• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALESHDoprava v Praze
    NELLAS
    NELLAS --- ---
    ONDRAT: Navíc já bych si se svými nezkušenostmi s jízdou na kole v provozu do pražského provozu fakt netroufla. A ano, myslím si, že i jízdou 15 km/h se člověk může zapotit.
    Zrovna podél linky C (řekněme třeba z Vyšehradu na Muzeum) by to bylo dost vražedné, ne? Tam, pokud vím, nikde žádné cyklostezky ani možnosti to objet nejsou. Chodníky fakt nepočítám, pokud by dle tvé rady místo metra jelo na kole jen 10 % lidí, tak jsou chodníky pro chodce zcela nepoužitelné.
    DIVA
    DIVA --- ---
    ONDRAT: ty cesty ktere resim metrem jsou uz pro Cyklistu, to bych na dalsi den rovnou hlasila sickday .)
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    NELLAS: No tak bavime se o konkretnich usecich po smeru stanic metra, takze ano, mas pravdu. Pokud mas na ceste do Prace kopec jako na Strahov (100 vejskovejch), tak se nikoho na duvody proc nejezdi na kole neptam.
    NELLAS
    NELLAS --- ---
    ONDRAT: Zrovna v Praze ale nejezdíš jen po rovince, že jo.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DIVA: Je jich hodne, ja to vazne nikomu netlacim, jenom me zajima - proc si nevybrat jednodussi, rychlejsi moznost? Jake jsou duvody nejet na kole?
    DIVA
    DIVA --- ---
    ONDRAT: tak jo, nake useky by se nasly .)
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DIVA: Myslis treba mezi Hajema a Roztylama? Hloubetinem a Namestim republiky?
    DIVA
    DIVA --- ---
    ONDRAT: a mezi kteryma ze zastavkama je ta rovinka..? .)
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    NELLAS: Opravdu? Par km na kole neni etapa TourdeFrance prece, jizdou po rovince do 15 km/h se skutecne nezapotis.
    NELLAS
    NELLAS --- ---
    ONDRAT: Do práce to není úplný jackpot, přijedeš zpocený a uřícený (zvlášť pokud na kole běžně nejezdíš), takže buď taháš hadry navíc a ještě ztrácíš čas za sprchu a regeneraci nebo celý den smrdíš a lepíš se.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    DIVA: Proc ne? Podel trasy B i castecne C to jde uplne v pohode.
    DIVA
    DIVA --- ---
    Kolo misto metra?
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    SAMOUT: Sdileny kola v Praze existuji. Kdyby mi nekdo nabidnul - budes stat v zacpe v preplnenym autobusu nebo pojedes 15/20min na kole, co bych si tak asi vybral?
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    SAMOUT: Proc si ho neporidi? V nouzi se to dost hodi, netvrdim, ze ma jezdit kazdy den, ale sem tam kdyz se to hodi, je to dobra alternativa, no ne?
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    ONDRAT: Protoze zadny nema, predstav si, ze jsou i lidi, kteri na kole nejezdi.

    MAKROUSEK: Protoze holt vsichni obcas delame chyby.
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    SAMOUT: Proc nejela autem?
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    SAMOUT: Proc nejela na kole?
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    Zene nedoslo, ze nejezdi metro, a vydala se do kanclu. Odstavka cecka mezi Muzeem a jihem je pry velmi nazornou kapitolou dlouhodobe kampane na podporu individualni dopravy... Totalne prervanej bus, kterej je na Pankraci ve chvili, kdy by normalne uz sedela v praci u compu. So much for nejlepsi MHD na svete. Potvrzeni toho, ze jedina MHD, ktera ma smysl, je metro.
    BESH
    BESH --- ---
    BESH:
    Utriainen stressed the mission’s success is based on data-driven, long-term mobility policies and urban development strategies that have transformed the once car-centric capital. In many parts of the city, roads have been narrowed and trees have been planted with the deliberate goal of making drivers uncomfortable — the rationale being that complex urban landscapes force drivers to move more cautiously through populated areas.
    The city has also invested in new pedestrian and cycling infrastructure, including a comprehensive network of cycling paths that span over 1,500 kilometers. It has boosted its public transportation network with decarbonized and self-driving buses, and received European Investment Bank funding for a new tram line.
    BESH
    BESH --- ---
    Helsinki just went a full year without a single traffic death – POLITICO
    https://www.politico.eu/article/helsinki-no-traffic-death-roads-eu-accident-finland-driving-transport/
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam