• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MLIKARNACo vás potěšilo nebo pobavilo? - Plkací a bez cenzury!
    CROSS
    CROSS --- ---
    Pobavil smalltalk se sekuriťákem, co u mě hledal výbušniny na letišti v Bukurešti.
    — Odkud jste?
    — Z Český republiky
    — Česká republika! Tam znám jenom Dobříš.

    Asi spisovatel.
    STARE_CASY
    STARE_CASY --- ---
    MICHELLEDANIELS
    MICHELLEDANIELS --- ---
    Asi nemůžu říct, že vyloženě potěšilo nebo pobavilo, ale zajímavý koncept kalendáře vězeňské služby...

    VIDA
    VIDA --- ---
    ATUARFIK: V tomto ohledu mě ve středu pobavilo, že proces odbavení na poště nejvíce urychlili lidé, kteří nevydrželi čekat. CzechPoint v Praze v Jindřišské. Otevřeny tři z osmi CzechPointích přepážek. Přede mnou 27 čísel. A ono to u téhle služby docela trvá. Jeden pár tam byl 25 minut.
    Nejsem žádný amatér, takže jsem s sebou měla dostatek tekutin, potravu na dva dny a spacák. A protože slabší kusy odpadly, přišla jsem na řadu po krásných 76 minutách.
    NELLAS
    NELLAS --- ---
    ADELHAIDA: Nejdřív jsem četla I wish I HAD an angel a trošku mě zmátli ti Kelly Family :D... ale říkala jsem si, že by z toho muž úplně infarktovat nemusel, pokud není nějaký hodně těžký pozér...
    ADELHAIDA
    ADELHAIDA --- ---
    Vždycky takhle před Vánoci dostanu chuť zavýt si "I wish I were an angel". Tak to pustím na YT a syn (3 roky), zmaten hřívama členů Kelly Familly prohlásí: "Jé, heavy metal!" a muž metalák dostane málem infarkt :-D
    LUSINDA
    LUSINDA --- ---
    vždycky když parkujem na chodově si vzpomenu na tohle :-D každodenní realita

    Banjo Band Ivana Mládka: Koukejte Vycouvat [1978]
    https://www.youtube.com/watch?v=WxQyLRRAWk4
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    TRISSIE: Já nevím, co děláte, je to přece logickej krok. Co jinak se všema těma lidma ze zavřenejch poboček?
    JOPS
    JOPS --- ---
    mam super kolegy :D