• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MLIKARNACo vás potěšilo nebo pobavilo? - Plkací a bez cenzury!
    SCHWAB
    SCHWAB --- ---
    KOPRETKA: už se chystáš? Máte to za dvě hodiny... ;)

NELLAS: já byl creepy as fuck, když hrátky osudu zachtěly a já trávil skoro rok osm hodin denně (jasne, ze to je nadstřelený číslo trochu) se třemi slovenkami. Nejenže jsem začal mluvit slovensky, ale rovnou i východniarski a o tom, jak se nám sladily periody, raději nemluvím. :))

ATUARFIK: "nejančete, já nejsem učitelka, já jsem pedagog!"
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    :)

ATUARFIK
    ATUARFIK --- ---
    NELLAS: Hlavne ze ji to netrigeruje. (Je na case naucit se mumlat si pod fousy neco madarsky.)
    NELLAS
    NELLAS --- ---
    PISKVOR: Mně přijde děsivé, jak lidi o půl generace až generaci níž mixují češtinu a angličtinu... každý máme něco.
    87HIGHFLYER
    87HIGHFLYER --- ---
    PISKVOR: ano
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    NELLAS: Kdybys přepínala mezi církevní latinou a staroperštinou, a ještě u toho točila hlavou o 360 stupňů, bylo by to lepší?
    NELLAS
    NELLAS --- ---
    Včera mi kolegyně sdělila, že jí moje přepínání mezi češtinou a slovenštinou přijde "tak nějak creepy" :D
    OCTOPUSS
    OCTOPUSS --- ---
    Pár z Německa chtěl dítě tmavé pleti. Ukrajinská klinika jim nabídla ‚afrobalíček‘ za příplatek
    KOPRETKA
    KOPRETKA --- ---
    MARKYSHA: mnoo.. jako syn se strefil... Takže jsme se s typkem na sebe zase blbě zaculili a šel si každý po svém..)
    MARKYSHA
    MARKYSHA --- ---
    Já si pamatuju, jak jsem do čtenářáku napsala něco ve smyslu, ne těmito slovy, že Oněgin byl kretén, co neví co chce, Taťána unylá kráva, co jen fňuká a nejsympatičtější mi byla Olga, plná života. A že romantismus není můj šálek kávy. 🤣To jsem teda byla starší. Pořád se odhodlávám, že se na to vrhnu znova, už s životními zkušenostmi.
    MARKYSHA
    MARKYSHA --- ---