• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PSYSBEETOYOTA


    Toyota. Logo Toyoty jsou tři elipsy tvořící dohromady písmeno „T“. Dvě vnitřní elipsy symbolizují protnutí srdce značky se srdcem zákazníka. Vnější ovál představuje svět, který Toyotu obklopuje
    rozbalit záhlaví
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    MILAZAJICEK: Corolla je jenom hybrid, takze to je dobra volba ;)
    A je pekne ze si planujes krizi stredniho veku :D
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    MILAZAJICEK: zrovna ale Corolla i GR86 jsou real deal Toyoty.
    MILAZAJICEK
    MILAZAJICEK --- ---
    SEJDA: To je právě problém že daleko, teď jsem skončil nuceně v Trutnově a ten je blíž než nejbližší v Praze ale zase je to 2h cesty. A i servis v Praze je docela problém. Na počkání to neudělají takže odvézt tam auto a vyzvednout si ho to je na 2x den volna :(

    Původní plán byl že koupím ještě ženě Corolu a sobě časem GR86 ale nejsem blazen abych se střeliil dvakrat do stejne nohy :(
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    MARASAN: kdyz sme u tech toyotich dyzlu - bracha ma uz roky Avensis predchozi generace s 2.2 D-CATem a nestezuje si .. jede, zere (no žere :) furt stejne, no problem..
    A pravdou je, ze kdyz sem ted na dovoleny za nim jel x desitek kilometru po okreskach na vylet, tak sem o tom naftaku pred sebou nijak nevedel - tim myslim hlavne cuchove, ten motor proste prdi motylky.. (D-CAT je systém kombinující filtr pevných částic a katalyckou redukci oxidů dusíku,ale bez vstřikování močoviny)
    .. narozdil od vsech tech kouricich koncernovych TDIcek, TDCi, HDi atp.. Pri jizde za nimi mam vzdycky chut bej Dr. Manhattan a lusknutim prstu znicit vsechny diesely v osobakach.. čirý zlo

    A já si na svůj benzinovej VALVEMATIC nemuzu stezovat, zlatej jednoduchej benzin, co za to umi taky pekne vzit i bez turba a (snad) me spolehlive proveze roky spokojenych kilometru.. :-)
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    MILAZAJICEK: V Proace jsou motory od Stellantisu, tedy asi to same co je v tech Travelerech.
    Hybridu se uz prodalo okolo 35 milionu. Toyota HSD je pro mne nejspolehlivejsi a nejrobustnejsi pohonny system. Nevim jestli to kombinuji s naftou, ale asi ne, vznetove motory jsou emisne uplne mimo.
    Naftove motory jsou slozite, aby se dostaly emisne, tam kde je chceme. HSD je trivialni.
    Jak daleko mas jiny servis? Zaruku muzes uplatnit v kteremkoli servisu.
    CUKI
    CUKI --- ---
    MILAZAJICEK: odávka od Toyoty je pouze Hiace. Do 4. generace je to nesmrtelné auto. Dá netuším Problém je že na našem trhu jich je jako šafránu.
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    Diesel od toyoty snad jen Hilux nebo Landcruiser
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    Proace je samozřejmě francouzskej PSA, resp. Stellantis - Citroen/Peugeot/Opel
    Tzn. syfl a doufám, že se na Toyotě lidi zahojí s jejich 5let/1mio km zárukou
    MILAZAJICEK
    MILAZAJICEK --- ---
    SEJDA: Highlander mi nepiřjde moc podobný, je to Hybrid a pokud v toyotě nefunguej naftový motor, cokoliv složitějšího bych neriskoval. Navíc teď mám problémy se vším kolem elektroniky hybrid fakt nebrat. Navíc je to SUV takže to má vlastnosti který nemám k čemu použít. Rozdíl v ceně moc velký není, šlo by za něj koupit nová dacia a výsledek by byl pravděpodobně lepší.

    Ale pravděpodobně za všechno může servis, na jakoukoliv závadu reagují buď že si mám zvyknout, nebo že si nikdo jinej nestěžuje, případně co bych chtěl když jsem si koupil opel, peugeot atpd. Dnes se ukazalo, že mě nepozvali již na dvě svolávací akce. Chování příšerný. Než jsem si přišel poplakat na nyx tak jsme kontaktoval importéra protože semi tohle jednání nelíbí ale paní mě tam poslala tak rychle do míst kde slunce nesvítí jako už dlouho nikdo. Jeji nabídku, že ji to nezajímá ať si to domluvím s tím kdo mi to prodal ať si to klidně vezmou zpět. Jsem bohužel nedokázal proměnit. O poslední reklamaci tam auto bylo cca 5 týdnů. Většina závad se neprojevila u zbytku si prý mám zvyknout že to je normální. Musel jsem jet, jinak bych toho technika zabil.
    MILAZAJICEK
    MILAZAJICEK --- ---
    SEJDA: No hybrid jsem si nepořídil protože ho neabízí a ani bych o něj nestál pouze verze nafta nebo elektro a ta mi také za příplatek cca 300k nenabízela pro mě nic upotřebitelného navíc. Jako já už ťed taky vím, že tahle toyota je s prominutím sra*ka ale pokud to toyota vydava za své a rozhodně se při nákupu oháněli obraty jak se jedná o kvalittativně úplně jiný vůz než například Peugeot Traveller tak při prvním pokusu o reklamaci čehokoliv co nefunguje zcela obrátili.
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    myslim, ze nejblize Proace ma Highlander, ale cenove to je asi uplne jinde.
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    MILAZAJICEK: Opel zni asi jako dobry marketing, presne do soucastek nevidim, ale vyrabi se na severu Francie v automobilce PSA Peugeot Citroen .. dobrou Toyotu poznas tak, ze je to Hybrid ;)
    MILAZAJICEK
    MILAZAJICEK --- ---
    SEJDA: v Liberci v Toyotě tvrdí že Opel, ale v techničáku je toyota takže to bude toyota. Horší auto jsem snad ještě neměl. Vzpomínám na Renault který jsem měl taky od nového vozu ale nikdy mě za 14let nikde nenechal.
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    MILAZAJICEK: proace je peguot, ne? ;)
    MILAZAJICEK
    MILAZAJICEK --- ---
    Tak jsem dojel.proace stari 23 mesicu zavada motoru. Odtah si to vyzvedl a budu se tesit jak probehne zarucni oprava.
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    CUKI: potvrzuji kolegy FLADa a BEEBLEBROXE - kdyz si nejsem jistej, tak to nechám na asistentovi a ten to dá za mě a jistotou.
    Jinak sensory se daj dvoustupňově nastavit (přední-zadní zvlášť), kde začíná kritická zóna.. Mám to stáhnutý, aby to neřvalo smrtí, ještě když jsem metr od druhýho auta.. Jestli to ale má vliv na park asisist nevím, mám pocit, že do díry se to narve stejně i se senzorama nastavenýma na větší kritickou vzdálenost..

    FLAD: u Aurise kdyz mi hraje externí zdroj hudby přes BT, tak to pípání je dost ztišený - tj. při parkování mi řve pro uklidnění FEAR FACTORY a to pípání je jen slabej podkres.. :-)
    FLAD
    FLAD --- ---
    CUKI: V mým případě používá pouze senzory, parkovací kamera se zobrazuje, takže to můžeš kontrolovat.

    Pokud je za tebou statickej objekt (třeba tyčka), tak to bere jako pevnou statickou překážku který je třeba se vyhnout / nenarazit do toho. Což mi přijde logický, protože se málokdy chceš do toho trefit. Jedinej problém, kterej jsem s tím zatím měl je vysoká tráva nebo zvýšenej obrubník, kterej je potřeba během parkovaní přejet (pokud zajíždíš zadkem do parkovacího místa). Pokud je moc vysokej, tak to vyhodnotí jako pevnou překážku, a musíš to udělat ručně.

    Jinak, pípání se dá dočasně ztlumit, takže vidíš, co ukazujou senzory, ale furt to neřve :-) .
    CUKI
    CUKI --- ---
    BEEBLEBROX:
    FLAD:

    Tak to je fakt solidní pokrok. A kontroluje to jakým způsobem? Pouze čidlama a nebo i vyhodnocuje obraz z nějaké kamery? Tedy jinak jak to finguje když je tam malá překážka. Třebas nějaká tenká tyčka nebo jiný malý předmět?
    FLAD
    FLAD --- ---
    CUKI: Jo, je to přesně tak, to je důvod, proč to tam maj. Je to obrovská pomoc, zvlášť, když máš nový auto, a nemáš ho ještě ve voku, takže si řekneš "Tady si nejsem jistej, tak tam radši nepojedu" a parkovací asistent ti řekne "Pohoda jazz, zařaď si a jedem".
    BEEBLEBROX
    BEEBLEBROX --- ---
    Ten asistent používám taky, byť v módu, kdy si nejsem jistej, jestli se do toho místa vejdu. Když mi to potvrdí, zaparkuju si sám, mám to obecně o něco málo rychleji, ale výsledkem bývá pět až deset čísel vepředu a vzadu.
    CUKI
    CUKI --- ---
    PSYSBEE: Jakože s parkovacím asistentem se dá zaparkovat tak kam bys normálně nezajel?
    To musej být od Škodovky o století napřed, protože tam mi parkovací asistent nezaparkoval ani na místo kde parkuju v noci s prstem v nose a navíc u nás v osadě kde je úzká cesta tak furt akorát pípá a to tak znervózňuje že jsem málem do něčeho vrazil :-)

    Měl jsem za to že tyhle systémy obecně vůbec nefungujou a nebo tam musíš mít místo pro menší letadlo... :-)
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    Jedna plkací ze včerejška - večerní klasika se místem na parking, pak sem si jedný díry všiml, ale ne, tohle nedám.. No a pak mě napadlo nechat vyniknout pakovaciho asistenta, zmackl cudl s volantem, pomalu na tesno projel kolem diry a voila - na displeji pokyn zarad zpatecku, deme na to.. A o chvili pozdejs Auris vrazenej na ziletky mezi dve dalsi plechovky a ja spokojene odchazejici ku domovu..
    Nepouzivam ho vzdycky, spíš takhle v krajní nouzi, ale pak sem sakra rad, ze ho tam mám. To jako dík Toyodo.. :-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam