KUTAS: Proč všechno? Bavíme se přece o tom, že objet Prahu lze i jinak než přes magistrálu.
Stejně jako s parkováním tohle řešení není jednoduché a musí se to pochopitelně kombinovat s řadou dalších opatření.
V tuhle chvíli je ale Praha město, které říká "přijed autem do centra, bude to v pohodě". A to je na hovno. Kam se asi poděla všechna ta auta z uzavřeného pruhu na magistrále? Když uzavřeme další, zhroutí se nám město? Nemyslím si.
Mezitím co do IAD jsme jako město za posledních 20 let nacpali desítky miliard (jenom Blanka stála 40 giga), tak do podpory jiných druhů dopravy (mhd, cyklo, pěší) jsme nacpali řádově méně. A to ještě většinu z toho dělá MHD, protože to jsou drahý projekty.
Kdyby se za posledních 20 let nacpalo do pěší a cyklo dopravy pár miliard, to město by dnes vypadalo uplně jinak.
Ale ne tyvole, ODS level 90s. Auto je nejvyšší etalon svobody. Jsme dost zaostalá země, mentálně.