• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALESHDoprava v Praze
    Nikdy nekončící diskuze o (ne)regulaci dopravy v Praze.
    rozbalit záhlaví
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: to jsou treba zrovna mista, kde moje zena... jinak vcelku vasniva cyklistka... prohlasila, ze tam by ji nikdo nedostal. Jiste, je rozmazlena z Ceskych Budejovic... kde v pohode dojedes z Mladeho az na Hlubokou... :-) Ty proste fungujes v rezimu "me to nevadi" a mas pocit, ze to musi mit vsichni stejne...
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: Vrsovicka je uplne v klidu, akorat se meni charakter pruhu a v Edenu holt neni zvladnute znaceni na krizovatce, jinak pohoda. Zkus jezdit vic, projed si ta mista o kterych pises, takhle jenom tahas radoby esa z rukavu a nic z toho.
    DIVA
    DIVA --- ---
    ONDRAT: tak ted jsi asi par kroku napred .)

    ONDRAT: pritom to je presne jedno z tech pravidel co v zasade jenom legalizuje fyziku a nejnizsi etiku (nechat zit). Zadna dosazena nahodna taky logika
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: jo, ale zadne z tech znaceni neni prubezne... zase je to takova ta klasika odnikud nikam.... vyskrabnu treba takovou Vrsovickou ;-) Kde ti ten vyhrazeny pruh misty proste vysublimuje.
    DIVA: treba proto, ze ty vlaky jsou v cas, kdy to potrebujes... natriskany... :-) Obcas jsem to zkusil za... mene vlidneho pocasi... ale v momente, kdy ti stoji lidi i v nastupnim prostoru... to je vcelku pain. A muzeme klidne spustit diskuzi na tema, ze v ramci poslednich zmen grafikonu jedna linka (tedy cast spoju) nejezdi proto, ze dopravce nema spravne vagonky... a soucasne politicke reprezentaci to vlastne vubec nevadi ;-)
    Konkretni usek jsou treba Kolodeje - Dubec. Jo, na mape to vypada jako vesnice... ale ono je to furt Praha :D Takze ano, tady konkretne s vystavbou D0 + I/12 vzniknou krom jinyho cesticky.. po kterych to pak uz pujde (na tom vyrezu to cerveny pod zelenym dole). To jen pro predstavu ;-)

    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DIVA: Napriklad, to muzes gestikulovat jak chces, ale on te ridic stejne zkousi predjet.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DIVA: Pro me konkretne nic, ale s ohledem na lepsi a ferovejsi deleni provozu hodne, ostatne vnimam, ze vsude kde jsou pruhy slo pridat sem tam parking, udelat nestandardni vjezd nebo predjezd, ono to ma vice rovin.
    DIVA
    DIVA --- ---
    ONDRAT: ty pravidla zna fakt malokdo. Treba ze mas na kole pri objizdeni prekazky prednost v motopruhu. To nevi doslova nikdo.
    DIVA
    DIVA --- ---
    ONDRAT: kdyby tam ten pruh nebyl, co by se pro tebe zmenilo?

    DANYSEK: proc kolo nevyvezou vlakem?

    Kde teda je ten neobjetelny usek se 70kmh limitem kde se jezdi 90? At nestrilim naslepo
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: V takovy realite zijes ty, ja se snazim popsat ten skutecnej svet, cyklo v Praze promuje absolutni minimum politiku, kdyby pruhy nemely jiny ucel, tak se nedelaji vubec.

    Samozrejme, ze pruhy fungujou, ja jsem velky priznivce vodorovneho znaceni, ridici na nej velmi dobre reaguji, pokud je viditelne, lepe nez na to svisle. Do vyhrazenyho pruhu vjede opravdu malokdo, do ochrannyho to uz je jina, ale to je casto neznalosti pravidel.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: to si myslis ty, ze o statistiku nejde... ale politik, co se tvari, ze cyklistiku podporuje samozrejme potrebuje mit v ruce cislo stylem "hele, kolik novyck kilometru pro cyklisty vzniklo".
    Zdroje mysleno penize... kazda sranda neco stoji. Ja bych treba radsi dobudoval driv tu zakladni sit a pak az resil nejake... soubezne cesty.
    DIVA: no jasne... s timhle se ostatne "argumentovalo" treba na Chlumecky.... jenom teda premyslim, kolik debilu ma fakt potrebu na kole jet zrovna tam, kde je ctyrprouda vypadovka ven z Prahy ;-) Ono neprekvapive i lidi, co v ty Praze bydli potrebujou tu a tam vypadnout ve svem gumokolu ven...
    ONDRAT: kez by... kdyz ty pruhy jsou uzky a auto nema ridice, tak i ten kroutic co tam sedi ma problem tu svou plechovku v tom uzkym pruhu udrzet... ;-)
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DIVA: Pruh je dobrej i pro cyklisty, jezdim rychle, drzim se ve svym prouzku, auta ve svym pruhu a vsichni jsme maximalne spokojeny.
    DIVA
    DIVA --- ---
    Ony ty pruhy rusi povinnost 1,5 m odstupu, takze za me je to opatreni spis pro motoristy a pro provoz nez pro cyklisty. Tem za me skvele slouzi ty paralelni stezky kolem reky ap., aspon tem rozumnym (promin jirko), kde je bezpecno a vonavo a mi nehrozi kriminal

    DANYSEK: kde prosimte, pro jednou vecne
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    ONDRAT: (odpoved s tou statistikou jsem jiz vysvetlil, tedy ze o zadne honeni statistik nejde)
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: Zdroje na co? Odpovědět o se statistikou jsem zde jiz vysvetlil, pokud nejezdis jinde nez na sve oblibene trasy, asi to nedokazes pochopit, paralelni cesty jsou zaklad, navaznost je bonus.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    DIVA: ja bych rad... ale ono moc neni kudy to objet... diky skvele siti cyklostezek "odnikud nikam" ;-) Ono se to za par let asi i zlepsi, tedy alespon podle vykresove dokumentace, co byla soucasti zadavacky k verejne soutezi.... ale ted to proste stoji za prd.
    ONDRAT: zdroje jsou omezeny, ergo... kdyz ty prachy utratili tam, chybeli jinde... zeano ;-) A viz vyse... radsi bych investoval do propojovani site, nez do malovali paralelnich pruhu stylem "do statistiky budeme mit dalsich par km navic".
    DIVA
    DIVA --- ---
    DANYSEK: proboha tak tamtudy nejed, na kolobezce mezi auty 90kmh 🤦🏻‍♀️ tak ty jsi jeden z techto?
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: Tak v tom pripade nechapu co se ti nezda na paralelnich trasach, kdy jedna je ochranny cyklopruh a druha oddelena stezka, tak je to totiz zcela spravne, kazdy at si vybere co mu vyhovuje, aby mohl jet jak potrebuje a neomezoval ostatni.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    ONDRAT: ano, nejezdim na kole, jezdim na kolobezce, ma to jiste duvody... a trasa, co se me tyka je takova ta klasika... ze kus je krasna cyklostezka, kde se neni ceho bat... cast vede po normalni silnici, kde ale neni zadny vetsi provoz... ale cast je taky mistni spojovaci komunikace, kde ten provoz je proste velky... a fakt to neni uplne prijemny, kdyz te miji vozidlo v devadesati... kdyz je tam papirova sedmdesatka, a tech +19 jede kdekdo, pokud neni spicka...
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DANYSEK: No, je zrejmy, ze moc nejezdis na kole (mozna vubec), pojed nekdy se mnou, vysvetlim ti, jak to funguje.
    DIVA
    DIVA --- ---
    DANYSEK: nak to nerozlisuju, snad jen linky “denne doma” a dalkare
    DIVA
    DIVA --- ---
    Dalsi vec: v Ove autobusak nesveze 2. cloveka se psem. Normalne ti neda nastoupit, cekas na dalsi spoj .) dokud nenasadis nahubek, nevyjede. Atd. V praze lačes, neresi nikdo nic .) revizor prijde te decentne upozornit, vite slecno, jen kvuli lidem, oni nekteri vazne otravujou. V Ove revizor regulerne sikanoval moji starou vetchou matku, jen chtela odlozit tasku a chytit se mastne tyce, jakteziva nejela nacerno
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam