• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MLIKARNACo vás potěšilo nebo pobavilo? - Plkací a bez cenzury!
    VANEK
    VANEK --- ---
    ATUARFIK: A "(silná I40)" [?] je vosk?
    NELLAS
    NELLAS --- ---
    ATUARFIK
    ATUARFIK --- ---
    Díky poctivému lajkování příspěvků ve skupině "spadla dneska v Roudnici trolej" usoudil můj algoritmus, že jsem šotouš, a nabízí mi věci jako tato (přepis pro ty, kdo nedokážou přečíst mrňavé psací písmo: "za mlhou hustou tak, že by se dala krájet, leží Třída S.K.Neumanna a tam to stojí pěkně za prd")

MULTICAT
    MULTICAT --- ---
    Syn s kamarádem postavili z lega lanovku. Je boží. :)

LIMETA
    LIMETA --- ---
    Den jak víno. Kytka, čokoláda, oběd, odvoz do práce. Pak dodatečně dovezl mastičku na bolest lopatky a natažený krk pro které mi rychle zajel do lékárny. Boží
    ATUARFIK
    ATUARFIK --- ---
    Jsem učitelka. Předešlé vedení bylo nechvalně proslulé tím, že při rozdělování úvazků ne zcela přemýšlelo. Takže například vymyslelo seminář "Úvod do business managementu" a učil to tělocvikář, protože přece "platí daně a chodí nakupovat", o výuce cizích jazyků ani nemluvím. Zdá se, že traumátko z té doby ve mně ještě trochu sedí, protože se mi dnes v noci zdálo, že mi byla přidělena na příští rok výuka předmětů "The Art of Laxatives" and "Rollerblading".
    RANDOM_NIGHT
    RANDOM_NIGHT --- ---
    RANDOM_NIGHT
    RANDOM_NIGHT --- ---
    Treetops Emit Ultraviolet Sparkles During Thunderstorms. Researchers Just Filmed It in Nature for the First Time
    https://www.smithsonianmag.com/smart-news/treetops-emit-ultraviolet-sparkles-during-thunderstorms-researchers-just-filmed-it-in-nature-for-the-first-time-180988275/
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    pan Okamura mi poděkoval za komentář o slušnosti, to potěšilo :)
    RANDOM_NIGHT
    RANDOM_NIGHT --- ---