úvod
témata
události
tržiště
diskuze
nástěnka
přihlásit
přezdívka
heslo
přihlásit
pamatuj si mě
registrace
ztracené heslo?
Doprava v Praze
ONDRAT
---
---
13:15:40 25.3.2025
1 odpověď
RANO
: Promiň, jestli tě to sere, stačí napsat, já se do těchto dobrodružství pouštět nemusím.
RANO
---
---
13:11:35 25.3.2025
2 odpovědi
+2
Tyvole tahle diskuze měla skončit nejpozději ve chvíli, kdy auto v klidu podla Makrouska zabere 4m2, jakkoliv dál debatovat s těmhle dojmy je naprosto zbytečný.
A to bylo před hodinou a půl.
ONDRAT
---
---
13:03:22 25.3.2025
MAKROUSEK
: Ne, nemáš pravdu.
MAKROUSEK
---
---
13:03:10 25.3.2025
1 odpověď
ONDRAT
: Jako ze je jedno, jak se cemu rika. A "citliveji" znamena "vyjimky pro kamarady'".
ONDRAT
---
---
13:01:55 25.3.2025
1 odpověď
MAKROUSEK
: Nerozumím otázce.
MAKROUSEK
---
---
13:01:29 25.3.2025
1 odpověď
ONDRAT
: Co je ve jmene?
ONDRAT
---
---
12:58:01 25.3.2025
1 odpověď
MAKROUSEK
: Ne, citlivěji. Ale alespoň vím, že chceš také "trestat".
MAKROUSEK
---
---
12:54:48 25.3.2025
1 odpověď
+1
ONDRAT
: Ale vzdyt navrhujes uplne to same, co ja. Zpoplatnit auto. Akorat ti prijde dobry napad to udelat co nejsloziteji.
ONDRAT
---
---
12:49:09 25.3.2025
1 odpověď
-1
MAKROUSEK
: Nikoliv, nikoho nechci trestat, to jsou tvoje dojmy, které nejsou správné. Čím tedy budou mnou navrhovaná opatření trestat? Prosím konkrétně, třeba se mi podaří ti to vysvětlit.
MAKROUSEK
---
---
12:48:16 25.3.2025
1 odpověď
ONDRAT
: Kdyz to je totiz ten problem. Tobe moc o regulaci dopravy nejde, jde ti o to - potrestat ostatni co nejvic tak, aby se to tebe dotklo co nejmin. A v tom nejsi sam, takhle to chteji vsichni politici.
ONDRAT
---
---
12:47:20 25.3.2025
MAKROUSEK
: Tak nevím jak si znalý urbanismu měst, ale máloco je tak odlišné jako město Evropské a město Asijské nebo město Americké. Z logiky věci není možné aplikovat stejné požadavky a řešení.
MAKROUSEK
---
---
12:45:57 25.3.2025
1 odpověď
ONDRAT
: Jo aha, to je jasny, Asie, tam zijou mimozemstani, to nejsou lidi, to jsou roboti. Pro Evropu je potreba veci co nejvic zeslozitit, protoze jak jinak bychom udelovali vyjimky kamaradum?
ONDRAT
---
---
12:43:45 25.3.2025
2 odpovědi
MAKROUSEK
: Promiň nemám sílu vysvětlovat různé časové horizonty. Přirozeně to co platí pro města asijská asi nebude platit pro města evrospká. Tedy logicky se ptám, co se stane, když to nebude fungovat?
MAKROUSEK
---
---
12:40:08 25.3.2025
1 odpověď
ONDRAT
: Jak kratkodobe? Jakmile se zacne pocet aut zvysovat, zvysi se i poplatek tak, aby pocet aut zustal na cilove urovni. Co muze byt dlouhodobejsi? Vzdyt presne takhle to reguluje treba Singapur nebo Hong Kong nebo treba Tokio. A tam je mnohem vic lidi a funguje to krasne.
ONDRAT
---
---
12:38:54 25.3.2025
1 odpověď
MAKROUSEK
: To je krátkodobé, ale nějaké dlouhodobější řešení pokud to nebude fungovat bys neměl?
MAKROUSEK
---
---
12:37:13 25.3.2025
1 odpověď
ONDRAT
: Vzdyt to pisu. Jednoduche - jeden den auta v Praze = treba 200 Kc. Nebo treba 1000 Kc. Nebo 10000 Kc. Chce to zaexperimentovat, dokud nebude cilovy pocet aut v Praze dosazen. Zrusit veskere modre zony a nezavadet emisni a myta a jine vymyslenosti. KISS.
ONDRAT
---
---
12:31:07 25.3.2025
1 odpověď
-1
MAKROUSEK
: Slovicka? Ta slova maji svuj vyznam mimojine legislativni. To neni semanticky problem. Tak napis jak bys reguloval IAD v Praze ty? Jak bys motivoval ridice volit jiny prostredek? Prosim kraktodoby i strednedoby horizont.
MAKROUSEK
---
---
12:13:52 25.3.2025
1 odpověď
ONDRAT
: Ano, slovicka. Stejne jako s tim poplatkem a pokutou. Princip je to same a to je, oc tu bezi. Dokud se budou lidi hadat o slovickach, nebudou pro stromy videt les a IAD v Praze nezreguluji.
ONDRAT
---
---
12:10:47 25.3.2025
1 odpověď
MAKROUSEK
: Legislativne je, v tom je ten rozdil.
MAKROUSEK
---
---
12:09:13 25.3.2025
1 odpověď
ONDRAT
: Presne tak. Je to uplne stejny argument jako "stezka je vicemene sportoviste".
<<
<
>
>>
Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam