ONDRAT: a proc by trzniim mechanismum v doprave melo podlehat zrovna jen parkovani? Proc by mel napr. stat dodovat rychliky, kdyz stejnou "sluzbu" udela i courak? Casova uspora na ceste je ryze soukromy benefit. To je stejne, jako kdyz nekdo namisto pesky ci na kole sedne do auta - taky jen setri cas.
ONDRAT: kdyby majitele mistnich nemovitosti nebojkotovali modernizaci trati na povrchu, tak na letiste davno vede z Masarycky elektrifikovana dvoukolejka. Ty plany jsou uz z minuleho tisicileti.
Ze jde mit trat na povrchu nazorne demonstruje modernizace IV.koridoru z Vrsovic na jih.... na P10 narozdil od P6 nevladne takova debilita, zeano.
Kdyby se se stejnou debilitou jako na P6 pristupovalo k trati na uzemi P14 ci treba P21, tak ti dopravne vybouchne mnohem vic veci...
ONDRAT: ale ano, trzni mechanismy i v kulture funguji.... a hromada kulturnich projektu si na sebe dokaze vydelat sama.