ONDRAT: Já na tom nic nemožného neshledávám (a denně jezdím), ale jsem též muž bez zásadnějšího fyzického omezení a s návyky jízdy v provozu, což je část těch privilegií. Kdybych se ty návyky ve své rané dospělosti nenaučil, asi by se mi nechtělo se do toho v současnosti pouštět. Tak bych byl radši, kdyby to tak okomentovali lidi co se ve volným čase nebo i profesně nezabývají dopravou a nejsou třeba middle aged men, ale nízkoprahovost si představují co nejblíž k "nastoupím na tramvaj a jedu".
A znám lidi, kteří a které v nějaké fázi života na kole jezdí, ale v Praze se bojí - což je dané i třeba nezvykem jezdit v husté dopravě. A to, že pro mne je celkem relax zajet 20km městem a na většině trasy si vyberu trasu tak, aby mi to sedělo, vím, co dělat v křižovatkách a často si docela vyčistím hlavu je pro dost lidí nepředstavitelný, neb jsou pro ně 3 km bez cykloinfrastruktury stresující. A jasně, kolo v těhle případech není alternativa k IAD, ale k MHD.