• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZFanklub Dana Vávry
    Primárním cílem této diskuze je odlehčit ostatním auditkům, kde nejsou diskutující schopni odolat pokušení vznešeně a kultivovaně debatovat o tomto českém géniovi.
    rozbalit záhlaví
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    VIRIK: No já ale nikde nepsal, že maj stejný assety. Já psal že mění akorát assety. Že ten svůj creation engine modifikují je sice fajn, ale přesně designem a herníma mechanikama ty hry od TES přes fallouty až po Starfield vypadají jak siamský dvojčata. Ten Engine je prostě za zenitem.

    Uděláš obří RPG ve vesmíru a nemůžeš ani lítat ve vesmírný lodi? Halo volá rok 2003. :)
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    HONZA09: není to stejný engine, to jsi se akorát přiznal k tomu, že svoje informace taháš od dementů na YouTube. A assety nejsou stejné, to může říct jen úplný dement.

    Je tam stejnej vývoj, jako u staršího Unreal, u kterého ale nikdo z vás netvrdí, že je to ten samý engine, jen protože mají silný marketing, který vám to říká.

    Bethesdí jen vychází z jednoho engine co se kdys prodával na projekty a dělala se na tom velká spousta projektů. Mimochodem s ním dodnes pracuje i Rockstar. Je to jedna polovina toho spojenýho engine v RDR 2, například. A nejen oni. Vyvinulo se z toho hromada projektů, i třeba pro architekty. Nebo NASA.

    WarHorse si zcela legitimně a dost pracně vytvořili svůj, postavený na CryEngine, ale už to taky není úplně ten původní CryEngine. I Bethesda, ve svém studiu Arkane na něm stavěla Prey. Znamená to něco? Ne, vůbec nic, jen to, že nemáš pravdu.

    Proč a jak a na co se používají určitý engine, tooly, nebo assety a proč padají různá technická i jen designová rozhodnutí proč použít tohle, nebo mít nahrávací obrazovky tady vychází z velice dlouhého vývoje a diskuzí tvůrců a odborníků. Ze způsobů práce.
    Nikoli z teorií nenávistných youtuberů, co nedokončili ani střední školu, prodávají hate videa a obírají děcka o kapesné.


    VON_GILOTINE: ne, naprosto bez problémů nefungoval, měli problémy i s optimalizací na některých platformách. Pády zkrz a mimo mapu se ti mohly stát všude. Na neopravených chybách stojí i nejrychlejší průchody From soft her, od Bladbornů po Eldeny.
    Opravy "jen capy dmg" u akčního RPG jsou závažné opravy herních mechanik a logiky hry a v pozdějších úpravách i silné zásahy do hry hráčům, a ne takové "jenomjako" jak se snažíš naznačit.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    tak balance a system bugy jsou vec, kterou lze uplne podchytit jen tezko (resp ten testing v ramci firmy v radu stovek testeru se proste nemuze vyrovnat feedbacku od tisicu hracu) - koneckoncu jsou to casto "bugy" zalozeny na tom ze se mijej prani developeru a hracu
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    no..ale fungoval naprosto bez problemu a jen se upravovaly capy dmg ruznejch zbrani a skillu
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    A Elden ring se samozřejmě balancoval a opravoval taky hodně vydatně.
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    No a teď koukám, že my z toho vypadnul úplně Oblivion, kterej vydali po dvaceti letech, se stejnej má bugama jak tenkrát. Že to tak prej lidi chtějí. :)
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    VIRIK: Za mě tak do Morrowindu. Ve chvíli, kdy vydali rozbitej Skyrim si najednou všimli, že mají svojí komunitu hardcore fanoušků, co si tu hru stejně dodělají sami, podle sebe a ke spokojenosti své, tak co se snažit že jo. A ještě jim to spoplatníme a vydáme na všechny možný platformy v deseti reedicích.

    A nejvíc si klepu na čelo, jak jsou schopný všechny hry dělat 15 let na stejným enginu a měnit akorát assety. :)
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    RPG od Bethesdy jsou jedny z nejlepších her a vůbec milníků v historii vývoje her vůbec.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    VEVERCAK: eh, tohle je bug, kterej je videt, at testujes cokoli na ty hre - kazdej, kdo tu hru testoval to musel zaznamenat - pokud testoval build co jde na release - to nema s velikosti hry nic spolecnyho. My mame ten svet mnohem vetsi a dsitky internich a externich testru jeddou v permanenci.

    Druha vec je, ze tahle banalita, byt mozna nejakym testerem odhalena (ale v tom pripade je slusnost dat to aspon do Known isues v release notes) spadla do kategorie Fuck it - release anyway:p
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    ADAMIRA: Tak to teda prrrr.

    Dyna Blaster byla oproti KCD skvělá a zábavná hra.
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    VEVERCAK: Tak s těma Bethesda RPGčkama souhlasím. Ty jsou taky hrozně přeceňovaný.
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    Jo a ještě sorry, že se vracím furt k těm klikám. Ale Vávra není žádnej elektrikář, on je doslova vystudovanej zlatník a profesně je (herní) designer. Myslím, že takovejhle člověk by asi mohl poznat, že ty kliky budou úplně na píču a nepomůže ani, že jsou pozlacený. :)
    VEVERCAK
    VEVERCAK --- ---
    HONZA09: K tomu, že se tak velká hra otestovat nedá - to be fair, nepamatuju si žádné velké open world RPG, které by vyšlo bez toho, aniž by ho doprovázela solidní kolekce bugů. Možná Legend of Zelda: Breath of the Wild? Elden Ring?
    Jenže Kingdom Come bych spíš srovnával s Bethesda RPGčkama a tam už byla situace "trochu" jiná. Tam se přímo očekává že to hráči a modeři opraví :D
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    VEVERCAK: LOL co je to za totálně trapnej cope? :D

    "kolik už bylo takových...." tady se bavíme o nejlepší české hře, zázraku, něco v čem drtíme velký národy jak v hokeji, tohle není žádný DLC k dyna blaster!!!

    - jo takovejhle problém kterej tříská do očí je docela lehký odhalit, jak lehký je to spravit je absolutně irelevantní, budto tenhle problém přehlídli nebo o něm veděli a ten DLC stejně vydali, ať už to bylo tak jako tak je docela jedno...
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    Čemuž rozumím, když mu trvalo rok a půl než ty anální kolíky dostal z papíru na dveře a pak zjistil, že se s nima nedá pomalu ty dveře ani otevřít, protože jsou úplně debilní. :)
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    VEVERCAK: Vávra a jeho team řekli, že takhle velká hra se otestovat nedá.
    VEVERCAK
    VEVERCAK --- ---
    GANDHI: Na druhou stranu, kolik už bylo takových her a bugů, u kterých si člověk řekne - jak to mohli neodhalit? To je přece jasný! A opravit to taky musí být jednoduchý! Nejspíš změní pár řádků kódu nebo přepíšou nějakou hodnotu a je to!
    Aspoň já jako někdo kdo nerozumí testování her ani programování jsem si to fakt mnohokrát řekl :D A nepochybuju o tom, že v reálu to nikdy není tak easy
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    GANDHI: já doufám že bude nějakej Vávrův damage control (ideálně tak po lahvi burbonu) :)
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    VEVERCAK: t sice jo , na druhou stranu pokud projde testovanim - pokud nejaky bylo, takovejhle snadno odhalitelnej glitch, jak asi vypada testovani samotny:p
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    Je to prostě mrdka. Kdyby Vávra místo místo toho, že rok a půl projektoval do bytu anální kolíky na dveře, tu hru testoval, tak tak by to bylo sice stejně furt mrdka, ale aspoň min rozbitá. :)
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    VEVERCAK: tyvole já nežiju v nějakym socialismu já žiju v tržní ekonomice a tohle je shitovej produkt, prober se, nemusíš se bát, vůdce tě tady nevidí ;)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam