performance Upgrade - 40FPS, 60FPS, VRR And More - The Complete Breakdown
    https://www.youtube.com/watch?v=2fOJaIJmsrU
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    Starfield's Game-Changing Update Is Now Live On Xbox, Full Patch Notes Revealed | Pure Xbox
    https://www.purexbox.com/news/2024/05/starfields-game-changing-update-is-now-live-on-xbox-full-patch-notes-revealed
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    Moders left SF behind, they say....


    Starfield is basically a city builder now thanks to this DLC-sized mod
    https://www.pcgamesn.com/starfield/mod-city-builder

    TGs Galactic Colonies Expanse at Starfield Nexus - Mods and Community
    https://www.nexusmods.com/starfield/mods/8973?tab=description
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    STARFIELD UPDATE 1.10.31

    - Removed the digipick cost for using Undo during the Security mini-game.

    a pak straslivej barel veci

    Starfield Update 1.10.31 - March 19, 2024
    https://bethesda.net/en/game/starfield/article/FkSH4RJ9HwfNU1M72Tl23/starfield-update-1-10-31-march-19-2024
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    hm!

    Starfield Constellation LED Wall Art – Official Bethesda Gear Store
    https://gear.bethesda.net/products/starfield-constellation-led-wall-art

    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Je mi jasny ze delam chybu ale jak muze bejt nekdo polopedofil a o koho ze to ma jit?

    Nicmene Viriku, vem si prasek, zapni si starfield a peace
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    ale já rozumím co říkáš, ale je to prostě blbost.

    Jako ty se mi skutečně snažíž protiargumentovat, že na videohry se nemůžou vztahovat žádný pravidla, pro recenzování, žádný objektivní pravidla pro rozebrání her jako díla, protože máš... nějaké subjektivní pocity? :D

    protože to s tím nemá vůbec co dělat.

    Pokud se snažíš vytvořit si nějakou herní teorii, na základě které určuješ hodnocení do recenzí nebo co je next-gen, potřebuješ si to stejně nějak objektivně rozebrat a vytvořit si stále pravidla úplně stejně, jako kritiky a chápání u filmu, divadla nebo hodnocení čehokoli dalšího a rozhodně si nevystačíš pouze se subjektivním dojmem a pocity. Nemluvě o tom, že interaktivní umění je tady od počátků dějin a samozřejmě celou dobu funguje podle nějakých pravidel.


    Podle mne vy máte velký problémy vůbec v tom být konkrétní co si vlastně představujete pod pojmem hra, a z toho co by měla být ideální videohra. Je taky otázka, zda umíte hrát, ve smyslu že když si pořídím nějakou hru a rozhodnu se ji hrát, musím přijmout její pravidla, jinak to nebude fungovat. Načež to ale neuděláte a pak se vztekáte, že vám to nefunguje a vymýšlíte si kraviny druhu, že hra musí být o hráči, který přece může všechno.

    Víte, že takhle žádné hry nefungují a fungovat nemohou? Protože hry mají pravidla.

    neznám žádnou hru, co by neměla platný konec a nebyla by vydána úplně stejně, jako ty knihy nebo hudba. I Baldurs Gate 3 naprosto jasně míří ke konkrétním koncům, a tahle hra vůbec tě často rychle vrací na koleje, který chce Larian, pán jeskyně.

    RDR2, TLOU i TLOU2 a stejně tak Starfield je dílo konkrétních lidí a v tom světě se něco vyjadřuje, něco děje, obsahují nějaký názor.

    A tvoje teorie druhu, že hra bez aktivního hráče neexistuje je další blábol. Píseň bez posluchače jsou jen data na disku. Obraz bez diváka, je vlastně neexistující objekt, je jedno že tam je. Divadlo bez obecenstva neexistuje, to prostě nefunguje, dokonce to má i v názvu. Kniha bez čtenáře je jen hromádka papíru.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    No nevim teda.

    Skutečně interaktivních her je kolik? 2 %? A jsou to spíš pokusy. Počítám i ty vědecké, v laboratořích.
    Popisuješ spíše nějakou pokročilou AR.

    A o tom že to neměníš taky nemáš pravdu, asi jsi nebyl na divadle, kde jsou diváci součástí představení, hry kde herci mají větší prostor pro okamžitou reakci s diváky, nebo na koncertech, kde to je vidět nejvíc na jazzu, kde každá seasion je jiná, reagujícíc na diváky, který sám muzikant sleduje, dokonce se takhle může vytvořit úplně nová skladba...
    btw. původní divadlo je vlastně i věc veřejná, politikum, kde diváci pokřikujou na jeviště..

    Dokonce i dobrý DJ's na technu se nechává unášet společně s tancujícím obecenstvem.

    jako máš prostě silně konzervativní vesmír, kde každé představení je stejné, herci se přísně drží textu, malby se vytváří jen v ateliéru a ne v plenéru, každá píseň je vždy zahrána stejně.. čoveče, ty jsi jak postava z nějakého hororu, žiješ ty vůbec?
    /nicméně teda spousta her bude při každém spuštění úplně stejná a stejně vyžadují přijmutí pravidel

    Ta tvoje hra má akorát více konců a jen se tváří, že jsou jiné. Ale i takové knihy se tisknou.

    Zrovna třeba to RDR2 je čistě lajnička, na které ti dokonce tvoji postavu zabije režisér se scénářem hry a neuděláš s tím nic. Akorát si před tím trochu poběhnout okolo a posbírat kytičky.

    Hogward Legacy – to je dokonce oživlá interaktivní ilustrace série knih. Je to jen živá ilustrace /a já ji takto miluju/, ale rozhodně to nepřesahuje tu knihu. Naopak bez knihy to je ztracené.

    hudba – je zajímavé, že ačkoliv je podle tebe mrtvá, tak naprostá většina lidí při ní zažívá obrovskou míru vcítění a prožití, velice silné emoce, adrenalin, vzrušení.

    Malířství například s člověkem komunikuje právě tím, že malíř svoji práci ukončí a předává obraz druhému člověku, který jej pak o samotě opět nějak prožívá. To je přímo součást toho jak obrazy nebo fotografie mluví.

    Například Starfield kolikrát zapnu, když je tu návštěva a přistanu na nějaké geologicky zajímavé planetě a nechám postavu stát a koukáme na vycházející hvězdu daného systému. V té chvíli hru používáme jako živý obraz, opět jako ilustraci. A současně stále ale vstřebáváme kvality uměleckého zpracování pocházejícího od týmu lidí v Bethesdě.

    A hodně openworldů je spíš koncipováno jako by sis listoval ve sbírce povídek a prostě si jen vybíráš co si přečteš první. A to jsou ty lepší teda.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    L4MA: tvůj osobní názor je tvůj osobní názor. Hru klidně kopni, když tě nebaví, nebo ti přijde, že je to sračka. Na to ti nic neřeknu.


    Já vystupuju jen proti těm, co takzvaně mluví za všechny, prohlašujou svý subjektivní dojmy a teorie za pravdu nebeskou, herní novináře co prostě začnou něco hodnotit a řeknou tam že... nojo, tohle je průser jako starfield, jo, začnou se chovat k tomu, že je to fakt.

    Protože takoví lidé jsou prostě zmrdi.

    Ale pokud jsi v tom nechal 300 hodin a zjistil, že tě to spíš sere, můžu ti říct jen, že je mi to líto, ale chápu. Já v tom má spousty pokojených hodin, vracím se tam, objevil jsem i spousty skrytých herních mechanismů a věcí, ale taky jsem si všiml bugů, který zablokujou questy a nepohneš se dál a jsou to úplný kraviny, druhu že se blokne nějaký script a ty se nepohneš dál a o to víc to nasere, když člověk v tom řádí právě 400 hodin a nic takového nepotkal a vyšel zásadní patch a ten to neopravil.
    To naštve a máš právo se ozvat. Ale je jedno, jestli se to stane tady u Bethesdy, nebo SONY, MS nebo hře Dana Vávry...

    A lidi, co hned začnou řvát bughesda a to třeba jen proto, že se jim nelíbí zabarvení scény, mají místo genitálií Jiřinku Bohdalovou
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    L4MA: ne, ale počítal bych s čísly, co fakt znám a srovnával aspoň žánry nebo typy her.

    Jako tadytohlecto je dnešní herní byznys, kde jsou několikanásobně větší hráči, než jsou u filmů nebo obecně jinde. A jak jsou tu peníze a rekordní investice, tak jsou tu prostě manipulace.

    My prostě nevíme, zda ve skutečnosti je Starfield na tom dobře nebo špatně. Protože i kdyby třeba prodal 20 milionů, ale investice byla nastavená pro investory na 20 milionů a jeden, bude to neúspěch a průser. Když na 20 milionů minus jeden, bude to úspěch. Když to bude jen 10 milionů, ale dlouhodobě zvedl cenu akcií a zdvojnásobil cenu firmy, tak to je úspěch nebo ne? A tady je to navíc mateřinka největší firmy na světě, firmy co investuje hlavně do vývoje a Starfield je pro něj taková bleška.
    Vůbec netušíme, jak to mají financnčě pokryté, jak to je s investory, Starfield mohl Bethesda za půl roku vydělat víc než Skyrim, nebo naopak je to propad a oni se zase hojí z nějakejch odpisů ztrát, to my prostě NEVÍME.

    Jenom tyhle hry korporací dávají prostor různým spekulacím nějakých maličkých uživatelů internetu a všechno tohle nejsou nic než spekulace.

    btw, my vůbec netušíme, nikde, kolik se prodalo Skyrimů na Xbox a PSko. Například Fallout 4 měl až obsesivní komunitu hráčů na Xbox, tam to byla roky nejhranější hra. VOni to tam prostě komunitně hráli. Skyrim naopak byl na PSku prej strašně oblíbenej, Bethesda tam patřila mezi nej hry (taky SONY se je před nákupem snažilo smluvně zavázat a jejich hry aby měli exclusivitu na PSko).
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    GANDHI: ani to ne, protože Starfield se prodává v úplně jiný době a dokonce už i jiný generaci. A vzhledem k GP i jiným modelu (po jeho vydání skutečně stoupl prodej plnohodnotnýho GP i XBOXů, budeme to taky počítat?) by ti co Starfield nenávidí prostě zaplakali, protože komerčně úspěšný to je, i na tom Steamu. Hned za Hogward Legacy, kterej se prodával o pět měsíců déle.

    Skyrim vyšel v jiné době. A pak se do něj moduje.
    To máš jak s GTA V. Ty prodeje, to dělaj prostě lidi v tom onlajnu. Samotná hra je na okraji zájmu.
    U Fortnite už ani většina lidí neví, že tam byla hra a BR byl jen přídavek.

    Mne by zajímalo, jak na to Starfield je, ale prostě ty statistiky jsou reálně nedostupné.
    L4MA
    L4MA --- ---
    VIRIK: a az trebas za 1 - 10 let bude Starfield v propadlisti dejin, tak to porad nebudeme moct srovnavat, protoze gamepass, zakryty ucty a kdo vi jak to steam pocita? :)
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    není. V ničem.

    Neporovnáváš ani vanilu Skyrim a Starfieldu, ale i kdybys nestahoval mody, tak v SKyrim jsou už obsažené a to jak ty placené, oficiální, tak ty co mají na serverech a stahují se přímo z modlistu. PLus pak neoficiální komunita s mody, který tu jsou 13 let.

    To se nedá srovnávat se STarfieldem v ničem. DOkonce je to jiný žánr, jedno je fantasy, který dominuje i v prodejích literatury a jinde, a druhé je hard Sci-fi, což je věc co moc lidí ani nečte, jsou ráci, že část z nich vidělo pár dílů star treku nebo Expanze.

    Je to prostě vycucané z prstu, navíc na datech JEN ze Steam, kde ale to čte soft nějaký třetí strany, vůbec není jasný jak to steam počítá (a skyrim i starfield se nehraje ani onlajn a co lidi se zakrytejma účtama, ti se do statistik nikde nepropisují, pouze interních Valváckých).
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam