ONDRAT: a k cemu mi bude tvoje jezdeni od Kotlasky do centra, kdyz tam se vubec nepohybuju? :-) Ono se to machruje z mist, kde ta infrastrukura skutecne pouzitelna je, ale to neni univerzalni a vseobjimajici generel. Perifernejsi casti prahy jsou obecne mistem, na ktere se rado dlabe - a je fuk, jestli se bavime o chodnikach, cyklostezkach a nebo i obsluznosti, co se hromadne dopravy tyce. To vis, ze jsou i po Praze obydlena mista, kde se na doporucene dochazkove vzdalenosti k nejblizsi zastavce proste a jednoduse... sere? :-) Bezte s tema kecama do prdele, pane architekte... nebo si vyndejte hlavu z prdele a ujasnete si, ze hranice metropole nekonci na hranicich z roku 1922. Bohuzel mnohe planovani jako by v tech hranicich zakrnelo. O tom, ze je dnes potreba vnimat sirsi aglomeraci a nejen hranice metropole ani nemluve. Prilez, az se budou treba i tramvajove trate budou projektovat stylem, jakym se to pred temi vice jak sto lety delalo - tehdy se projektovala tramvaj ke hranicim metropole, dnesni nagelovani debilove z IPR ti od kaficka reknou, ze je to zbytecny.